Meet? PM?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
nog steeds heeft niemand mij de meet pm gestuurd
voelt zich een heel klein beetje ongewenst
de kans dat er iemand langs zou komen was al een turn-ofquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dus? Parkjes, parkeerplaatsen, pleintjes, steegjes, binnenplaatsjes en andere afgelegen plekjes zat.
Lijkt me..
Hier ook niet dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Echt zelfs in het 'Dieettopic' voel ik me niet eens welkom... mensen en hun domme dingies
Niet welkom> Wat is dat toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Echt zelfs in het 'Dieettopic' voel ik me niet eens welkom... mensen en hun domme dingies
OMGquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de kans dat er iemand langs zou komen was al een turn-of
het kan mij niet spannend genoeg zijn
Daar? Doen ze stom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik stelde voor mijn gevoel een doodnormale vraag
Maar goed, laat maaaaaarrrr
Ja, weer wat kleine aanvalletjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik de naam Joris voorbij komen?
Is er wat met 'm, Suikertje?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, weer wat kleine aanvalletjes
... de fantasie van MPG!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dus? Parkjes, parkeerplaatsen, pleintjes, steegjes, binnenplaatsjes en andere afgelegen plekjes zat.
Lijkt me..
Kusje op je baal!quote:
Daar zou ik me sowieso niet wagen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik stelde voor mijn gevoel een doodnormale vraag
Maar goed, laat maaaaaarrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |