Volgens mij klopt het wel hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Zelf is je Nederlands ook niet goed te noemen.
Die in NL. Je weets: geen oorlog en zo, geen kinderlegers die met machettes rondlopen en je oor afsnijden. Gratis eten en huis. Dat soort gein. Betaald van belastinggeld.quote:
quote:
Nederlands spreken met boksbeugels?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel hoor.
Je bent lid sinds 2007 maar weet niet hoe het moet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
He wie van de negerts hier weet hoe je je profiel aan moet passen?
Ze kwamen van achter, het was te laat voor mijn Colt .45.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef monkyyy het volgende:
In het vervolg met je revolver zwaaien TS.
Ik heb 4 jaar vastgezeten en ben net weer vrij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je bent lid sinds 2007 maar weet niet hoe het moet?
het eerste wat je doet is beroofd worden en daarover een topic startenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar vastgezeten en ben net weer vrij.
Jou bedanken? Als het aan jou had gelegen zouden zij niet in NL zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die in NL. Je weets: geen oorlog en zo, geen kinderlegers die met machettes rondlopen en je oor afsnijden. Gratis eten en huis. Dat soort gein. Betaald van belastinggeld.
Als we ze een telefoon hadden gegeven was dit niet gebeurd. Ik pleit voor gratis telefoon voor Negerts!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die in NL. Je weets: geen oorlog en zo, geen kinderlegers die met machettes rondlopen en je oor afsnijden. Gratis eten en huis. Dat soort gein. Betaald van belastinggeld.
Maar dat zijn ze wel en mede dankzij mijn noeste arbeidsbelastingcenten wonen en vreten ze gratis.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef samvirus het volgende:
[..]
Jou bedanken? Als het aan jou had gelegen zouden zij niet in NL zijn.
Geen negers jonge, Zoetermeerders...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/haa(...)oversaangehouden.asp
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Prullenbak6 het volgende:
Tijd voor TS om een xbox 360 te kopen met kinect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar vastgezeten en ben net weer vrij.
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze wel en mede dankzij mijn noeste arbeidsbelastingcenten wonen en vreten ze gratis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |