Volgens mij klopt het wel hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Zelf is je Nederlands ook niet goed te noemen.
Die in NL. Je weets: geen oorlog en zo, geen kinderlegers die met machettes rondlopen en je oor afsnijden. Gratis eten en huis. Dat soort gein. Betaald van belastinggeld.quote:
quote:
Nederlands spreken met boksbeugels?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel hoor.
Je bent lid sinds 2007 maar weet niet hoe het moet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
He wie van de negerts hier weet hoe je je profiel aan moet passen?
Ze kwamen van achter, het was te laat voor mijn Colt .45.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef monkyyy het volgende:
In het vervolg met je revolver zwaaien TS.
Ik heb 4 jaar vastgezeten en ben net weer vrij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je bent lid sinds 2007 maar weet niet hoe het moet?
het eerste wat je doet is beroofd worden en daarover een topic startenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar vastgezeten en ben net weer vrij.
Jou bedanken? Als het aan jou had gelegen zouden zij niet in NL zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die in NL. Je weets: geen oorlog en zo, geen kinderlegers die met machettes rondlopen en je oor afsnijden. Gratis eten en huis. Dat soort gein. Betaald van belastinggeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |