Da's ook een goeie ja. Afsluiter in de achterste stand en dan volgooien wordt toch een leuke klus om weer schoon te fixen gok ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik graaf dat gat zelf wel. Afsluiter in de achterste stand, buks in het gat en zand er over. De gebruiker van het wapen mag van mij zelf eerst goed zoeken waar het wapen is.
En hoe moesten ze die kant op? Bij ons was het al tijgerend over de tankbaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat praatje met het kader kreeg je tijdens mn ALO wanneer je je buks een meter te ver van je vandaan had staan. Deed je dat nog een keer mocht je een put graven, daar je buks in leggen en de zooi dichtgooien en daarna de boel weer open maken en je buks weer brandschoon maken.Gelukkig geen ervaring mee gehad. Paar KL'ers zover ik weet wel. Was een mooi gezicht.
Dunno, we hebben ze alleen een heel groot gat zien graven met een grote boze adjudant ernaast. Om daar evenlater iets zwarts in te zien verdwijnen. Die gezichten waren best epicquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hoe moesten ze die kant op? Bij ons was het al tijgerend over de tankbaan.
Correct. En laat ze maar zwetend zoeken naar hun wapen voor ze zich bij mij durven te melden met het bericht dat hun buks zoek is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Da's ook een goeie ja. Afsluiter in de achterste stand en dan volgooien wordt toch een leuke klus om weer schoon te fixen gok ik.
hoe diep licht de buks?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. En laat ze maar zwetend zoeken naar hun wapen voor ze zich bij mij durven te melden met het bericht dat hun buks zoek is.
Ik ben wel zo aardig om dan het "zoekgebied" in het zand te markeren met lint. 5 bij 5 werkt goed.
Ik zou net zeggen... van KLU'ers verwacht ik zoiets.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dunno, we hebben ze alleen een heel groot gat zien graven met een grote boze adjudant ernaast. Om daar evenlater iets zwarts in te zien verdwijnen. Die gezichten waren best epicZit me trouwens net wel te bedenken dat het wel KLu'ers waren en geen KL'ers, die zaten toen ergens anders.
Variable.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen... van KLU'ers verwacht ik zoiets.
Vroegah? Ik doe het nog steeds.quote:Vroegah groef het kader de buks in
Heb jij dat nog vaak dan dat je een groep groentjes een week lang mag vermaken?quote:
Ik ben gestopt met dat achter de jonge garde aanlopen en corrigeren. De baas vindt het ook prima, scheelt hem weer afvallers.quote:
Regelmatig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb jij dat nog vaak dan dat je een groep groentjes een week lang mag vermaken?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, behalve ER corrigeren als hij weer een dag te laat loopt te vlaggen.
ow, dacht dat jij alleen in de CBRN zaken zat. Geef je dan les op woensdrecht?quote:
Ik ondersteun regelmatig de instructeurs.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ow, dacht dat jij alleen in de CBRN zaken zat. Geef je dan les op woensdrecht?
Nee, hij was te laat. Hij dacht op de 28'e dat het de 27'e was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wat dan ook geheel terecht is. Maar in zijn geval een dag te vroeg toch?
Ok grappig, dan ken je vast wel wat van mn oude kaderleden van de KLu.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ondersteun regelmatig de instructeurs.
Dit dan op WDT, in het veld of op de KMA.
De meeste ken ik inderdaad wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ok grappig, dan ken je vast wel wat van mn oude kaderleden van de KLu.
En zo hoort het!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
Gvd, hoor net dat ik gepaald ben volgende week met de korpsdag. Ik mag scheidsrechter spelen... Ik verwacht een hoop klachten, want zolang ik geen bloed en open botbreuken zie fluit ik niet.
Typisch LuA.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef Thaboel het volgende:
Achja in dat geval mag je je dit weekend ook melden in amstelveen. Ik speel mee met het horecatoernooi en mijn weinige talent in voetbal maak ik graag goed met het neerlhalen van tegenstanders
Dus daar moet ik over 4jaar een functie gaan zoeken?quote:
had al goeie muziek op staan dus ga niet dat laten verpesten door Stille Willem, wat het ook mocht wezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh...
Ik had trouwens wat meer reacties verwacht op "Stille Willem" of zijn we echt oud?
Dat was de kromme. Net iets anders.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef Thaboel het volgende:
Gaat toch niet over Willem van Hanegem toch?
Ja. Ik denk dat we het maar moeten accepteren. De rest zijn alleen maar jonkies.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh...
Ik had trouwens wat meer reacties verwacht op "Stille Willem" of zijn we echt oud?
De Luchtmacht Instructie en Militaire Opleidingen School. De voorloper van de KMSL.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus daar moet ik over 4jaar een functie gaan zoeken?
En wat is het LIMOS?
En meeeeerrrrrr anekdotes C4!!
Maar hij kon wel wat stiller zijn...quote:
Ik kreeg het vanmorgen toevallig mee omdat mijn wekkerradio spontaan de belgische/vlaamse zender begon af te spelen met het nieuwsquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die plaat is natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. Ik had op zijn minst verwacht dat de deffers hier het nieuws een beetje meekrijgen. Maar gelukkig weten de SM/OWI weer waar het over gaat.
Ik weet nog dat ik ooit een leeg opsvest buiten de eetzaal aantrof, de betreffende persoon kende ik (lompe eikel) van de vorige eenheid (nadet) waar ik bij aan geklikt was destijd. Dus ik braaf dat vest terug brengen naar het kader, want ik kon de persoon niet vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik graaf dat gat zelf wel. Afsluiter in de achterste stand, buks in het gat en zand er over. De gebruiker van het wapen mag van mij zelf eerst goed zoeken waar het wapen is.
Is dat een A film?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef m.k het volgende:
Toch maar een A film gekeken net (Battle Los Angeles). Best vermakelijk
Niet dan?quote:
Nee, naar mijn idee niet. Maximaal B.quote:
Ja ok, verhaal was ver te zoeken, maar hij was wel vermakelijk.quote:
Dat zeg ik, vermaakquote:
Leuk voor doordeweeks op de kamer maar ik heb liever iets meer verhaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja ok, verhaal was ver te zoeken, maar hij was wel vermakelijk.
[..]
Dat zeg ik, vermaak
Het is doordeweeks en ik zit op mijn kamerquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Leuk voor doordeweeks op de kamer maar ik heb liever iets meer verhaal.
anekdotes!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Boek is uit. Even de tranen van het lachen wegvegen en dan maffen.
Geduld is een schone zaak.quote:
Neen, opschieten potverdikkels. Anders een bakkie voor nalatigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |