Zolang je de joden maar nooit gelooft komt het wel goed he Keessie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef Kees22 het volgende:
Dat is het grappige aan deze discussie en daarom gaat zij oneindig door: het onderwerp verspringt telkens weer.
Er zijn allerlei aspecten aan dit probleem en die worden naar willekeur door elkaar gehaald.
Alles wordt gebruikt om de macht van de sterke te laten prevaleren over het recht van de verstandige.
Om fanatisme en scherpslijperij de kans te geven begrip en empathie te onderdrukken.
Ja? Wie denk je dat er blij zijn? Geef eens namen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef C_N het volgende:
Ik denk dat velen weer erg blij zijn op fok .
iran,, moorden van Israelishe kinderen en zelfmoord bom aanvallen is een moslim duty /
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4076176,00.html
goh je reageer erg snel .voel jij je aangesproken ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Ja? Wie denk je dat er blij zijn? Geef eens namen.
Nou, kom op. Durf die namen toch eens te noemen. Over wie had je het?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:03 schreef C_N het volgende:
[..]
goh je reageer erg snel .voel jij je aangesproken ?
Hooguit blij dat er zo weinig moslims naar hem luisteren, het zou me wat zijn als ze dat wel deden. Voor de rest vind ik het opvallend dat hoe harder die man aandringt des te minder aanslagen worden er gepleegdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef C_N het volgende:
Ik denk dat velen weer erg blij zijn op fok .
iran,, moorden van Israelishe kinderen en zelfmoord bom aanvallen is een moslim duty /
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4076176,00.html
idd wie neem iran nog serieus vandaag de dag. en gelukkig maar dat niet iedere moslim naar hem luisterdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Hooguit blij dat er zo weinig moslims naar hem luisteren, het zou me wat zijn als ze dat wel deden. Voor de rest vind ik het opvallend dat hoe harder die man aandringt des te minder aanslagen worden er gepleegd
waarom zou ik geen namen durven te noemen ??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, kom op. Durf die namen toch eens te noemen. Over wie had je het?
Omdat je ze niet noemt. Noem eens namen of trek je loze stelling terug.quote:
Vind je dat kies? Dergelijke lage, vuile beschuldigingen? Ik vind het nogal, ik wou zeggen kinderachtig, maar gezien de walgelijke, hatelijke, ongefundeerde beschuldigingen zou dat te onschuldig klinken. Is dat hoe jij altijd omgaat met mensen die jou vragen stellen, ze uitmaken voor alles wat in jouw kennelijk zieke hoofd opkomt?quote:aan jou reakties te oordelen voel jij je schijnbaar erg aan gesproken ,zo trek je conclusie .
voor jou neem ik niets terug .ben jij niet waard sorry [quotequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat je ze niet noemt. Noem eens namen of trek je loze stelling terug.
wat jij er van vind is niet mijn probleem erger nog ik vind het zielig voor jou dat je zo bent en ik wist dat ik je zou kunnen helpen en jou een beter leven te geven vol vruegde en plezier inplaats van haat en zielig zijn en vol zitten van onder buik gevoelens . en je haat tegen mensen wat te kunnen verzachten het zou jou erg goed doen .quote:Ik vind het nogal, ik wou zeggen kinderachtig,
je praat nu over jou eigen posten . goh je ziet ineens dingen in .goed zo .quote:maar gezien de walgelijke, hatelijke, ongefundeerde beschuldigingen zou dat te onschuldig klinken.
word wakker en lees je posten waar jij mensen van beschuldigd doe je iederen dag na dag na dag .nogmaals je voeld je erg aangesproken . op zich wel leuk en by the way je geloof mij toch niet....quote:Is dat hoe jij altijd omgaat met mensen die jou vragen stellen, ze uitmaken voor alles wat in jouw kennelijk zieke hoofd opkomt?
quote:
weet je ,,drink een glaasje melk per dag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:38 schreef Monidique het volgende:
Loze opmerking dus,. Ik hoop niet dat je er trots op bent, dan zou je namelijk heel ver heen zijn.
Maar dat Hezbollah strijders de bevolking (die 'zielige' palestijntjes) gebruikt als afweerschild tegen de Israëlische aanvallen, daar rep jij met geen woord over, bijzonder selectief noem ik dit.....quote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die Zionistische kolonisatie en agressie op grote schaal. Hele stukken land worden bruut bezet en toegevoegd aan Groot-Israel, daarbij gesteund door de oppermachtige Joodse lobby die hun vieze smerige vingers diep in de hoofden van de Joden-slaaf Amerika hebben gepland.
De genocide die gepleegd wordt op het arme Palestijnse slachtoffervolk die in rap tempo in aantal afnemen terwijl de Joden hun grondgebied met grote stukken land uitbreiden.
Het is een bloody shame!
Hezbollah doet niets anders dan haar (Iraanse) belangen en grondgebied verdedigen. Dat Hezbollah heel Libanon in puin heeft gestort en een stel fascistische debielen zijn is helemaal niet erg joh. En dat Hezbollah met de PLO gewoon jacht heeft gemaakt op Libaneze Christenen, wat boeit dat? Groen Links wil immers ook gewoon de Moslimbroederschap een kans geven en de SP loopt gezellig mee Intifada te schreeuwen met PLO en Hamas-supporters dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Maar dat Hezbollah strijders de bevolking (die 'zielige' palestijntjes) gebruikt als afweerschild tegen de Israëlische aanvallen, daar rep jij met geen woord over, bijzonder selectief noem ik dit.....
Misschien iemand die zegt dat je joden nooit moet geloven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, kom op. Durf die namen toch eens te noemen. Over wie had je het?
Uhm wat is er mis met het 'schreeuwen' van intifada?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hezbollah doet niets anders dan haar (Iraanse) belangen en grondgebied verdedigen. Dat Hezbollah heel Libanon in puin heeft gestort en een stel fascistische debielen zijn is helemaal niet erg joh. En dat Hezbollah met de PLO gewoon jacht heeft gemaakt op Libaneze Christenen, wat boeit dat? Groen Links wil immers ook gewoon de Moslimbroederschap een kans geven en de SP loopt gezellig mee Intifada te schreeuwen met PLO en Hamas-supporters dus wat is het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |