ALLESSSSquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Post vooral op andere fora zou ik zeggen.
Pas maar op dat ik jou niet onderzeik mannetjequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Even quoten voor het geval je morgen weer gaat zeiken over Nederlanders.
Kerel bezorgt me al de hele middag het zuurquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef luckass het volgende:
GGL werkt even 3 BP's weg op 5-5. Niets aan de hand mensen.
Mass pik? Dat heet toch een bloedlul zoiets?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kerel bezorgt me al de hele middag het zuur
Volgende keer weer gewoon een masspick ....
het is toch nog on-serve in de 3e set?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef franklop het volgende:
nummer 3 bij de vrouwen, zvonareva, ligt er bijna uit
was net 5*-3 voor Lisicki, zal wel gechocked hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
het is toch nog on-serve in de 3e set?
Maandsalarisje erop dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje: Op Betfair heeft Zvonareva backodds van 2. Dat lijken me rijkelijk hoge odds, want Lisicki krijgt een blessurebehandeling, waarbij haar bloeddruk wordt gemeten en er een dokter op de baan komt. Als Lisicki opgeeft, win je toch gewoon als je Zvonareva nu backt?
helaas stelt mijn salaris geen jota voorquote:
Ik dacht meer aan vijf euro.quote:
Ja, 0-40 nu op service Lisicki.quote:
Maandsalaris was leuk geweestquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, 0-40 nu op service Lisicki.
Had ik maar meer op Zvonareva gezet dan vijf euro. Leek wel te mooi om waar te zijn.
2quote:
Ja, precies. En 0-15 al.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maandsalaris was leuk geweest(en toek chokete zvonareva
)
Pas de problemas, no?quote:
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou Lisicki wel willen troosten, maar iets zegt me dat ze dat nog erger zou vinden dan die kramp.
Wel zielig hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |