quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef P8 het volgende:
TS, moet je voorstellen dat er bij jou thuis wordt aangebeld. Je komt net onder de douche vandaan en met een handdoek om je lichaam doe je de deur open. Daar staat hij. Zwoel kijkt hij je aan en zonder iets te zeggen loopt hij naar je toe. Hij streelt je nog natte haar en je voelt zijn hete adem in je nek. Hij hoort je zuchten als hij je nek zoent. Je laat je lichaam slap worden in zijn sterke armen. Hij tilt je op en brengt je naar je bed.
Op bed aangekomen zoent hij je vurig op je mond, terwijl zijn handen over je hele lichaam gaan. Langzaam kleed je hem al zoenend ook uit. Jouw handen gaan over de zijne en je knijpt hem in zijn billen. Je voelt iets knappen en er stroomt wat over je handen.
Hij komt boven op je liggen en hij legt jouw benen in zijn nek. Zijn staartje kietelt jouw kuiten, hihi.
Langzaam komt hij naar binnen en begint langzaam te bewegen. Door alle erotische spanning die al tijden tussen jullie hing komen jullie al gauw samen klaar.
Bergijpend lezen. Je mist zijn punt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:38 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Lezen. Hij spreekt mij aan en vraagt of hij stinkt vanwege een puist op zijn reet.
Ik kan Windesheim zien vanaf hier! Werk langs de IJsselallee, zwart gebouw.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
TS, als je nu aan het werk bent zit je dichtbij mij
Gaan we zo samen bij de MiZu cocktails drinken
Moet je voorstellen hoe hij klinkt als hij met zijn puddingbuks je oventje dichtkitquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:51 schreef ZureLucht het volgende:
[..]in de 4e macht.
Je zou die kerel moeten zien. En hem moeten horen praten met zijn piepstem.
Goed volk om uit te lachen :'D Maar wel goed terras.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ik kan Windesheim zien vanaf hier! Werk langs de IJsselallee, zwart gebouw.
En MiZu is voor mode marokkanen. Daar krijg ik ook braakneigingen van.
Nee, hij is bang dat hij meurt. En vertelt aan TS waarom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar hij meurt toch verdomme.
Axe maskeert alles, zelfs eierlucht.
zo'n persoon kan dan ook nooit echt heel fris ruikenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Nee, hij is bang dat hij meurt. En vertelt aan TS waarom.
Haha ja, ofzo:quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef P8 het volgende:
TS, moet je voorstellen dat er bij jou thuis wordt aangebeld. Je komt net onder de douche vandaan en met een handdoek om je lichaam doe je de deur open. Daar staat hij. Zwoel kijkt hij je aan en zonder iets te zeggen loopt hij naar je toe. Hij streelt je nog natte haar en je voelt zijn hete adem in je nek. Hij hoort je zuchten als hij je nek zoent. Je laat je lichaam slap worden in zijn sterke armen. Hij tilt je op en brengt je naar je bed.
Op bed aangekomen zoent hij je vurig op je mond, terwijl zijn handen over je hele lichaam gaan. Langzaam kleed je hem al zoenend ook uit. Jouw handen gaan over de zijne en je knijpt hem in zijn billen. Je voelt iets knappen en er stroomt wat over je handen.
Hij komt boven op je liggen en hij legt jouw benen in zijn nek. Zijn staartje kietelt jouw kuiten, hihi.
Langzaam komt hij naar binnen en begint langzaam te bewegen. Door alle erotische spanning die al tijden tussen jullie hing komen jullie al gauw samen klaar.
Nee, hij vraagt aan mannelijke collega's of het normaal is dat je na drie keer aftrekken, bloed begint te spuiten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:59 schreef eight het volgende:
toch mooi dat hij je zo in vertrouwen neemt.
dat belooft wat voor de toekomst...
Volgens mij zit er geen vlees op een tosti tomaat kaas.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Klagen over een collega terwijl je blijkbaar wel zelfkennis hebt door jezelf ZureLucht te noemen... Zucht
kokhalsneigingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt aan mannelijke collega's of het normaal is dat je na drie keer aftrekken, bloed begint te spuiten.
Ook dit verzin ik niet.
Straks een mooi dossier maken als hij weg gaat in juni met anekdotes van hem erin.
Jij hebt een mail gestuurd naar iedereen op de afdeling daarover? Dat is pas triest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:51 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Iedereen op de afdeling heeft het erover. Bijna 60 man. Kreeg al diverse mailtjes met no way! en gadverdammes.
Ik voorkom zureluchten door lactacyd te gebruiken. Even mijn homepage bekijken en je weet het.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Klagen over een collega terwijl je blijkbaar wel zelfkennis hebt door jezelf ZureLucht te noemen... Zucht
Het geeft een beetje een zure lucht!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef ZureLucht het volgende:
Hoe weet ik nu hoe een steenpuist ruikt?
Iemand ervaring die de geurmelange kan omschrijven?
Ja klopt. Geachte collegae, op het vriendelijke verzoek van fokuser Che stuur ik jullie dit topic door van het hi-la-rische fokforum.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij hebt een mail gestuurd naar iedereen op de afdeling daarover? Dat is pas triest.
Eet ie tussen de middag nou eieren of frikandellen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef ZureLucht het volgende:
Nou hebben we hier een collega rondlopen die de post rond brengt, man van 33 jaar, woont alleen thuis en is vrij open over zijn privéleven. Een aparte snuiter. Heeft wel zijn HBO afgerond maar wil geen verantwoordelijkheden.
Zo eet hij tussen de middag alleen een broodje frikandel. Meer lust hij ook serieus niet. Tussen de middag eet hij twee eieren, die hij ook meeneemt van het bedrijfsrestaurant. Een heerlijke lucht wordt dan verspreid als hij zijn eieren pelt.
Nu komt dat wandelende lijk (bijna 2 meter en iets van 60 kilo schat ik) de post brengen op de afdeling en vraagt hij serieus aan mij of hij stinkt. Dus wat verontwaardigd kijk ik hem aan en vraag hem hoezo?
Omdat hij een steenpuist heeft gevonden op zijn billen. En als hij deze open knijpt, dan komt er een vieze geur uit en of ik dat ook kan ruiken als hij de post rond brengt.
Gast
Vieze ranzige ransaap dat je erbij loopt en nog aan een vrouwelijke collega durft te vragen of zijn steenpuist op zijn kont stinkt.
Gelukkig ruik ik niets, alleen het idee maakt mij ziek. En nu ga ik er op letten of iets ruik.
Echt, je maakt soms wat mee op kantoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zo eet hij tussen de middag alleen een broodje frikandel.
quote:Meer lust hij ook serieus niet.
Wat klopt hier niet.quote:Tussen de middag eet hij twee eieren,
Geef het uit als boek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef ZureLucht het volgende:
Straks een mooi dossier maken als hij weg gaat in juni met anekdotes van hem erin.
TS, krijg jij ook zo'n kriebelend gevoel in je onderbuik als je dit leest?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
Haha ja, ofzo:
TS, moet je voorstellen dat er bij jou thuis wordt aangebeld. Je komt net onder de douche vandaan en met een handdoek om je lichaam doe je de deur open.
Daar zit hij. Zwoel kijkt hij je aan en zonder iets te zeggen loopt hij naar je toe.
Jij streelt z'n haar op zijn hoofd en je voelt zijn hete adem in je gezicht. Hij hoort je zuchten als hij je nek likt. Je laat je lichaam slap worden en lopen samen naar je bed.
Op bed aangekomen likt hij je vurig op je wang en de rest van je boven lichaam. Jouw handen gaan over de zijn lichaam en je knijpt hem in zijn billen.
Hij komt boven op je liggen en jij legt jouw benen in zijn nek. Zijn staartje kietelt jouw bovenbenen, hihi.
Daarna likt hij nog een keer over je wang en springt uit bed om zich even lost te schudden.
Jij staat daarna op, pakt de riem en doet de riem om zijn nek.
Want tja, een hond moet ook uitgelaten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |