Nou hebben we hier een collega rondlopen die de post rond brengt, man van 33 jaar, woont alleen thuis en is vrij open over zijn privéleven. Een aparte snuiter. Heeft wel zijn HBO afgerond maar wil geen verantwoordelijkheden.
Zo eet hij tussen de middag alleen een broodje frikandel. Meer lust hij ook serieus niet. Tussen de middag eet hij twee eieren, die hij ook meeneemt van het bedrijfsrestaurant. Een heerlijke lucht wordt dan verspreid als hij zijn eieren pelt.
Nu komt dat wandelende lijk (bijna 2 meter en iets van 60 kilo schat ik) de post brengen op de afdeling en vraagt hij serieus aan mij of hij stinkt. Dus wat verontwaardigd kijk ik hem aan en vraag hem hoezo?
Omdat hij een steenpuist heeft gevonden op zijn billen. En als hij deze open knijpt, dan komt er een vieze geur uit en of ik dat ook kan ruiken als hij de post rond brengt.
Gast

Vieze ranzige ransaap dat je erbij loopt en nog aan een vrouwelijke collega durft te vragen of zijn steenpuist op zijn kont stinkt.

Gelukkig ruik ik niets, alleen het idee maakt mij ziek. En nu ga ik er op letten of iets ruik.
Echt, je maakt soms wat mee op kantoor.