abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97289578
Nou hebben we hier een collega rondlopen die de post rond brengt, man van 33 jaar, woont alleen thuis en is vrij open over zijn privéleven. Een aparte snuiter. Heeft wel zijn HBO afgerond maar wil geen verantwoordelijkheden.

Zo eet hij tussen de middag alleen een broodje frikandel. Meer lust hij ook serieus niet. Tussen de middag eet hij twee eieren, die hij ook meeneemt van het bedrijfsrestaurant. Een heerlijke lucht wordt dan verspreid als hij zijn eieren pelt.

Nu komt dat wandelende lijk (bijna 2 meter en iets van 60 kilo schat ik) de post brengen op de afdeling en vraagt hij serieus aan mij of hij stinkt. Dus wat verontwaardigd kijk ik hem aan en vraag hem hoezo?

Omdat hij een steenpuist heeft gevonden op zijn billen. En als hij deze open knijpt, dan komt er een vieze geur uit en of ik dat ook kan ruiken als hij de post rond brengt.

Gast :r

Vieze ranzige ransaap dat je erbij loopt en nog aan een vrouwelijke collega durft te vragen of zijn steenpuist op zijn kont stinkt. :r

Gelukkig ruik ik niets, alleen het idee maakt mij ziek. En nu ga ik er op letten of iets ruik.

Echt, je maakt soms wat mee op kantoor. :r
Last van zure lucht?
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:37:40 #2
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97289612
Hem aanspreken doet wonderen, zegt men.
pi_97289667
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef Che_ het volgende:
Hem aanspreken doet wonderen, zegt men.
Lezen. Hij spreekt mij aan en vraagt of hij stinkt vanwege een puist op zijn reet.
Last van zure lucht?
pi_97289680
Je ruikt niks, wat is probleem.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_97289688
Sinds wanneer stinken puisten? :')
Who motivates the motivator?
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:39:48 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_97289702
Ik vind die man nu al een held :D
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:40:19 #7
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_97289725
Je naam past wel heel goed bij de OP
Mandy & Lisa
pi_97289736
Geef mij zo'n collega _O_
pi_97289752
Picture this. Een gemiddelde junk met ingevallen kop en een staartje in zijn nek met schone kleren, dat dan weer wel, vraagt aan jou of hij stinkt.

Vanwege een puist op zijn reet! GVD!

Zo van te veel informatie die ik niet wil weten.
Last van zure lucht?
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:41:01 #10
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97289761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:38 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Lezen. Hij spreekt mij aan en vraagt of hij stinkt vanwege een puist op zijn reet.
Ja en beantwoord zijn vraag met een wedervraag.
pi_97289811
Hij heeft gewoon een oogje op je en wil intieme dingen met je delen :')
pi_97289813
De klacht past goed bij de username, ondertitel en signature van TS? :')
pi_97289834
Hoe weet ik nu hoe een steenpuist ruikt?

Iemand ervaring die de geurmelange kan omschrijven?
Last van zure lucht?
pi_97289849
Wacht maar af TS. Morgen komt ie weer. alleen vraagt ie dan of je wilt helpen met het uitknijpen ervan.
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:43:37 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97289864
Ik kom straks nog wel een keertje langs! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97289882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef antfukker het volgende:
Hij heeft gewoon een oogje op je en wil intieme dingen met je delen :')
Hij is nog steeds maagd zegt hij. Dat. Too much information.

Heb nog gevraagd of hij een fokker is van het forum en toevallig Socios heet. Dat was niet het geval.
Last van zure lucht?
pi_97289896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef ZureLucht het volgende:

Puisten stinken niet over het algemeen. Misschien bij hem wel, maar dat ligt dan waarschijnlijk niet aan de puist zelf :')
pi_97289909
probeer em zo aardig mogelijk AXE aan te raden, als hij je vertrouwt, praat hem dan aan dat hij meer moet douchen etc.
pi_97289934
Wat een baas _O_ Waar vind je zulke collega's nog TS?
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:45:53 #20
97111 ukga
Siewosie baas
pi_97289949
ZO een topic maken en dan en username hebben; ZURELUCHT stinkt

:')_____!
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:46:20 #21
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_97289960
gatverdamme. :(
O+
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:46:40 #22
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_97289975
Je hebt een post-baas als collega! ^O^
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_97289998
quote:
15s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef linpunt het volgende:
probeer em zo aardig mogelijk AXE aan te raden, als hij je vertrouwt, praat hem dan aan dat hij meer moet douchen etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef ukga het volgende:
TS verzint topics :')
Axe?! Nuh dat moe ik nie zou hij zeggen. Boer uit Nijverdal. Die gast stinkt niet verder.

En verzonnen? Was het maar waar. Dit alles gebeurd zich bij een groot kantorencomplex achter station Zwolle. Vlakbij Windesheim.
Last van zure lucht?
pi_97290005
TS, moet je voorstellen dat er bij jou thuis wordt aangebeld. Je komt net onder de douche vandaan en met een handdoek om je lichaam doe je de deur open. Daar staat hij. Zwoel kijkt hij je aan en zonder iets te zeggen loopt hij naar je toe. Hij streelt je nog natte haar en je voelt zijn hete adem in je nek. Hij hoort je zuchten als hij je nek zoent. Je laat je lichaam slap worden in zijn sterke armen. Hij tilt je op en brengt je naar je bed.
Op bed aangekomen zoent hij je vurig op je mond, terwijl zijn handen over je hele lichaam gaan. Langzaam kleed je hem al zoenend ook uit. Jouw handen gaan over de zijne en je knijpt hem in zijn billen. Je voelt iets knappen en er stroomt wat over je handen.
Hij komt boven op je liggen en hij legt jouw benen in zijn nek. Zijn staartje kietelt jouw kuiten, hihi.
Langzaam komt hij naar binnen en begint langzaam te bewegen. Door alle erotische spanning die al tijden tussen jullie hing komen jullie al gauw samen klaar.
Extremistisch gematigd.
pi_97290071
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

[..]

Axe?! Nuh dat moe ik nie zou hij zeggen. Boer uit Nijverdal. Die gast stinkt niet verder.

En verzonnen? Was het maar waar. Dit alles gebeurd zich bij een groot kantorencomplex achter station Zwolle. Vlakbij Windesheim.
TS, als je nu aan het werk bent zit je dichtbij mij :')
Gaan we zo samen bij de MiZu cocktails drinken :D
pi_97290131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef P8 het volgende:
TS, moet je voorstellen dat er bij jou thuis wordt aangebeld. Je komt net onder de douche vandaan en met een handdoek om je lichaam doe je de deur open. Daar staat hij. Zwoel kijkt hij je aan en zonder iets te zeggen loopt hij naar je toe. Hij streelt je nog natte haar en je voelt zijn hete adem in je nek. Hij hoort je zuchten als hij je nek zoent. Je laat je lichaam slap worden in zijn sterke armen. Hij tilt je op en brengt je naar je bed.
Op bed aangekomen zoent hij je vurig op je mond, terwijl zijn handen over je hele lichaam gaan. Langzaam kleed je hem al zoenend ook uit. Jouw handen gaan over de zijne en je knijpt hem in zijn billen. Je voelt iets knappen en er stroomt wat over je handen.
Hij komt boven op je liggen en hij legt jouw benen in zijn nek. Zijn staartje kietelt jouw kuiten, hihi.
Langzaam komt hij naar binnen en begint langzaam te bewegen. Door alle erotische spanning die al tijden tussen jullie hing komen jullie al gauw samen klaar.
:r in de 4e macht.

Je zou die kerel moeten zien. En hem moeten horen praten met zijn piepstem. :r

Moet straks om 1500 uur de post nog bij hem brengen. Hoop dat ik niets ruik.

Iedereen op de afdeling heeft het erover. Bijna 60 man. Kreeg al diverse mailtjes met no way! en gadverdammes.
Last van zure lucht?
pi_97290138
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:38 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Bergijpend lezen. Je mist zijn punt.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_97290177
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef linpunt het volgende:

[..]

TS, als je nu aan het werk bent zit je dichtbij mij :')
Gaan we zo samen bij de MiZu cocktails drinken :D
Ik kan Windesheim zien vanaf hier! Werk langs de IJsselallee, zwart gebouw.

En MiZu is voor mode marokkanen. Daar krijg ik ook braakneigingen van. ;)
Last van zure lucht?
pi_97290189
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:51 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

:r in de 4e macht.

Je zou die kerel moeten zien. En hem moeten horen praten met zijn piepstem. :r
Moet je voorstellen hoe hij klinkt als hij met zijn puddingbuks je oventje dichtkit :9
Extremistisch gematigd.
pi_97290274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ik kan Windesheim zien vanaf hier! Werk langs de IJsselallee, zwart gebouw.

En MiZu is voor mode marokkanen. Daar krijg ik ook braakneigingen van. ;)
Goed volk om uit te lachen :'D Maar wel goed terras.
Dan weet ik waar je werkt, ik zwaai naar je nu, niet dat je dat ziet.. zit een wijk voor en een hogeschool idd :')
pi_97290288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:55 schreef Che_ het volgende:

[..]

AXE :')_____!!! hij is toch geen 14 _O-
maar hij meurt toch verdomme. :')
Axe maskeert alles, zelfs eierlucht.
pi_97290317
Ik zie het probleem niet zolang hij niet ter plekke zijn broek uitdoet en de inhoud van die puist over je gezicht heen plamuurt.

Lijkt me een toffe kerel, ik zou zeggen ga eens een biertje met hem drinken en lichaamssappen uitwisselen.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_97290328
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:56 schreef linpunt het volgende:

[..]

maar hij meurt toch verdomme. :')
Axe maskeert alles, zelfs eierlucht.
Nee, hij is bang dat hij meurt. En vertelt aan TS waarom.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_97290363
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Nee, hij is bang dat hij meurt. En vertelt aan TS waarom.
zo'n persoon kan dan ook nooit echt heel fris ruiken :')
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:58:46 #35
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_97290379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef P8 het volgende:
Haha ja, ofzo:

TS, moet je voorstellen dat er bij jou thuis wordt aangebeld. Je komt net onder de douche vandaan en met een handdoek om je lichaam doe je de deur open.
Daar zit hij. Zwoel kijkt hij je aan en zonder iets te zeggen loopt hij naar je toe.
Jij streelt z'n haar op zijn hoofd en je voelt zijn hete adem in je gezicht. Hij hoort je zuchten als hij je nek likt. Je laat je lichaam slap worden en lopen samen naar je bed.

Op bed aangekomen likt hij je vurig op je wang en de rest van je boven lichaam. Jouw handen gaan over de zijn lichaam en je knijpt hem in zijn billen.
Hij komt boven op je liggen en jij legt jouw benen in zijn nek. Zijn staartje kietelt jouw bovenbenen, hihi.

Daarna likt hij nog een keer over je wang en springt uit bed om zich even lost te schudden.
Jij staat daarna op, pakt de riem en doet de riem om zijn nek.
Want tja, een hond moet ook uitgelaten worden.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_97290416
toch mooi dat hij je zo in vertrouwen neemt.
dat belooft wat voor de toekomst...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_97290457
Ik hoor net dat zijn contract niet wordt verlengd. Hij is een uitzendkracht en na twee jaar en tig contracten, dan moet je eruit.

Dus half juni kan ik weer opgelucht adem halen en hoop ik niet meer van die rare PvdA vragen te krijgen. Ja, meneer is bestuurslid van het PvdA en hier actief mee bezig.

En ik moet toch ergens de schuld aangeven: kut PvdA.
Last van zure lucht?
pi_97290490
Ja ik zie de link ook wel ja met de PvdA ja. En kontpuisten ja.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:02:27 #39
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97290502
Klagen over een collega terwijl je blijkbaar wel zelfkennis hebt door jezelf ZureLucht te noemen... Zucht -O-
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_97290511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:59 schreef eight het volgende:
toch mooi dat hij je zo in vertrouwen neemt.
dat belooft wat voor de toekomst...
Nee, hij vraagt aan mannelijke collega's of het normaal is dat je na drie keer aftrekken, bloed begint te spuiten.

Ook dit verzin ik niet.

Straks een mooi dossier maken als hij weg gaat in juni met anekdotes van hem erin.
Last van zure lucht?
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:03:02 #41
344170 Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
pi_97290517
quote:
99s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Klagen over een collega terwijl je blijkbaar wel zelfkennis hebt door jezelf ZureLucht te noemen... Zucht -O-
Volgens mij zit er geen vlees op een tosti tomaat kaas.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:03:24 #42
344170 Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
pi_97290532
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Nee, hij vraagt aan mannelijke collega's of het normaal is dat je na drie keer aftrekken, bloed begint te spuiten.

Ook dit verzin ik niet.

Straks een mooi dossier maken als hij weg gaat in juni met anekdotes van hem erin.
kokhalsneigingen
Heeft FOK!verkiring met Studeur
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:03:25 #43
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97290533
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:51 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Iedereen op de afdeling heeft het erover. Bijna 60 man. Kreeg al diverse mailtjes met no way! en gadverdammes.
Jij hebt een mail gestuurd naar iedereen op de afdeling daarover? Dat is pas triest.
pi_97290546
quote:
99s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik voorkom zureluchten door lactacyd te gebruiken. Even mijn homepage bekijken en je weet het.
Last van zure lucht?
pi_97290577
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef ZureLucht het volgende:

Het geeft een beetje een zure lucht!
Ook leeg
pi_97290617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij hebt een mail gestuurd naar iedereen op de afdeling daarover? Dat is pas triest.
Ja klopt. Geachte collegae, op het vriendelijke verzoek van fokuser Che stuur ik jullie dit topic door van het hi-la-rische fokforum.

Mocht je nog ideeën hebben voor koek bij de koffie morgen, graag een koek zonder vullingen of als je in de koek knijpt, dat er wat uit komt.

Groetjes,
Leonie.

Wat denk jezelf?
Last van zure lucht?
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:09:20 #47
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_97290727
quote:
8s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef ZureLucht het volgende:
Nou hebben we hier een collega rondlopen die de post rond brengt, man van 33 jaar, woont alleen thuis en is vrij open over zijn privéleven. Een aparte snuiter. Heeft wel zijn HBO afgerond maar wil geen verantwoordelijkheden.

Zo eet hij tussen de middag alleen een broodje frikandel. Meer lust hij ook serieus niet. Tussen de middag eet hij twee eieren, die hij ook meeneemt van het bedrijfsrestaurant. Een heerlijke lucht wordt dan verspreid als hij zijn eieren pelt.

Nu komt dat wandelende lijk (bijna 2 meter en iets van 60 kilo schat ik) de post brengen op de afdeling en vraagt hij serieus aan mij of hij stinkt. Dus wat verontwaardigd kijk ik hem aan en vraag hem hoezo?

Omdat hij een steenpuist heeft gevonden op zijn billen. En als hij deze open knijpt, dan komt er een vieze geur uit en of ik dat ook kan ruiken als hij de post rond brengt.

Gast :r

Vieze ranzige ransaap dat je erbij loopt en nog aan een vrouwelijke collega durft te vragen of zijn steenpuist op zijn kont stinkt. :r

Gelukkig ruik ik niets, alleen het idee maakt mij ziek. En nu ga ik er op letten of iets ruik.

Echt, je maakt soms wat mee op kantoor. :r
Eet ie tussen de middag nou eieren of frikandellen?
Baarlijke nonsens. Typische wijventrek: schrijven en ouwehoeren om het ouwehoeren, zonder enige logica. Echt, daar krijg ik jeuk aan mijn steenpuist van.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:10:26 #48
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_97290774
quote:
8s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef ZureLucht het volgende:
[..]

Zo eet hij tussen de middag alleen een broodje frikandel.

quote:
Meer lust hij ook serieus niet.
quote:
Tussen de middag eet hij twee eieren,
Wat klopt hier niet. :{
pi_97290845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef ZureLucht het volgende:
Geef het uit als boek.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_97290923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef wise het volgende:

[..]

Haha ja, ofzo:

TS, moet je voorstellen dat er bij jou thuis wordt aangebeld. Je komt net onder de douche vandaan en met een handdoek om je lichaam doe je de deur open.
Daar zit hij. Zwoel kijkt hij je aan en zonder iets te zeggen loopt hij naar je toe.
Jij streelt z'n haar op zijn hoofd en je voelt zijn hete adem in je gezicht. Hij hoort je zuchten als hij je nek likt. Je laat je lichaam slap worden en lopen samen naar je bed.

Op bed aangekomen likt hij je vurig op je wang en de rest van je boven lichaam. Jouw handen gaan over de zijn lichaam en je knijpt hem in zijn billen.
Hij komt boven op je liggen en jij legt jouw benen in zijn nek. Zijn staartje kietelt jouw bovenbenen, hihi.

Daarna likt hij nog een keer over je wang en springt uit bed om zich even lost te schudden.
Jij staat daarna op, pakt de riem en doet de riem om zijn nek.
Want tja, een hond moet ook uitgelaten worden.
TS, krijg jij ook zo'n kriebelend gevoel in je onderbuik als je dit leest?
Ik weet zeker dat de beste man zich al tijden aftrekt terwijl hij aan dit soort dingen denkt. Dan ligt hij daar, vaak met zijn broek nog op zijn enkels, omdat de gedachte aan jou hem zo warm maakt dat hij geen tijd heeft om zijn kleren fatsoenlijk uit te doen. Hij masseert zijn vele voorvocht over zijn hele schacht en zak tot zijn knuppel glimt. Dan begint hij langzaam zijn hand op en neer te halen terwijl hij zachtjes jouw naam met zjin geile stem kreunt. Omdat hij zo op gaat in zijn fantasie gaat hij op zijn buik liggen en begint zijn knuistje te neuken. Ondertussen nog steeds jouw naam kreunend. Zie je dat voor je? Hoe hij daar ligt met zijn strakke billetjes in de lucht? Hij zal toch niet...? Jawel hoor, daar gaat zijn linkerhand al naar zijn anjer. Maar hij probeert langzaam zijn vinger naar binnen te brengen. Strak als hij is, merkt hij op dat er een vorm van glijmiddel bij moet komen. Gelukkig ligt de oplossing 4cm verder ;)
Nu gaat het het heerlijk soepel en al gauw zitten er al twee vingers diep in de eieren en frikadellen van vanmiddag te roeren. Hij blijft jouw naam kreunen als een mantra rechtstreeks uit de kama sutra en dan is het zover. Je ziet zijn billetjes samenknijpen en met een giecheltje spuit hij zijn knuistje helemaal vol. En met al die eieren die hij eet, moet het wel veel zijn ;)
Pragmatisch als hij is, consumeert hij de eiwitten met een luid smakkend geluid.
Met een gelukzalige glimlach valt hij in slaap, terwijl hij denkt: "Ooit TS... Ooit zullen dat jouw vingertjes in mijn poeperd zijn :) "
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')