Maar erm... is dat normaal?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:02 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt aan mannelijke collega's of het normaal is dat je na drie keer aftrekken, bloed begint te spuiten.
Ook dit verzin ik niet.
Straks een mooi dossier maken als hij weg gaat in juni met anekdotes van hem erin.
Schrijf een boek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef P8 het volgende:
[..]
TS, krijg jij ook zo'n kriebelend gevoel in je onderbuik als je dit leest?
Ik weet zeker dat de beste man zich al tijden aftrekt terwijl hij aan dit soort dingen denkt. Dan ligt hij daar, vaak met zijn broek nog op zijn enkels, omdat de gedachte aan jou hem zo warm maakt dat hij geen tijd heeft om zijn kleren fatsoenlijk uit te doen. Hij masseert zijn vele voorvocht over zijn hele schacht en zak tot zijn knuppel glimt. Dan begint hij langzaam zijn hand op en neer te halen terwijl hij zachtjes jouw naam met zjin geile stem kreunt. Omdat hij zo op gaat in zijn fantasie gaat hij op zijn buik liggen en begint zijn knuistje te neuken. Ondertussen nog steeds jouw naam kreunend. Zie je dat voor je? Hoe hij daar ligt met zijn strakke billetjes in de lucht? Hij zal toch niet...? Jawel hoor, daar gaat zijn linkerhand al naar zijn anjer. Maar hij probeert langzaam zijn vinger naar binnen te brengen. Strak als hij is, merkt hij op dat er een vorm van glijmiddel bij moet komen. Gelukkig ligt de oplossing 4cm verder![]()
Nu gaat het het heerlijk soepel en al gauw zitten er al twee vingers diep in de eieren en frikadellen van vanmiddag te roeren. Hij blijft jouw naam kreunen als een mantra rechtstreeks uit de kama sutra en dan is het zover. Je ziet zijn billetjes samenknijpen en giecheltje spuit hij zijn knuistje helemaal vol. En met al die eieren die hij eet, moet het wel veel zijn![]()
Pragmatisch als hij is, consumeert hij de eiwitten met een luid smakkend geluid.
Met een gelukzalige glimlach valt hij in slaap, terwijl hij denkt: "Ooit TS... Ooit zullen dat jouw vingertjes in mijn poeperd zijn"
Dat hebben alle vrijgezelle mannen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
Hoor net dat deze PvdA'er ransaap een tupperware bakje naast het bed heeft staan.
Om zijn zaad erin te bewaren.
Gvd, zo kijk je ineens heel anders tegen iemand aan die hier twee jaar heeft gewerkt.
Geen last van.quote:
Hmm, langzaam giet hij zijn tupperwarebakje leeg over je gezichtquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
Hoor net dat deze PvdA'er ransaap een tupperware bakje naast het bed heeft staan.
Gvd, zo kijk je ineens heel anders tegen iemand aan die hier twee jaar heeft gewerkt.
Daar kiept hij om de dag een beetje van in je kopje koffie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
Dat is me nog eens een cum shotquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Hmm, langzaam giet hij zijn tupperwarebakje leeg over je gezichtEen ware one-man bukkake
Sick Fuckquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Hmm, langzaam giet hij zijn tupperwarebakje leeg over je gezichtEen ware one-man bukkake
Drink mijn koffie zwart. Zonder room en als er schuim op drijft, vertrouw ik het sowieso niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Daar kiept hij om de dag een beetje van in je kopje koffie.
Je moest die man eens zien. Niet bepaald een held.quote:
Noem het dan een cum schot, dan heb je meteen een nationaliteits grapje gemaakt.quote:
Uiteraard verwarmt hij zijn bakje eerst au-bain-de-marie tot lichaamstemperatuur. Dit voor zowel de viscositeit als de gehele beleving an sichquote:
Maak eens een foto als ie weer langs loopt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef ZureLucht het volgende:
Je moest die man eens zien. Niet bepaald een held.
Ga met hem op de foto en post hemquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Je moest die man eens zien. Niet bepaald een held.
Hij steekt er stokjes in en zet het in de vriezer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Uiteraard verwarmt hij zijn bakje eerst au-bain-de-marie tot lichaamstemperatuur. Dit voor zowel de viscositeit als de gehele beleving an sich
De vin van de potvis werd op het noordelijke deel van het strand gevonden.quote:
Dat is nu te laatquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Noem het dan een cum schot, dan heb je meteen een nationaliteits grapje gemaakt.
Busted. Hoe weet jij dat het een doorzichtig bakje met een blauwe deksel is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:48 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ken je die Primera op het rode plein? Daar heeft hij serieus een chick proberen te regelen. Totdat de politie erbij kwam, want zij vond hem niets en hij bleef haar achter volgen en haar op wachten.
Sukkel.
Denk niet dat hij heeft opgewacht met een doorzichtbakje met een blauwe deksel van Tupperware.
Kan Ada gelijk helpen met ma 'r rok aan doen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe jij 'm in de ja? Ik doe 'm in de nee, zie je.
Breng het topic terug on topic en post nog eens wat voorbeelden van die man zijn ranzigheid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:04 schreef ZureLucht het volgende:
Opschoning aangevraagd. Hou eens op met dat offtopic geneuzel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |