er moeten tieten op zitten ja, anders heb je nikx om vast te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar alleen als ze tieten hebben.![]()
anders heb je niets aan je dure BH.
ik dacht dat daar dat touw juist voor was..om ze aan vast te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
er moeten tieten op zitten ja, anders heb je nikx om vast te houden
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:35 schreef Levitation het volgende:
Dikke vrouw = meer vrouw
En allemaal handige randjes om je aan vast te houden.![]()
Je weet gewoon niet wat je mist.quote:
psiesquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:59 schreef -moppie- het volgende:
marlies dekkers iszowel haar bh's als het mens zelf
Hij is al een paar jaar oud, denk niet dat ie nog ergens staat...quote:
ja lul dr maar omheen, maar je weet wel wat ze bedoeldequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij is al een paar jaar oud, denk niet dat ie nog ergens staat...
Het is iig gewoon standaard zwarte met (natuurlijk) wat extra bandjes net boven de cup en dan een extra bandjes over de schouder waar het dan achter in een kruis loopt met een metalen versierseltje
desnoods zonderquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef Inu het volgende:
In mn avatar een foto van mij zonder die beha
Je humeur?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wil iemand wat dingen opnoemen die ik allemaal kan verpesten?
de onze?quote:
awwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef FUFR het volgende:
we hebben Sam verteld hoe het zit met de Sint
ze nam het goed op, extra sintuitzending ook ff laten zien.
en uiteraard herkende ze de stem
het milieu?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Allemaal al mee bezig.Het was meer zo van ik wil dingen weten die ik niet heb verpest deze maand.
Goede morgen mevrouw...quote:
Mijn goede humeur heeft ze niet verpestquote:
Mijne ook niet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn goede humeur heeft ze niet verpest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik slurp mijn bakkie ook leeg en ga dan to the hospitalquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goede morgen mevrouw...
ff bakkie koffie leegslurpen en dan maar eens richting klant vertrekken...ochtendje project weer op gang trekken
Oh dat doe ik nog wel goed, afval scheiden enzo. Dankje.quote:
Succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik slurp mijn bakkie ook leeg en ga dan to the hospital
hey hoeneer moet ik anders naar de kappert?quote:
oh ok, ben benieuwd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:22 schreef -moppie- het volgende:
er volgt een mri-scannetje.
reuk en smaak zouden in de eerste maanden na de klap een heel end beter moeten worden en aangezien we nu al een dikke 4 maanden verder zijn...........................................................
Inderdaad, maar ja, dan nog vind ik het maar niks..quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, ben benieuwd!
Maar eerst ff bakken in de zon, moppie!
bel maar if panic he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:29 schreef -moppie- het volgende:
zusje van Colt gaat oppassen, zegt ze vandaag op facebook dat ze morgen vrij is dus vandaag al naar haar vriendje gaat en van het weekend wel belt over de beestjes!
Een MRI stelt niets voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja, dan nog vind ik het maar niks..
daar ben ik ook niet bang voor, ik wil alleen wel weer kunnen ruiken en proeven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Een MRI stelt niets voor.
Beetje liggen en met je hoofd in een pijp
Ik wil het wel voor je knippen volgende keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey hoeneer moet ik anders naar de kappert?
Nasty shizzle.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:22 schreef -moppie- het volgende:
er volgt een mri-scannetje.
reuk en smaak zouden in de eerste maanden na de klap een heel end beter moeten worden en aangezien we nu al een dikke 4 maanden verder zijn...........................................................
Nou soms proef en ruik ik wel iets maar vraag me niet wat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je knippen volgende keer
[..]
Nasty shizzle.Proef/ruik je helemaal niets of is het 'slechts' een heel stuk minder dan normaal?
gek mens, ik heb al 10 jaar een vaste kappertquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je knippen volgende keer
Pff superkut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou soms proef en ruik ik wel iets maar vraag me niet wat.
sowieso proef ik zout, zoet, zuur en bitter omdat je tong dat doet. de rest heeft met je reuk te maken en als die het niet of althans bijna niet doet dan gebeurd er niks.
En je punt is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
gek mens, ik heb al 10 jaar een vaste kappert
nobody touches the hairquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een planning aan het maken trouwens.
Nee naast FOK!.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nobody touches the hair
Een planning? op fok ja?
wehehequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN IK HAD GEDROOMD OVER WERK dat ik helemaal afgezeken werd
dan droom je vanavond maar dat ik keiliev ben!quote:
mijn meel wordt iedere 5 minuten automagisch opgehaald, ik ga zo kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Da's niet liev
Je hebt mail trouwens, mocht je het niet doorhebben. En nu ga ik weer wat nuttigs doen denk ik zo.
Een vrouw, dr. Hanse.quote:
oke, die is mij niet bekend!quote:
CZE of MMC?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oke, die is mij niet bekend!
moest trouwens wel effe zoeken naar de poli, is een beetje weggestopt!
quote:
quote:
Die had ik natuurlijk wel meteen gesnapt he..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MMCAHVCZE
Maxima Medisch Centrum Alias Het Voormalig Catharina Ziekenhuis Eindhoven
FANCY! Bakt 'ie ook brood voor je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn meel wordt iedere 5 minuten automagisch opgehaald, ik ga zo kijken
Berlijnquote:
Ik versta je nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zei dus, ik heb een contract bij frits en ga vet meer verdienen!!!11!!11
Als ik thuis ben vanavond...ooit nogquote:
Cool. Nog een betere aanbieding, nu: voor nul euro in Eindhoven blijven!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik kan voor 30 euro naar Spanje.
Dat is niet duur. Voor 0 euro in eindhoven. Goedkoper dan veldhoven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool. Nog een betere aanbieding, nu: voor nul euro in Eindhoven blijven!
Wat?quote:
Allebeiquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:19 schreef -moppie- het volgende:
Wat is je adres dan laat ik het brengen. Friet of chinees?
Daar worden we niet gelukkig van hè.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool. Nog een betere aanbieding, nu: voor nul euro in Eindhoven blijven!
En zo ist!quote:
I know, dat riep ik al toen ik hier nog niet eens woonde. Patat klinkt kut.quote:
make picture if soquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know, dat riep ik al toen ik hier nog niet eens woonde. Patat klinkt kut.
Ik heb ook honger maar heb net een halve bak B&J leeggegeten dus als ik ga eten ga ik daarna kotsen denk ik. Leuk hè jongens?
hihiquote:
Het is patatfriet en nu is het uit met de discussie, jullie hebben allebei ongelijk.quote:
ja gezien, leuk. einde mededelingquote:
Je moet juist wel friet zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
hihi
Ik zeg nooit meer patat eigenlijk.Als ik in Z'meer ben en daar een keer een patatje haal moet ik er ook echt over nadenken om geen friet te zeggen.
en houdoequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet juist wel friet zeggen.
Ik lach mensen uit Zutje sowieso al uit...voordat ze wat zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig en iedereen in Zutje lacht me uit.
zunne goeie hebben wai nog nie gehadquote:
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook dat nog inderdaad.
morgen gaan we naar de zon (mag ik hopen)
Zelfs het weer heb je verpestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
pfffff superleuke outfit voor vandaag uitgekozen, is het 15 graden
hoe lang?quote:
picsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
pfffff superleuke outfit voor vandaag uitgekozen, is het 15 graden
een week lang kebab etenquote:
wel handig, maar van de andere kant..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we gaan een keer all inclusive dus ik ben echt benieuwd.
huhu, ik ga ook zuipen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef FUFR het volgende:
All inclusive is vooral interessant voor Colt
quote:
heldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gisteren alweer een fles leeggezopen! het is wel vies, maar ja, dat is ander drinken ook
Hoe moet dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:33 schreef ArTiC het volgende:
Zo meteen het topic weer aan de reeks gehangen want blueman had gefaildt
amateurquote:
Juist, gelijk hebben ze, je moet je aanpassen! Hier is het friet en houdoe, daar is het patat en doei, of doeg of hoi of whatever je wilt zeggen, zolang het maar geen houdoe is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig en iedereen in Zutje lacht me uit.
Je vergeet de natte friet die er al 3 uur ligt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel handig, maar van de andere kant..
dag 1 kebab.
dag 2 de overgebleven kebab maar dan in tomatensaus
dag 3 je hebt de tomatensaus nog niet helemaal op, dus guess what...
enz enz
jah, maar die wil je sowieso al niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je vergeet de natte friet die er al 3 uur ligt.
All-in lijkt mij persoonlijk echt hell... maarja, smaken verschillen.quote:
je kunt er aan wennen, wel als eerste bij de eetzaal zijn en andere tokkies proberen te vermijden..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
All-in lijkt mij persoonlijk echt hell... maarja, smaken verschillen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef FUFR het volgende:
Toegevoegd op
5 maart 2011
We vonden het verschrikkelijk! De kamers waren vies, gebruikte condooms onder het bed.
Het eten was altijd te koud en de bediening zeer onbeleefd.
Handdoeken werden slechts eens per week verschoond en het zwembad was leeg
Ik wist wel dat je 'toegevoegd door FUFR' vergeten was erbji te zetten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef FUFR het volgende:
ik verzin het ter plekke, no worries..
maar het kan wel!
Is wel zo handig.. kun je alles proeven zonder dat je het proeft...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we gaan een keer all inclusive dus ik ben echt benieuwd.
Ben niet zo thuis in die nieuwtjes..quote:
Tsja, misschien is het wel keilekker en proef ik niks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is wel zo handig.. kun je alles proeven zonder dat je het proeft...
Dus je kan naderhand ook niet zeuren over het eten
dan post je maar een foto van de joekel.quote:
En missschien is het wel vies en heb jij daar geen last van.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, misschien is het wel keilekker en proef ik niks!
Duh, dan moet ik het gemier van Colt daarover aanhoren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
En missschien is het wel vies en heb jij daar geen last van.
ojaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Duh, dan moet ik het gemier van Colt daarover aanhoren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach, de zon maakt alles goed, dus die moet schijnen!
Geen nieuw topic maken maar op de knop, open een nieuw deel klikken.quote:
arme jij!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb het te druk voor een vrijdag...heb pas 2 koppen koffie kunnen drinken.
Tja, kan er niets aan doen. Typ bij weeronline maar eens "bodrum" in, dan vind je er 2 in Turkije.quote:
7!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb het te druk voor een vrijdag...heb pas 2 koppen koffie kunnen drinken.
Ik vind vooral de tekst van het nummer erg sterk!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:03 schreef FUFR het volgende:
Uit de serie de plaat en zijn verhaal een van de mooiste liedjes ooit geschreven:
(1963)
Kyū Sakamoto was een van de 500 mensen die omkwamen in een vliegtuigongeluk van Japan Airlines in 1985. Hij is 43 jaar oud geworden.
Tijdens het neerstorten heeft ie nog snel een briefje aan zijn vrouw geschreven en in zijn zak gestopt.
dat is liefde
[ afbeelding ]
Oh! Had ik gemist!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen nieuw topic maken maar op de knop, open een nieuw deel klikken.
jah moet ik snel weer es doen, al bijna een week geleden!quote:
nu heb ik zin in zeewier, dat vind ik zoooooo lekker!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah moet ik snel weer es doen, al bijna een week geleden!
Maak me gek! ik rij vanaaf nog naar de toko!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu heb ik zin in zeewier, dat vind ik zoooooo lekker!
die nep wasabi die ze hier verkopen is meestal 90% mierikswortel.quote:
mag ik niet meer hebben, maar maakte m heel vaak zelf..quote:
VRAAG HET DAN NIET!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind 'crises' zo'n raar woord hè. Toen ik een keer aan mijn moeder vroeg wat het meervoud van crisis was zei ze dat en ik heb haar een week lang niet geloofd tot ik het op ging zoeken.
't Is net de groentensoep van mijn moeder maar dan met iets meer broccoli.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
mag ik niet meer hebben, maar maakte m heel vaak zelf..
Nee, je neemt gekookte broccoli, fijn maken met wat kookvocht in een blender.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
't Is net de groentensoep van mijn moeder maar dan met iets meer broccoli.
Je verwarmt het niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, je neemt gekookte broccoli, fijn maken met wat kookvocht in een blender.
Aanvullen eventueel met water, peper en zout.
beetje olijfolie er op en KLAAR.
DAMN YOU!quote:
spinaziesoep hetzelfde en op je bord een beetje creme fraiche erbijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
PURE broccolisoep!
graag gedaan.
Dankje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
PURE broccolisoep!
graag gedaan.
Dat was 10 jaar geleden heel anders...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd van de TU, allemaal mooie jongens.
Waarom mag jij die niet meer? Zo fout klinkt het toch niet... of ging er een halve liter olijfolie in?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
PURE broccolisoep!
graag gedaan.
Ik kan die Lollipop niet vinden in torrents.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
belachelijk, ik mag Blender van Yello (1991) niet zien van Youtube
Inderdaad...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
belachelijk, ik mag Blender van Yello (1991) niet zien van Youtube
"...je land" wat is er mis met gewoon "...jouw land"?quote:Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.
het land is niet mijn eigendomquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad...
[..]
"...je land" wat is er mis met gewoon "...jouw land"?Dit staat nogal infantiel.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan die Lollipop niet vinden in torrents.
Dat heeft er natuurlijk geen reet mee te maken.quote:
in mijn wereld welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk geen reet mee te maken.
Ben blij voor je te zien dat jouw wereld wel jouw eigendom is.quote:
Ik ben er de koningquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben blij voor je te zien dat jouw wereld wel jouw eigendom is.
...land der blinden...quote:
ik heb 2 ogenquote:
zeg dat dan, vrouwquote:
meisjequote:
Nee, met een eiquote:
Die had je toch al ff?quote:
jij bent echt een rarequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Klopt maar ik zag hem ineens en dacht 'wow mooi'
mwahquote:
Je moet ook stoppen met eten als je vol zit en niet proppen!quote:
mijn vitamientjes moesten naar binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen met eten als je vol zit en niet proppen!
popkiller van A. Rother of Yelloquote:
Dumpert pics kan je niet hotlinkenquote:
en dat zonder mythologisch Noors gestudeerd te hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh Inu, ik ga trouwens hetzelfde soort werk doen als jij
Ik sta er meestal voor, daar zijn meer mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze postte hetzelfde als Inu.
Niet hetzelfde als wat jij doet.
je gaat met de taxi ipv met de bus? geen wonder dan je altijd blut bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik sta er meestal voor, daar zijn meer mensen.
Op de fiets naar Helmond!?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'm lonely, so lonely can I come home with you?
Nou, fietsen danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn fiets doet het weer.Mijn oude vertrouwde roze met blauwe afgeragde fiets.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat met de taxi ipv met de bus? geen wonder dan je altijd blut bent.
Ik wilde de grap gewoon ook een keer maken over iemand hier. Hoeven jullie niet zo serieus erop in te gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loze grap mexi, inu en ik zijn veel te dik om succesvol te hoereren
nah, mijn diploma is amper nuttigerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dat zonder mythologisch Noors gestudeerd te hebben
ik ging er niet serieus op in, ik ging er onserieus op in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde de grap gewoon ook een keer maken over iemand hier. Hoeven jullie niet zo serieus erop in te gaan.
Oké Skuutje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging er niet serieus op in, ik ging er onserieus op in.![]()
mooi, je ziet de rekening voor copyrights wel voorbij komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oeh dat wordt mijn producernaam. Skuu.
graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi, je ziet de rekening voor copyrights wel voorbij komen
quote:
nou.. Ik zoek nog een dikke strip act..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loze grap mexi, inu en ik zijn veel te dik om succesvol te hoereren
en zonder tong of handjes !quote:
quote:
Ik ga zo een heerlijk frietje kopen op het station.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef FUFR het volgende:
Ik heb een fantastische tomaat munt salsa gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |