quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo keek ik net ook toen ik gewoon moest zoeken naar dit topic
Oooohquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Blueman het volgende:
Een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat je aanquote:
Waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:32 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het zo erg dat onze beestjes een week zonder ons moeten.
Misschien vinden ze het zelf wel erg fijn maar ja...
Lieve foto's van kwalmomenten van hem. Was heerlijk aan het spelen en nu gaat hij lekker liggen slapen.. moet ook want ik ga richting werk...quote:
Ze blijven thuis, zusje van Colt past op! Maar ja dan nog, vind het zielig (voor mezelf denk ik alleen).quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen?
De onze gaan meestal naar vrienden als we met z'n allen op vakantie gaan (anders komt mn broer gewoon in huis bij mn ouders), maar dat vinden ze niet zo erg. Ze worden daar mega verwend namelijkMaar ze zijn wel heel blij als we er weer zijn
werk zequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lieve foto's van kwalmomenten van hem. Was heerlijk aan het spelen en nu gaat hij lekker liggen slapen.. moet ook want ik ga richting werk...
voor ons is het ook zieligquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze blijven thuis, zusje van Colt past op! Maar ja dan nog, vind het zielig (voor mezelf denk ik alleen).
ja, is er niemand die op ons past?quote:
Wat een ontzettend tof huis!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Inu het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)34410-javastraat-43/
Zie edit voor disclaimer 1 slaapkamer
Volgens mij zijn het 2 bovenwoningen, maar ben niet helemaal zeker... En als dat net zoveel kost als dit gaat dat idd niet lukken nu neequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tof huis!
+ dat je misschien de bovenwoning erbij kan kopen als jullie financieen het toelaten. Dan heb je wel een koningshuis. Al is de tuin dan weer niet heel ruim voor zo een gaaf huis.
Jej!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
gesprek van vandaag ging wel keigoed!
netjes!quote:
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef ArTiC het volgende:
Ergens in Engeland zit nu een dikke Nederlandse postbode op een wc te janken.
doe eens rustigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
jemig wat is het druk hier!![]()
Good morning, almost weekend en het is lekker weer en het gaat nog beter worden, dus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je naar Lieshoutquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben keirustig, probeer alleen wat leven in de brouwerij te brengen.
ik ben geen oude manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oude mannen bij mij op de hoek en op de Boschdijk![]()
![]()
Die studenten die er zitten mogen het wel, die zijn leuk.
dat weten ze in helliemond niet.quote:
daar zit wel mijn vaste shop hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je woont ook niet bij heur op de hoek
Ik heb SQ nog nooit gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:55 schreef FUFR het volgende:
nieuws:
Vrouwen vinden het stiekem hartstikke erg leuk als mannen ongegeneerd naar hun borsten staren. 34 procent vindt het zelfs een groot compliment. Slechts zeven procent en Mexi vindt het vervelend als mannen enkel aandacht hebben voor de voorgevel.
als ze voor je gezicht zitten moet je misschien geen push up dragenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij is het onmogelijk om niet naar de borstjes te kijken, ik heb me er al lang bij neergelegd
ja...photo's natuurlijkquote:
quote:
Maar waarvan?quote:
kei gaafquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ze voor je gezicht zitten moet je misschien geen push up dragen
Oh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Ghe.
Dat werkt niet... Ik moet daar bij zijn. Dan checken ze namelijk of ie goed op je hoofd staat. Als je je bril gaat halen.
Gefeliciteerd, specs?quote:
ohnoes, ga je zo'n vervelend figuur worden wat maar blijft bellen ook al heb je al 20x gezegd dat je niet meer door ze gebeld wil worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als Recruitment Assistant, ze willen me wel 1 juni al hebben
nee, da's de afdeling Talent Acquisitionquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohnoes, ga je zo'n vervelend figuur worden wat maar blijft bellen ook al heb je al 20x gezegd dat je niet meer door ze gebeld wil worden?
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's de afdeling Talent Acquisition
Succes, don't call mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
de agenda's van de recruitsels managen, vooral. En vacatures registreren, en cv's doorzetten, en ook een beetje bellen
Ik wil na mijn vakantie weer gaan zwemselen! Zwemsel je weer mee?quote:
Kan het veel erger zijn dan je oude?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ff kijken hoe en wat met mijn nieuwe baan, maar sta er positief tegenover!
ik bedoel qua werktijden. En zo gruwelijk is mijn baan niet, mijn baas is alleen maf. Moet wel zeggen dat ze al een tijdje poeslief isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan het veel erger zijn dan je oude?
ik ook!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben aan het bellen ohyeahohyeah ik ben supertrots op mezelf.
uit je genen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd SQ
Ik ging net even de vaatwasser uitruimen en toen ff het aanrecht afdoen en toen de koelkast en toen de magnetron (binnen en buiten) en toen het fornuis en toen was ineens de hele keuken schoonSnap niet waar dit vandaan komt
Dan hebben ze zich lang verstoptquote:
nog steeds niet lekkerquote:
*raapt op*quote:
Weekend!quote:
quote:
*pakt thermometer*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Serieus, dit is denk ik de eerste keer dat ik het zeg, maar ik was liever naar de TU gegaan.
Ik geloof niet alles wat er gezegd wordtquote:
te lang zijn adem ingehouden?quote:
da's lulligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef FUFR het volgende:
hartaanval tijdens het rijden en dan een boompje meepikken
rook je ja?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie heeft er een peuk voor me te leen?
branden die?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja toen had ik geen zin. Ga zo wel Oreo's halen, dat werkt ook.
doe een sluier om..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil daar zo graag een keer heen hè.
Als die maar niet instortquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik voel me weer wat beter dankzij filmpjes van die toren.Heb ook weer motivatie om straks aan m'n eigen gebouw te gaan werken.
Heb heb ook geen zin om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ook maar ik voel me niet chill genoeg om naar buiten te gaan.Dilemma.
kuten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef -moppie- het volgende:
Lekker weertje, boodschappen zijn binnen oa de spareribs voor vanavond!
Nu lekker zonnen en hopen dat mijn rug zal ophouden met kuten!
Antiflu, mentholsigaretten..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie heeft er een peuk voor me te leen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:22 schreef FUFR het volgende:
Kijk es pap wat we gevonden hebben
komt ze met een dooie eendekuiken aanzetten
Ja wtf hier (in Zutphen) regende het ook al. Ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:27 schreef -moppie- het volgende:
Als je op buienradar kijkt krijgen we vanmiddag keiveel regen
ik was al voor de wekker wakkerquote:
op je hoofd gevallen?quote:
ik sliep voordat ie afgingquote:
je tongreflex werkt nog goed.quote:
Nee dan is het weer weekend!quote:
je bedoeld die 2 die wij niet mogen vernoemen maar er zelf wel over begonnen?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:01 schreef ArTiC het volgende:
ik moet mijn vakansie nog plannen...
Zijn er deze week niet 2 specifieke mensen die we niet mogen noemen op vakansie?
De restquote:Op maandag 23 mei 2011 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bedoeld die 2 die wij niet mogen vernoemen maar er zelf wel over begonnen?
Ik pak z'n lego, wat wil jij?
volgende week heb ik 2 honden in de aanbieding en een zusquote:
nahquote:Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
volgende week heb ik 2 honden in de aanbieding en een zus
Maar je krijgt er een schoon shirt bij!quote:
een hele schoonfamiliequote:
klinkt geiler dan het is ben ik bangquote:Op maandag 23 mei 2011 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb wel 2 sletjes in huis rondlopen
1 ervan kan geen genoeg van je/ ons krijgen...
Dank u, dank uquote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik krijg je niet meer uit mijn koppie
wat moet jij met mijn lego? En wat wil artic met 300 potjes nagellak?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bedoeld die 2 die wij niet mogen vernoemen maar er zelf wel over begonnen?
Ik pak z'n lego, wat wil jij?
dus na 3 uur zuipen, vreten en neuksexquote:Op maandag 23 mei 2011 19:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wat moet jij met mijn lego? En wat wil artic met 300 potjes nagellak?
Weer is trouwens tot 3 uur super. Na +/- 3 is het dikke onweer en hoosbuien.
Ik werk niet in een openbare biebquote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef FUFR het volgende:
INU, kun you toevallig kijken in welke volgorde de boeken van Jack Vance zijn uitgekomen? Dus op jaar?
ik vind alleen alfabetische lijsten en ik wil ze in de goede volgorde lezen..
Nergens anders een mogelijkheid voor slaapkamer 2quote:Op maandag 23 mei 2011 20:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik werk niet in een openbare biebGoogle maar op chronologische bibliografie oid, kun je vast iets vinden
We zijn net bij het huis wezen kijken en het is echt PRACHTIG! Maar ja, toch echt een slaapkamer te weinig helaas... Nog ff met de buren gebabbeld die buiten stonden en die zeiden dat er een dame boven woont die nogal op leeftijd is en dat zij zelf het hele pand hebben gekocht, dus eventueel samenvoegen zou theoretisch gezien mogelijk zijn, maar om daar nou op te gokken...
Nee, de tweede slaapkamer is de badkamer geworden... de originele douche zat er nog wel in, dat was een kast in de gangquote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nergens anders een mogelijkheid voor slaapkamer 2?
Kan je niet gewoon een laag bod doen en hopen dat ze er tzt gebruik van maken en jullie er voor zolang het past leuk kunnen wonen en dan goed kunnen verkopenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, de tweede slaapkamer is de badkamer geworden... de originele douche zat er nog wel in, dat was een kast in de gang
En de originele keuken zat er zelfs nog in, zo'n gave met een zwartwit betegelde wasbak
Nee, dat zou dan maar voor een jaar of 3/4 worden, ik gok dat de huizenprijzen dan niet superveel zijn gestegenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een laag bod doen en hopen dat ze er tzt gebruik van maken en jullie er voor zolang het past leuk kunnen wonen en dan goed kunnen verkopen
Ik ging daarheen en toen had mijn zus d'r (nu ex-)vriend het net uitgemaakt.quote:
Ik heb geen vakantiegeldquote:
kun je je CD kopen van die aandachtshoerquote:
quote:
belastinggeld..zo kan je het ook noemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom zit er eigenlijk zoveel aftrek op je belastinggeld..
ik verstond haar nauwelijks...splaakgeblekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef FUFR het volgende:
Twitter gisteren helemaal in rep en roer want Doutzen op tv.
Ik kan met de beste wil van de wereld toch echt niet meer van dr zeggen dan dat ze er aardig uitziet.
Niet lillik maar kom op heren, dit is toch niet het toppunt van lekker
wordt extra belast want is extra loon..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom zit er eigenlijk zoveel aftrek op je vakantiegeld..
ze is idd moeilijk te verstaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik verstond haar nauwelijks...splaakgeblek
Weert Gilders...doe er wat aan!quote:
Hoe staat met met het haus?quote:
Vond het in DWDD ook wel meevallen idd. Maar in de Victoria Secret show was ze echt gruwelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef FUFR het volgende:
Twitter gisteren helemaal in rep en roer want Doutzen op tv.
Ik kan met de beste wil van de wereld toch echt niet meer van dr zeggen dan dat ze er aardig uitziet.
Niet lillik maar kom op heren, dit is toch niet het toppunt van lekker
Goed volgens mij. Kreeg vanmorgen berichtje van vrienden dat het dak erop zit.. dus ga straks even kijken!quote:
je blijft van onze Grote Witte Leider afquote:
hoor hier iemand lullen die deel uitmaakt van een tweeverdienersstelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:28 schreef -moppie- het volgende:
vakantiegeld staat al lang op de spaarrekening.
ik sta er versteld van hoeveel je in een jaar tijd kan sparen terwijl je ook nog veel hoge onkosten hebt gehad![]()
ach kom, het is maar een doorsnee friesje hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:28 schreef febster het volgende:
[..]
Vond het in DWDD ook wel meevallen idd. Maar in de Victoria Secret show was ze echt gruwelijk.
"woonde'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goed volgens mij. Kreeg vanmorgen berichtje van vrienden dat het dak erop zit.. dus ga straks even kijken!
Dit Helmonder die is opgepakt voor die moorden.. die woont vlakbij ons!
Ah, dus het dak kan erafquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goed volgens mij. Kreeg vanmorgen berichtje van vrienden dat het dak erop zit.. dus ga straks even kijken!
Dit Helmonder die is opgepakt voor die moorden.. die woont vlakbij ons!
"Dit Helmonder"quote:
Ik heb het niet alleen over dat friesjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach kom, het is maar een doorsnee friesje hoor.
Ik had mijn taalnazi mode maar even uitgezet toen ik dat las.quote:
onzin.quote:
die mode heb je nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ik had mijn taalnazi mode maar even uitgezet toen ik dat las.
Komt ook door de plaatselijke trots Helmond Sport!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah, dus het dak kan eraf![]()
jep, vlakbij...we zijn veel in het nieuws de laatste tijd
Op de fiets naar PSVquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Komt ook door de plaatselijke trots Helmond Sport!
Nouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die mode heb je niet![]()
Heb je die SGP knakker al gehoord..die kerel waar Nederland nu zo'n beetje van afhankelijk is
"Ik ben maar een simpele jurist en ik weet niet wat er in het gedoogakkoord staat, ik bemoei me er niet mee."
Daar zijn we mooi klaar mee
Da's onzin. Kan hooguit tijdelijk extra belast worden omdat het nog niet precies bekend is wat jouw totale jaarsalaris is en in welk tarief je dus valt. De loonbelasting kan dus wat hoger zijn, bij de inkomstenbelasting (aangifte in april) wordt dit dan weer recht getrokken. Je betaalt over je loon (regulier/vakantiegeld/overuren) uiteindelijk nooit meer belasting dan de hoogste schaal waar de top van je inkomen in valt.quote:
Kijk er nog eens goed naar: is het wel een appel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom smaakt mijn appel naar peterselie?
Aan"uiteindelijk' heb je geen reet op dit moment. Dat het later rechtgetrokken wordt is leuk maar brengt je niet dieper Spanje in met je valantiegeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's onzin. Kan hooguit tijdelijk extra belast worden omdat het nog niet precies bekend is wat jouw totale jaarsalaris is en in welk tarief je dus valt. De loonbelasting kan dus wat hoger zijn, bij de inkomstenbelasting (aangifte in april) wordt dit dan weer recht getrokken. Je betaalt over je loon (regulier/vakantiegeld/overuren) uiteindelijk nooit meer belasting dan de hoogste schaal waar de top van je inkomen in valt.
trots is... zijn jullie nu toch ook (tweeverdienersstel, bedoel ik dan he)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoor hier iemand lullen die deel uitmaakt van een tweeverdienersstel
Volgend jaar wel, dan krijg je het mooi in juni terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
Aan"uiteindelijk' heb je geen reet op dit moment. Dat het later rechtgetrokken wordt is leuk maar brengt je niet dieper Spanje in met je valantiegeld
ik klaag niet eens want ik heb geen vakantiegeld!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgend jaar wel, dan krijg je het mooi in juni terug.
Maar het gaat er om dat het NIET zwaarder belast wordt. Als je werkgever het goed doet ook niet tijdelijk. Als de werkgever teveel inhoudt moet je daar klagen, niet bij de belastingdienst.![]()
Ja! Er zat zelfs een stickertje 'Elstar' op!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kijk er nog eens goed naar: is het wel een appel?
"je" was als in "men" bedoeld. En jij moet jezelf gewoon vakantiegeld geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik klaag niet eens want ik heb geen vakantiegeld!
Blueman, die klaagde! *wijst
wow daar word ik helemaal Juups van!quote:
Leek 'ie verder ook wel op een appel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja! Er zat zelfs een stickertje 'Elstar' op!
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
wow daar word ik helemaal Juups van!
[..]
Leek 'ie verder ook wel op een appel?
*zwaait terug*quote:
Dat zou raar zijn met een managementfee maar ik zal het es met mezelf overleggen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
"je" was als in "men" bedoeld. En jij moet jezelf gewoon vakantiegeld geven.
Mja.. vind gewoon dat er veel af gaat!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik klaag niet eens want ik heb geen vakantiegeld!
Blueman, die klaagde! *wijst
alles komt goed en indien niet bij Levi aankloppenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja.. vind gewoon dat er veel af gaat!
Ik betaal geen belasting, dat gaat allemaal naar de buitenlanders...stelletje profiteurs!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja.. vind gewoon dat er veel af gaat!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik betaal geen belasting, dat gaat allemaal naar de buitenlanders...stelletje profiteurs!
[/PVV stemmer]
Is ook wel... maar als je dan bijna de helft eraf ziet gaan....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:09 schreef Inu het volgende:
Ik ben allang blij dat er iets extras komt eigenlijk
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik betaal geen belasting, dat gaat allemaal naar de buitenlanders...stelletje profiteurs!
[/PVV stemmer]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:40 schreef Levitation het volgende:
Overigens denk ik dat wij met z'n 2en aanmerkelijk meer belasting betalen dan "Henk en Ingrid".
Dat zijn Stanley en Alicia danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
no spang!quote:
Nee, Henk en Ingrid. Ik ken 4 Surinaamsen die Ingrid heten, 1 Nederlandse die zo heet. Ik ken 3 Surinaamse Henken en over een Nederlander die Henk heet moet ik echt diep nadenken of ik die een ken.quote:
Dé Henk:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, Henk en Ingrid. Ik ken 4 Surinaamsen die Ingrid heten, 1 Nederlandse die zo heet. Ik ken 3 Surinaamse Henken en over een Nederlander die Henk heet moet ik echt diep nadenken of ik die een ken.![]()
Ik vind de namen waardeloos gekozen. Had hij niet gewoon Annie en Jan kunnen kiezen ofzo?
so what?quote:
Wij hebben zondag feest, als we gepromoveerd zijnquote:
heb je het nu over foeballe?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij hebben zondag feest, als we gepromoveerd zijn
over allesquote:
ja service is tegenwoordig ver te zoeken in winkels, fietsenmakers en biebsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:11 schreef Inu het volgende:
Ik ging in mn lunch even een fietsband halen bij de Halfords, staat er een jongen voor me bij de kassa van een jaar of 17/18 die volgens mij ergens in de jaren 50 is blijven hangen in winkelgedrag...
Hij vroeg aan de kassa om een binnen- en buitenband, dus die meneer loopt vraagt wat voor soort en welke maat en loopt de winkel in en pakt ze. Zegt ie als de meneer terug is bij de kassa dat hij er 2 nodig heeft, dus die meneer weer de winkel in en spullen gepakt, slaat alles aan om af te rekenen en toen zei die jongen zo; ja, en ik heb ook nog een ketting nodig. Gelukkig zei de meneer toen dat ie die zelf wel kon pakken achterin
ben je niet zo afgeleid door de andere buurtbewoners!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn luxaflex heeft het begeven en da's kut want nu is mijn kamer veel donkerder.
Ben je niet bekaf nu?quote:
ik ken meer adhd'ersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben je niet bekaf nu?
Altijd als ik een DVD van de Visch kijk ben ik moe
voorbereiding op volgende weekquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:36 schreef -moppie- het volgende:
koffie I need, gisteren wijn gezopen.
Ook al is het vies, ik heb er soms zo'n zin in!
Ik vind "goor" nogal een heftig woord voor iets dat toch gewoon eten is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:01 schreef Inu het volgende:
Proef je al wel weer meer moppie?
Ik ga vanavond eten bij een vriendin met een stel andere mensen en ze zei heel trots; Ik maak lekker paellaNou, als ik iets goor vind
Maar ja, om nu af te zeggen alleen omdat ik het eten niet lust... ga maar ff een broodje halen voor ik erheen ga
Wij ollanders zeggen gewoonlijk: dat mot ik niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind "goor" nogal een heftig woord voor iets dat toch gewoon eten is.Anyway, heeft ze niet gevraagd of iedereen vis lust? Je zou een sea-food allergie kunnen veinzen.
Da's niet netjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wij ollanders zeggen gewoonlijk: dat mot ik niet!
Nee, het wordt sowieso vegetarisch... Maar ik vind gebakken rijst gewoon echt vies, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind "goor" nogal een heftig woord voor iets dat toch gewoon eten is.Anyway, heeft ze niet gevraagd of iedereen vis lust? Je zou een sea-food allergie kunnen veinzen.
Wat de boer niet kentquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's niet netjesAllergieen zijn hip en dan leg je het probleem bij de gastvrouw, ipv dat jij dwars ligt.
Ja maar, tussen nasi (quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het wordt sowieso vegetarisch... Maar ik vind gebakken rijst gewoon echt vies, kan er niks aan doenNasi vind ik ook heel smerig...
Ja, als kleffe hap zou het nog wel prima zijn idd! Maar wat je in Spanje krijgt lust ik gewoon nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja maar, tussen nasi () en paella (
) zit wel een wereld van verschil!
![]()
Paella zoals ik 'm maak is geen "gebakken rijst", maar eerder een kleffe hap. Komt ook omdat ik rijst alleen als kleffe hap lust.Ik hoop voor je dat het mee zal vallen.
![]()
Alleen denk ik dat vegetarische paella niet te vreten is.Er moet toch kip en vis en chorizo enzo in! Alleen met groenten is saai.
Maar dit recept is echt een aanrader: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=393190(maar dan met garnalen er uit en bergen vis er in)
Dat vind ik wel mooi eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
Marlies Dekkers heeft de zaak tegen Saph gewonnen..
ik hoopte al van de bh's met nodeloos extra bandje boven de borst af te zijn, iedereen (voornamelijk vrouwens) loopt ermee!
dude, bij alle vrouwen ja?quote:
Niet bij alle vrouwen nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
dude, bij alle vrouwen ja?
Meelopers zijn het!
Ik vind het ook niet mooi. Misschien als je echt heel slank bent, maar anders lijkt het al snel op de touwtjes rond een rollade.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
Marlies Dekkers heeft de zaak tegen Saph gewonnen..
ik hoopte al van de bh's met nodeloos extra bandje boven de borst af te zijn, iedereen (voornamelijk vrouwens) loopt ermee!
dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi. Misschien als je echt heel slank bent, maar anders lijkt het al snel op de touwtjes rond een rollade.
slanke vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi. Misschien als je echt heel slank bent, maar anders lijkt het al snel op de touwtjes rond een rollade.
Maar alleen als ze tieten hebben.quote:
die zijn erquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar alleen als ze tieten hebben.![]()
anders heb je niets aan je dure BH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |