quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo keek ik net ook toen ik gewoon moest zoeken naar dit topic
Oooohquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Blueman het volgende:
Een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat je aanquote:
Waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:32 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het zo erg dat onze beestjes een week zonder ons moeten.
Misschien vinden ze het zelf wel erg fijn maar ja...
Lieve foto's van kwalmomenten van hem. Was heerlijk aan het spelen en nu gaat hij lekker liggen slapen.. moet ook want ik ga richting werk...quote:
Ze blijven thuis, zusje van Colt past op! Maar ja dan nog, vind het zielig (voor mezelf denk ik alleen).quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen?
De onze gaan meestal naar vrienden als we met z'n allen op vakantie gaan (anders komt mn broer gewoon in huis bij mn ouders), maar dat vinden ze niet zo erg. Ze worden daar mega verwend namelijkMaar ze zijn wel heel blij als we er weer zijn
werk zequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lieve foto's van kwalmomenten van hem. Was heerlijk aan het spelen en nu gaat hij lekker liggen slapen.. moet ook want ik ga richting werk...
voor ons is het ook zieligquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze blijven thuis, zusje van Colt past op! Maar ja dan nog, vind het zielig (voor mezelf denk ik alleen).
ja, is er niemand die op ons past?quote:
Wat een ontzettend tof huis!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Inu het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)34410-javastraat-43/
Zie edit voor disclaimer 1 slaapkamer
Volgens mij zijn het 2 bovenwoningen, maar ben niet helemaal zeker... En als dat net zoveel kost als dit gaat dat idd niet lukken nu neequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tof huis!
+ dat je misschien de bovenwoning erbij kan kopen als jullie financieen het toelaten. Dan heb je wel een koningshuis. Al is de tuin dan weer niet heel ruim voor zo een gaaf huis.
Jej!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
gesprek van vandaag ging wel keigoed!
netjes!quote:
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef ArTiC het volgende:
Ergens in Engeland zit nu een dikke Nederlandse postbode op een wc te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |