quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo keek ik net ook toen ik gewoon moest zoeken naar dit topic
Oooohquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Blueman het volgende:
Een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat je aanquote:
Waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:32 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het zo erg dat onze beestjes een week zonder ons moeten.
Misschien vinden ze het zelf wel erg fijn maar ja...
Lieve foto's van kwalmomenten van hem. Was heerlijk aan het spelen en nu gaat hij lekker liggen slapen.. moet ook want ik ga richting werk...quote:
Ze blijven thuis, zusje van Colt past op! Maar ja dan nog, vind het zielig (voor mezelf denk ik alleen).quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen?
De onze gaan meestal naar vrienden als we met z'n allen op vakantie gaan (anders komt mn broer gewoon in huis bij mn ouders), maar dat vinden ze niet zo erg. Ze worden daar mega verwend namelijkMaar ze zijn wel heel blij als we er weer zijn
werk zequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lieve foto's van kwalmomenten van hem. Was heerlijk aan het spelen en nu gaat hij lekker liggen slapen.. moet ook want ik ga richting werk...
voor ons is het ook zieligquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze blijven thuis, zusje van Colt past op! Maar ja dan nog, vind het zielig (voor mezelf denk ik alleen).
ja, is er niemand die op ons past?quote:
Wat een ontzettend tof huis!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Inu het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)34410-javastraat-43/
Zie edit voor disclaimer 1 slaapkamer
Volgens mij zijn het 2 bovenwoningen, maar ben niet helemaal zeker... En als dat net zoveel kost als dit gaat dat idd niet lukken nu neequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tof huis!
+ dat je misschien de bovenwoning erbij kan kopen als jullie financieen het toelaten. Dan heb je wel een koningshuis. Al is de tuin dan weer niet heel ruim voor zo een gaaf huis.
Jej!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
gesprek van vandaag ging wel keigoed!
netjes!quote:
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef ArTiC het volgende:
Ergens in Engeland zit nu een dikke Nederlandse postbode op een wc te janken.
doe eens rustigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:41 schreef -moppie- het volgende:
jemig wat is het druk hier!![]()
Good morning, almost weekend en het is lekker weer en het gaat nog beter worden, dus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je naar Lieshoutquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben keirustig, probeer alleen wat leven in de brouwerij te brengen.
ik ben geen oude manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oude mannen bij mij op de hoek en op de Boschdijk![]()
![]()
Die studenten die er zitten mogen het wel, die zijn leuk.
dat weten ze in helliemond niet.quote:
daar zit wel mijn vaste shop hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je woont ook niet bij heur op de hoek
Ik heb SQ nog nooit gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:55 schreef FUFR het volgende:
nieuws:
Vrouwen vinden het stiekem hartstikke erg leuk als mannen ongegeneerd naar hun borsten staren. 34 procent vindt het zelfs een groot compliment. Slechts zeven procent en Mexi vindt het vervelend als mannen enkel aandacht hebben voor de voorgevel.
als ze voor je gezicht zitten moet je misschien geen push up dragenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij is het onmogelijk om niet naar de borstjes te kijken, ik heb me er al lang bij neergelegd
ja...photo's natuurlijkquote:
quote:
Maar waarvan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |