huhu, ik ga ook zuipen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef FUFR het volgende:
All inclusive is vooral interessant voor Colt
quote:
heldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gisteren alweer een fles leeggezopen! het is wel vies, maar ja, dat is ander drinken ook
Hoe moet dat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:33 schreef ArTiC het volgende:
Zo meteen het topic weer aan de reeks gehangen want blueman had gefaildt
amateurquote:
Juist, gelijk hebben ze, je moet je aanpassen! Hier is het friet en houdoe, daar is het patat en doei, of doeg of hoi of whatever je wilt zeggen, zolang het maar geen houdoe is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig en iedereen in Zutje lacht me uit.
Je vergeet de natte friet die er al 3 uur ligt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel handig, maar van de andere kant..
dag 1 kebab.
dag 2 de overgebleven kebab maar dan in tomatensaus
dag 3 je hebt de tomatensaus nog niet helemaal op, dus guess what...
enz enz
jah, maar die wil je sowieso al niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je vergeet de natte friet die er al 3 uur ligt.
All-in lijkt mij persoonlijk echt hell... maarja, smaken verschillen.quote:
je kunt er aan wennen, wel als eerste bij de eetzaal zijn en andere tokkies proberen te vermijden..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
All-in lijkt mij persoonlijk echt hell... maarja, smaken verschillen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:16 schreef FUFR het volgende:
Toegevoegd op
5 maart 2011
We vonden het verschrikkelijk! De kamers waren vies, gebruikte condooms onder het bed.
Het eten was altijd te koud en de bediening zeer onbeleefd.
Handdoeken werden slechts eens per week verschoond en het zwembad was leeg
Ik wist wel dat je 'toegevoegd door FUFR' vergeten was erbji te zetten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef FUFR het volgende:
ik verzin het ter plekke, no worries..
maar het kan wel!
Is wel zo handig.. kun je alles proeven zonder dat je het proeft...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we gaan een keer all inclusive dus ik ben echt benieuwd.
Ben niet zo thuis in die nieuwtjes..quote:
Tsja, misschien is het wel keilekker en proef ik niks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is wel zo handig.. kun je alles proeven zonder dat je het proeft...
Dus je kan naderhand ook niet zeuren over het eten
dan post je maar een foto van de joekel.quote:
En missschien is het wel vies en heb jij daar geen last van.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, misschien is het wel keilekker en proef ik niks!
Duh, dan moet ik het gemier van Colt daarover aanhoren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
En missschien is het wel vies en heb jij daar geen last van.
ojaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Duh, dan moet ik het gemier van Colt daarover aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |