Cool. Nog een betere aanbieding, nu: voor nul euro in Eindhoven blijven!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik kan voor 30 euro naar Spanje.
Dat is niet duur. Voor 0 euro in eindhoven. Goedkoper dan veldhoven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool. Nog een betere aanbieding, nu: voor nul euro in Eindhoven blijven!
Wat?quote:
Allebeiquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:19 schreef -moppie- het volgende:
Wat is je adres dan laat ik het brengen. Friet of chinees?
Daar worden we niet gelukkig van hè.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool. Nog een betere aanbieding, nu: voor nul euro in Eindhoven blijven!
En zo ist!quote:
I know, dat riep ik al toen ik hier nog niet eens woonde. Patat klinkt kut.quote:
make picture if soquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know, dat riep ik al toen ik hier nog niet eens woonde. Patat klinkt kut.
Ik heb ook honger maar heb net een halve bak B&J leeggegeten dus als ik ga eten ga ik daarna kotsen denk ik. Leuk hè jongens?
hihiquote:
Het is patatfriet en nu is het uit met de discussie, jullie hebben allebei ongelijk.quote:
ja gezien, leuk. einde mededelingquote:
Je moet juist wel friet zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
hihi
Ik zeg nooit meer patat eigenlijk.Als ik in Z'meer ben en daar een keer een patatje haal moet ik er ook echt over nadenken om geen friet te zeggen.
en houdoequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet juist wel friet zeggen.
Ik lach mensen uit Zutje sowieso al uit...voordat ze wat zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe ik tegenwoordig en iedereen in Zutje lacht me uit.
zunne goeie hebben wai nog nie gehadquote:
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ook dat nog inderdaad.
morgen gaan we naar de zon (mag ik hopen)
Zelfs het weer heb je verpestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
pfffff superleuke outfit voor vandaag uitgekozen, is het 15 graden
hoe lang?quote:
picsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
pfffff superleuke outfit voor vandaag uitgekozen, is het 15 graden
een week lang kebab etenquote:
wel handig, maar van de andere kant..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we gaan een keer all inclusive dus ik ben echt benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |