Eigenlijk zie je dat vaker bedenk ik me netquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:15 schreef MaJo het volgende:
Net naar de psych geweest en die denkt dat ik zo aangekomen ben door de antidepressiva (+20 kilo). Dus we gaan de dosering verlagen aangezien het zo goed met me gaat en me doorverwezen naar een diėtist. Dus bye bye kilo's![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:15 schreef MaJo het volgende:
Net naar de psych geweest en die denkt dat ik zo aangekomen ben door de antidepressiva (+20 kilo). Dus we gaan de dosering verlagen aangezien het zo goed met me gaat en me doorverwezen naar een diėtist. Dus bye bye kilo's![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef MaJo het volgende:
Zowel G. als zus hadden het al gezegd maar dacht dat dat dan al eerder te zien zou zijn geweest maar dat hoeft dus niet volgens de psych![]()
Gewoon zijn kantoor binnenlopen met een honkbalknuppel en als een raging bitch om je heen gaan slaanquote:En nog niets gehoord over mijn scriptie, ik wil het NU weten!!
Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef CaLeX het volgende:
Ff weer een hele bijzondere vraag, hoe heten die dingen aan de armen van partyboy van jackass (en hoe kom je eraan)
Heb al een mail gestuurd. Hij antwoordt meestal binnen een half uur maar nu nog helemaal niks, dat maakt me extra zenuwachtigquote:
Dan gaan we eerst even een saffie doen en daarna ga je een tukkie doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb al een mail gestuurd. Hij antwoordt meestal binnen een half uur maar nu nog helemaal niks, dat maakt me extra zenuwachtig
We gaan volgend weekens zeilen met een grote groep en een aantal boten hebben een thema (piraten, hawai, playboy) en aangezien het kak-warm ( en je 14 keer per dag het water in wordt gegooit) wordt wil ik niet teveel aan :pquote:
Ik las het.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)psv-48-miljoen-euro/
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
Dan gaan we eerst even een saffie doen en daarna ga je een tukkie doen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik las het.![]()
Gewoon failliet laten gaan.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)psv-48-miljoen-euro/
Oh, CaLeX, wat voor weer wordt het 18 juni?
Ik zat al te wachten op de voetbalhatersquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik las het.![]()
Gewoon failliet laten gaan.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]eerst even mijn studieboeken terug brengen naar de bieb, dan een monstervaat en dįn lekker tukken
Maar door jouw hard werken maak je wel duizenden mensen blij!quote:Ik voel me echt relaxed vandaag, ik hoef helemaal niksgeen scriptie, geen jazz. Dat is de komende twee weken wel anders
bedanktquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef CaLeX het volgende:
Begin september: Mooi weer, want dan gaan mijn beste vriendje en mijn beste vriendinnetje trouwen met elkaar
10 juni: regen omdat de wolken leeg moeten zijn voor 18 juni
18 juni mooi weer omdat Concert @ sea
Stelletje zuigerts...... De vooruitzichten zijn goed
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef CaLeX het volgende:
Begin september: Mooi weer, want dan gaan mijn beste vriendje en mijn beste vriendinnetje trouwen met elkaar
10 juni: regen omdat de wolken leeg moeten zijn voor 18 juni
18 juni mooi weer omdat Concert @ sea
Stelletje zuigerts...... De vooruitzichten zijn goed
Bruiloft van m'n zusquote:
Wel lief van je dat je Eucalypta mooi weer gunt tijdens haar bruiloft.quote:
Da's ook voor mezelf, is ze tenminste vrolijk. En ik moet de hele dag mee, ook met foto's maken en als ze naar haar school gaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je Eucalypta mooi weer gunt tijdens haar bruiloft.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind de term 'geworpen' toch wel zo disrespectvol en onaangenaam...
Het gebruik van die term ligt volgens mij in het aantal chromosonen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind de term 'geworpen' toch wel zo disrespectvol en onaangenaam...
Gefeliciteerdquote:
Dank je.quote:
Soempie-actie +1quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Een radiator op willen hangen en er pas achter komen dat je de beugels verkeerd gemonteerd hebt als je de radiator al in je handen hebt is niet handig
Sta je dan met 60 kilo in je handen...
.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
En m'n hulp voor zaterdag heeft afgezegd, dus ik moet maar eens kijken wie ik nu nog zo gek kan krijgen...
Red is vrijwilliger.quote:
"dat hele eind" is ook een goede rit met lekkere muziekquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Dan zal ik het even in het achterhoofd houden voor als ik niemand zo gek krijg die niet dat hele eind hoeft te rijden
Zal ik zeker doen danquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"dat hele eind" is ook een goede rit met lekkere muziekhet aanbod staat in ieder geval, maar ik maak 1 opmerking: ik ben tegenwoordig redelijk (lees: achtelijk) druk op werk, waardoor ik niet regelmatig genoeg kijk of ik berichten heb / bijlees hier in de AKQSC. Dus als je een beroep wil doen, laat dat dan uiterlijk vrijdagmiddag rond 15:00 weten, dan kan ik nog even reageren
Ik moet zeggen dat ik dat persoonlijk anders aangepakt zou hebben. Maarja wie ben ik dan he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:47 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal
Ik ben een vriendin van me helemaal zatZe lult altijd al veel over zichzelf maar de laatste tijd is het echt erg. Nu belde ik haar vanavond om te vertellen dat ik geslaagd was en haar reactie: "gefeliciteerd! Vrienden van mijn ex hebben een baby gekregen dus ik ga vanavond op kraambezoek". Oftewel ze praat weer meteen over zichzelf
Dat is toch erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor dat magquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef CaLeX het volgende:
Majo, mag ik hierop reageren met 'ik ken mensen....' of doe ik dan hetzelfde? :p
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat persoonlijk anders aangepakt zou hebben. Maarja wie ben ik dan he.Ik vind dat ik gelijk heb als ik zeg dat ik dat irritant vind. Zo, vaker ik dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ben van mening dat ik ondertussen ruim voldoende gebruik van het woord 'ik' heb gezien door mensen die hun best doen zo vaak mogelijk het woord ik in een zin te gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat ik gelijk heb als ik zeg dat ik dat irritant vind. Zo, vaker ik dan jij
Louis van Gaal doet dat ook. Vindt het heerlijk om in derde persoon enkelvoud te praten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef CaLeX het volgende:
Majo, mag ik hierop reageren met 'ik ken mensen....' of doe ik dan hetzelfde? :p
quote:What the fuck people! I need a motherfuckin job, and I have a resume that says I am fucking fit to be your goddamn front desk/administrative assistant. I have applied to a ton of jobs on here, and not one of them responded, WHAT THE FUCK?!
Cover Letter? Here's my fucking cover letter!
Now, I'm really low on money, and I'll suck a dick if I have to...that's right!
Got a bear in your backyard that keeps eating your garbage? I'll fight that motherfucker and I'll win! Can any other prospective employee say that?! FUCK NO! What'd you say? You lost your keys? FUCK IT! I'll shoot the goddamn lock off your door with my laser eyes! That's how bad I need a motherfuckin job! Your brother is gay and you're not cool with that? I'll de-gay him with reverse buttsex. Don't believe me?! Then hire me and I'll fucking show you!
Mission accomplished.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is pas donderdagochtendquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag gaan we verhuizen, maar de badkamer zit er nog niet in. Zelfs geen toilet.
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is pas donderdagochtend
Of moet er ook nog getegeld worden?
Dat is wel ff lastig dan ja...Al is dat toilet wel tijdelijk op te lossen als je reservoir al wel staat, maar douchen in een niet getegelde badkamer is best wel onmogelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
En dat gaat volgende week pas, geloof ik.En dan is het ook nog hemelvaart tussendoor.
Zet je de vaatwasser dan wel op 30 graden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:26 schreef Soempie het volgende:
Nouja, wassen in de keuken kan gewoon natuurlijk. En die tijdelijke oplossing was ook al aangeboden.
We zien het wel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zet je de vaatwasser dan wel op 30 graden?
ik ook bij vlagen hoor, maar het scheelt enorm dat ik nu geen dubbele lasten heb en dat ik er niet per se voor een bepaalde datum in moetquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:28 schreef Soempie het volgende:
Echt hoor, dat jij zo lang in die verbouwing zit, ik zou er helemaal overspannen van worden.
Lekker dan. Kan dus ook negatief uitvallen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef TradeMarkie het volgende:
week 22 krijg ik weer wat te horen...
Van welk jaar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef TradeMarkie het volgende:
week 22 krijg ik weer wat te horen...
Week 23 dus. Wat een gedoe man en wat een raar verhaal ook. :Squote:Op donderdag 26 mei 2011 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
dan komt de uitslag van het grondwateronderzoeken als de uitslag is dat je er uitslag van krijgt gaat het nog wel langer duren, maar daar ga ik nog even niet van uit. Als ze in week 22 dus niks hebben kunnen vinden dan zijn ze er gewoon week 23, anders ga ik ze elke dag 3x bellen
zoals dat stukje werkblad naast je fornuis?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:43 schreef Soempie het volgende:
Thanks. Ik zag dat jij nog met de indeling van de keuken bezig bent. Las in je topic een paar goede opmerkingen die ik zelf nooit opgemerkt had.![]()
Ik moet nu trouwens rennen naar m'n werk.![]()
Wauwquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken zit er al wel in.En boven is helemaal af verder.
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Door al die verbouwingen zou ik bijna zelf weer zin krijgen om een nieuw ander huis te gaan kopen haha. Maar dat is geen optie.
Ik werd vanochtend wakker bij de geur van vers gebakken, doch mislukt broodquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ligt eraan hoe je wakker geworden bent. Ik ben wakkergebeld en dat was toch niet zo lekker
Ik ben wel op natuurlijke wijze wakker geworden maar had toch ook liever nog een uurtje of wat blijven liggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ligt eraan hoe je wakker geworden bent. Ik ben wakkergebeld en dat was toch niet zo lekker
Ziet er goed uit! Moet er nog veel gebeuren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken zit er al wel in.En boven is helemaal af verder.
de complete badkamerquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Moet er nog veel gebeuren?
Graag gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Red, er zijn inmiddels hulptroepen gevonden, dus je mag zaterdag uitslapenmaar evengoed bedankt voor het aanbod
En theoretisch kan het gewoon. Gewoon geen school meer, geen zwaard van Damocles meer boven je hoofd. Echt vrijquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben wel op natuurlijke wijze wakker geworden maar had toch ook liever nog een uurtje of wat blijven liggen
Op zich weinig boeiend, totdat ik die mevrouw googlede.quote:Andy van der Meyde heeft weer eens gescoord, hoewel niet op het voetbalveld. De 31-jarige oud-speler van onder meer Ajax, Internazionale en Everton heeft een playmate zwanger gemaakt. De wulpse Melissa is niet alleen bekend van haar naaktfoto’s, maar was ook op televisie te zien in het programma de Gouden Kooi. Van der Meyde heeft al drie kinderen uit twee eerdere relaties. (AT5)
We wonen hier voorlopig nog veel te goed... en ik denk dat we het huis in deze periode nooit met winst zullen gaan verkopen. Misschien wel wat we er zelf voor betaald hebben, maar niet voor wat we aan hypotheekbedrag hebben.quote:
Volgens mij maak ik Schmoopy uit voor sneue hoerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich weinig boeiend, totdat ik die mevrouw googlede.
En in een fok topic terecht kwam.
Nem vond haar blijkbaar in 2007 al een 'sneue hoer'
Nou, die verbouwing wordt echt wel meer dan 27kquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
Als je dan zorgt dat je voor niet meer dan 27k gaan verbouwen, dan zit je redelijk safe in geval van een executieverkoop
1 juli is de overdracht, en voor de periode 1-7 t/m 17-7 ben ik nog naarstig op zoek naar vrijwilligersquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Wanneer kreeg jij ook alweer de sleutel en heb je je planning voor het verbouwen al rond?
Daar waren we al achter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, die verbouwing wordt echt wel meer dan 27k
Dat is net een paar weken voor mijn vakantie, maar ik zal kijken of ik een gaatje heb in m'n eigen planningquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1 juli is de overdracht, en voor de periode 1-7 t/m 17-7 ben ik nog naarstig op zoek naar vrijwilligers
Zie ook: [gevraagd] hulp met verbouwing
2 t/m 9?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
Als je alle getallen bovenaan je toetsenbord hebt...en alleen de 1 en de 0 werken...wat is er dan niet goed gegaan?
Ja die werken dus gewoon opeens niet meerquote:
en je hebt er niks aan gedaan voor die tijd? vaag...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die werken dus gewoon opeens niet meer
Extreem vaagquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en je hebt er niks aan gedaan voor die tijd? vaag...
mijn laptopaccu gaat nog maar tot 6% sinds gister
Dan heeft die vent van soemp je een bagger apparaat aangesmeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
Als je alle getallen bovenaan je toetsenbord hebt...en alleen de 1 en de 0 werken...wat is er dan niet goed gegaan?
Na de reboot werkt het weerquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan heeft die vent van soemp je een bagger apparaat aangesmeerd.
Ah, mooiquote:
1. neequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef Whiteguy het volgende:
Maar serieus Nem: heb je niet toevallig een usb toetsenbordje liggen om even met een andere te proberen?
[..]
Ah, mooi
quote:Een mooi meisje heeft haar armband laten repareren en komt het nu ophalen.
Ze vraagt hoeveel het kost.
"Een kusje", zegt de man.
"Oké, mijn opa komt zo afrekenen.".
Nooit iets onverwachts geven is niet goed, doe je het wel dan heb je blijkbaar wat goed te maken. Nee lekker dan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Stelletje sekreten!
http://www.nu.nl/vrouw/25(...)-leiden-argwaan.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
must... not... make... joke... aaaarghquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Stelletje sekreten!
http://www.nu.nl/vrouw/25(...)-leiden-argwaan.html
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
must... not... make... joke... aaaarghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hey, hoor ik daar een wasmachine?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:46 schreef MaJo het volgende:
Iemand (Nem?) tips voor een goede camera? Ik mag van mijn moeder een camera uitzoeken van rond de 500 euro voor mijn afstuderenMaar ik heb er heul geen verstand van dus ik heb geen flauw idee
Ik wil graag spiegelreflex maar ik kom er net achter dat dat met mijn budget niet echt haalbaar is geloof ik
Gister een aflevering van nazihunters gezien. Gast is veroordeeld tot levenslang en de dag erna sterft ie aan een hartaanvalquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..Mladic..binnen 2 jaar dood dankzij de stress.
Eens, maar kijk eens naar Milosovic. Doodgegaan in zijn cel zonder veroordeling. En dat is juist zo extra zuur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gister een aflevering van nazihunters gezien. Gast is veroordeeld tot levenslang en de dag erna sterft ie aan een hartaanvalAnder wordt vrijgesproken en vlak daarna vermoord.
Laat ze lekker tot hun negentigste in een kleine koude cel wegrotten
Die wasmachine komt er sowieso al aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, hoor ik daar een wasmachine?
Maar zonder gekkigheid..volgens mij moet je het net redden(en anders legje ietsjes bij).
Het voordeel van een SLR is dus dat je andere lenzen erop kwijt kunt. Maar die hoef je natuurlijk niet direct allemaal te hebben. Als je een kit koopt, dan zit daar wel al een lens bij dus dan kun je beginnen
Of nog laffer, Hitler die zelfmoord pleegt. Of Demjanjuk die tot op de dag van vandaag nog vrij rondlooptquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens, maar kijk eens naar Milosovic. Doodgegaan in zijn cel zonder veroordeling. En dat is juist zo extra zuur.
Niet al te serieus doen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die wasmachine komt er sowieso al aanEn ik wil voor mijn afstuderen liever iets wat écht voor mezelf is, ik heb het immers gedaan en niet G. (die meeproviteert van een wasmachine
)
Van mij mag je best naar de MediaMarkt maar dan betaal je doorgaans teveel.quote:Heb je ook tips voor een type? We gaan waarschijnlijk even naar de MediaMarkt (of is dat vloeken in de fotografenkerk) en eens kijken wat voor aanbiedingen ze daar hebben
Grappig, de Canon D500 die wou ik een jaar of 8 geleden alquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet al te serieus doen heEr stond een
[..]
Van mij mag je best naar de MediaMarkt maar dan betaal je doorgaans teveel.
Kijk eens naar een Canon 500D ofzo.
8 jaar geleden bestond die nog niet hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, de Canon D500 die wou ik een jaar of 8 geleden alMaar die is nog steeds goed dus?
Soms kan het bij de Mediamarkt goedkoper. En via Internet even zoeken. Dat kan je zomaar 100 euro schelenquote:En waar kun je het dan beter halen dan bij de Mediamarkt? Ik dacht dat het daar juist goedkoop zou zijn
Daar teert de MM juist op, met veel dingen zitten ze onder de prijs van de concurrentie. Maar bij lang niet alles.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
En waar kun je het dan beter halen dan bij de Mediamarkt? Ik dacht dat het daar juist goedkoop zou zijn
Ik zou ook even kijken naar de canon powershot SX230HS.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, de Canon D500 die wou ik een jaar of 8 geleden alMaar die is nog steeds goed dus?
En waar kun je het dan beter halen dan bij de Mediamarkt? Ik dacht dat het daar juist goedkoop zou zijn
dat was de Canon EOS 500 zonder de D. Dat was nog de analoge 500.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
De EOS 300 heb ik ook. Was een erg fijn ding. Wat destijds verkozen tot perscamera(althans, dat stond op de doosquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat was de Canon EOS 500 zonder de D. Dat was nog de analoge 500.
De voorloper van de EOS 300 (die ik ook nog steeds heb)
En daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle tipsIk ga eens om me heen kijken
En tuurlijk wil ik hem meteen nem, je kent me
Dan zou ik zeker voor een SLR gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:19 schreef MaJo het volgende:
Oh en wat ik er mee wil? Mooie plaatjes schieten van de natuur, de stad maar ook van vrienden. Een beetje artifarti maar ook voor dagelijks gebruikEn die ik eventueel kan gebruiken als ik ooit voor een artikel een goede foto moet aanleveren
Topquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker voor een SLR gaan
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De EOS 300 heb ik ook. Was een erg fijn ding. Wat destijds verkozen tot perscamera(althans, dat stond op de doos)
En dat is verdiend natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er hangen vandaag trouwens slingers op mijn werkplek
Mijn zin was niet compleet: het was sportperscamera van het jaar. Voor highspeed beelden. En dat is aardig geluktquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
was wel een fijne camera (maar percamera?)
Vandaar een beetje de vraag wat de functie van de camera is. Tegenwoordig kun je prima filmpjes maken met SLRs. Een vriend van me heeft pas een compleet filmpje/docu voor een ministerie geschoten op een 7D. Okay, het budget is niet te vergelijken, maar ook bij de lower end zit er goed spul tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou ook even kijken naar de canon powershot SX230HS.
Nee, is geen spiegelreflex, maar wel veel meer allround. En een van de redenen dat ik vaak mijn videocamera thuis laat, is dat is toch vrij groot is. Daarom zou aan mij een spiegelreflex ook niet besteed zijn, en zoiets weer wel.
Hmz, ik raad dat meestal pas aan als mensen echt van plan zijn ook met andere lenzen enzo te gaan spelen. Als dat het geval is: zeker doen. Als je alleen met de kitlens aan de slag gaat lijkt een goede compactcamera mij ook zo gek nog niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker voor een SLR gaan
Had ook een prima camera geweestquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb net mijn EOS 400D verkocht. Was ook nog wel wat geweest
Maar voor 500+ euro is het zonde een compact te nemen als je je 2 maanden later bedenkt dat je een andere lens wilt(meer zoom, grotere hoek).quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik raad dat meestal pas aan als mensen echt van plan zijn ook met andere lenzen enzo te gaan spelen. Als dat het geval is: zeker doen. Als je alleen met de kitlens aan de slag gaat lijkt een goede compactcamera mij ook zo gek nog niet.
Nem: kan jij zien of ze deze sample pic hebben geshopped of is ie 100% echt?
http://usa.canon.com/cusa(...)x230_hs#SampleImages
Alsof je voor een haaientand meer betaalt voor een designerhandtasquote:AMSTERDAM - Daphne Deckers geeft haar geld liever uit aan kostbare fossielen dan aan designertassen. De presentatrice investeerde onlangs in een miljoenen jaren oude haaientand. "Ik vind het mooi omdat het zo oud is", biecht de blondine op.
Geen idee wat je voor een haaientand betaald, maar Louis Vuitton tassen kosten met gemak 2000 dollarquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
Serieus?
[..]
Alsof je voor een haaientand meer betaalt voor een designerhandtas
Haaientanden kun je op ieder schelpenpad vinden. Maar als je een echte grote wilt, 50 dollar tops. Tenzij je natuurlijk veel geld hebt want dan koop je iets via een bloedzuiger die er absurde bedragen voor vraagt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee wat je voor een haaientand betaald, maar Louis Vuitton tassen kosten met gemak 2000 dollar
eBay heeft er genoeg voor onder een tientje. Als je er een wilt die zeker miljoenen jaren oud is zullen de meeste kosten wel in de koolstofdatering gaan zittenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haaientanden kun je op ieder schelpenpad vinden. Maar als je een echte grote wilt, 50 dollar tops. Tenzij je natuurlijk veel geld hebt want dan koop je iets via een bloedzuiger die er absurde bedragen voor vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foundation gaat nog iets lichter, maar verder was ik - en de visagiste, de kapster en m'n moeder - er heel erg blij mee
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft net een uur bij de kapsalon gezeten.
Haar, make-up, the works. En ik ken jullie. Jullie willen foto's. Dus. Eentje, speciaal voor jullie gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foundation gaat nog iets lichter, maar verder was ik - en de visagiste, de kapster en m'n moeder - er heel erg blij meeZiet er leuk uit! Ook mooi dat je er zo bij lacht
Ik ben de kleur MAGENTA
Haar, make-up, the works. En ik ken jullie. Jullie willen foto's. Dus. Eentje, speciaal voor jullie gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foundation gaat nog iets lichter, maar verder was ik - en de visagiste, de kapster en m'n moeder - er heel erg blij meeleuk, hebben ze goed gedaan
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik vind het er heel naturel uitzien, net alsof je bijna geen make-up op hebt, dat heeft ze echt goed gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Thanks![]()
Ik had tijdens het make-uppen nog niets gezien, mocht eindelijk in de spiegel kijken en had echt iets van 'wow'
Dat was ook exact waar ik om gevraag had, ook bij m'n kapsel. Ik wil later niet naar de foto's kijken en denken: wķe is datquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het er heel naturel uitzien, net alsof je bijna geen make-up op hebt, dat heeft ze echt goed gedaanWat ga je aandoen?
Haar, make-up, the works. En ik ken jullie. Jullie willen foto's. Dus. Eentje, speciaal voor jullie gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foundation gaat nog iets lichter, maar verder was ik - en de visagiste, de kapster en m'n moeder - er heel erg blij mee![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Druk, 6000 personen. Maar ik ben er zelf niet geweest. Had een onverwacht uitje naar Borssele.quote:
Het laatste. Maar niks aan de hand hoor. Had te maken met de stress tests die men aan het houden is in de centrales in Europa.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een sollicitatiegesprek of iets dat het nieuws niet gehaald heeft?
Dat is de reactie die ik van Mr. Etcie ook hoop te krijgenquote:
Dan hoop ik ook dat je die gaat krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is de reactie die ik van Mr. Etcie ook hoop te krijgenThanks
Mooi zo!quote:
quote:
quote:
Die heb ik niet op m'n eigen camera staanquote:
Thanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef wyccie het volgende:
Majo, gefeliciteerd. Eindelijk dat papiertje binnen na jaren hard werken!
Etcie, goede make-up. Inderdaad mooi naturel gedaan. Je bril staat er ook goed bij (of andersom: de make-up is goed aan je bril aangepast). Maar ik zie nu natuurlijk niet hoe je kapsel er van achter uitziet. Het is opgestoken toch? Ik vind het trouwens bizar hoe duur opsteken bij de kapper is!
Gezien de foto geen verspild geld.quote:
Ninja edit, I saw itquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien de foto geen verspild geld.
Niet dat je zonder die make over ook niet mooi bent hoor!
Ze noemden het bij ons fohnen, nog wat speldjes erbij, en make up. Moet ook nog een keertje heen om te epilerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Oeh, dat scheelt. De meeste zijn waarschijnlijk duurder. Ik krijg regelmatig van die prijslijstjes van bijbeunkappers in de brievenbus geschoven. Opsteken is vaak ruim 30 euro.
Sorry.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ninja edit, I saw it![]()
Maar het is zeker geen verspild geld
Hehe, volgens mij was er niks aan de hand geweest als je het tweede er niet bij had ge-edit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn eerste reactie heeft soms een ondersteuning nodig.
Ok. Ik dacht juist dat het zou overkomen dat Etcie het nodig had. En dat heeft ze niet nodig. En dat was niet mijn bedoeling. Vandaar mijn edit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij was er niks aan de hand geweest als je het tweede er niet bij had ge-edit.
Ik snap je gedachtegang, maar volgens mij is Etcie niet iemand die dat zo zal opvatten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ok. Ik dacht juist dat het zou overkomen dat Etcie het nodig had. En dat heeft ze niet nodig. En dat was niet mijn bedoeling. Vandaar mijn edit.
Net zoals in sommige treinen: wel internet, maar geen toilet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Wiebelkont het volgende:
Hier de eerste post van Soemp en Wiebel vanuit de snelle internetverbinding in het nieuwe huis.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Wiebelkont het volgende:
Hier de eerste post van Soemp en Wiebel vanuit de snelle internetverbinding in het nieuwe huis.
Ik weet wel dat Etcie het snapt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, maar volgens mij is Etcie niet iemand die dat zo zal opvatten.
Zelf maak ik ook wel eens dat soort opmerkingen, komt dan lomp over, maar is goed bedoeld.
Ben jij gek, zijn ergere dingen die je gezegd kunnen wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, maar volgens mij is Etcie niet iemand die dat zo zal opvatten.
Zelf maak ik ook wel eens dat soort opmerkingen, komt dan lomp over, maar is goed bedoeld.
precies datquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef MaJo het volgende:
Wow Etcie, wat leuk om je nu eindelijk een keer te zien! Je ziet er echt heel mooi uit
Erger? Maar ik bedoel het helemaal niet erg....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij gek, zijn ergere dingen die je gezegd kunnen worden
Nee daarom juistquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erger? Maar ik bedoel het helemaal niet erg....
Ah, net als het Britse "not bad".quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee daarom juist![]()
Gronings trekje'het kon minder' = positief bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net zoals in sommige treinen: wel internet, maar geen toilet.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
(deze grap had ook van Ofyles kunnen komen)
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef MaJo het volgende:
Wow Etcie, wat leuk om je nu eindelijk een keer te zien! Je ziet er echt heel mooi uit
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
QFT
2
Ik had je iets anders voorgesteld :
Iets meer tomboy, niet zo vrolijk kijkend.quote:
Idem bij concerten en stiltezones.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom gaan mensen zwemmen als ze alleen gaan om te kletsen en in de weg te staan/ te dobberen?Zouden ze van thuis moeten?
Je bent dan wat te laat. Etcie is nu echt een mevrouw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Iets meer tomboy, niet zo vrolijk kijkend.
Dus is het positief meegevallen
Dus ik zat WEL goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent dan wat te laat. Etcie is nu echt een mevrouw.
quote:
Gelukkig wel, we heten niet allemaal Bennoquote:
En nog mooi ook.quote:
Of Martijn...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gelukkig wel, we heten niet allemaal Benno
Oh shit. Nu moet ik natuurlijk een aanvulling plaatsen......quote:
quote:
Niet eerst een saffie doen?quote:Ik ga tukken, ben echt doodop
Sorry.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
Pfff. Hebben we het over mooie vrouwen/Etcie, kom jij met Hillen aanzetten....
Nee, ik doe mijn best. Even kijken hoe ik morgen wakker wordt want anders bel ik gelijk de dokter. Zouden het weer amandelen zijn en ze zetten door, dan zou ik precies op JbD de lul zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:02 schreef MaJo het volgende:
En niet ziek worden nem, dat mag niet!
Voel me overigens ook niet optimaal
Dat is inderdaad geen gek ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft de vlag niet uitgehangen omdat ik er toch niet benmaar gaat ze morgen wel doen!
Weet je al of je zaterdag mee gaat flyeren?mijn moeder vroeg of je mee wilt om de camera te kopen en misschien is dat nog niet eens zo'n gek idee?
Haar, make-up, the works. En ik ken jullie. Jullie willen foto's. Dus. Eentje, speciaal voor jullie gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foundation gaat nog iets lichter, maar verder was ik - en de visagiste, de kapster en m'n moeder - er heel erg blij meeIk zou je in Groningen zo voorbij lopen.
![]()
Meisje meisje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik heb van 9 tot 10 vandaag de afspraak bij de kapper voor het proefkapsel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef wyccie het volgende:
Ben ook zo benieuwd naar Soempie's haar en make-up. Haar had ze niet laten zien toch? Alleen make-up, maar die vond ze zelf nog wat te zwaar.
Wel met witte stippen dan.quote:
Wacht, is het serieus?quote:
dan zou ik bij de kapper vragen of je de fohn even mee magquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, buiten karten? Hou je er rekening mee dat er vaak niet gereden wordt als de baan nat is.
Hm, nouja, we zien het wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, buiten karten? Hou je er rekening mee dat er vaak niet gereden wordt als de baan nat is.
daar zitten 2 uittrekbare niervormige plateau's. hebben m'n ouders ook in de keuken en ik vind dat ideaal, kun je heel veel in kwijtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi keukentje zo TM
(en de kleur zal straks wel kloppen)
het enige wat ik nog afvraag is kan je nog bij de kastruimte achterin de hoek (naast het gasfornuis)?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb wel goede herinneringen aan buiten karten.
Op de baan op Texel heb ik ooit een keer mijn broertje volledig het gras ingereden (en het was niet eens opzettelijk) De baan was toen vrijwel droog op een apar natte plekjes na, leverde ook nog een mooie partij slippen op.
we hebben elkaar gewoon te lang niet gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou je in Groningen zo voorbij lopen.
![]()
Meisje meisje.
Dat is een leuke prijs!! Mooie keuken zo! Welke kleur wordt het?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit nu trouwens op 2050,- voor die keuken, dat vind ik eigenlijk best weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |