abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97314375
Hoi allemaal!

Per 1 juli aanstaande krijgen mijn vrouw en ik de sleutel van onze nieuwe woning *O* er moet alleen wel heel veel gebeuren, en de combinatie van een beperkt budget en een gezonde dosis zelfvertrouwen betekent dat we een flink deel van de klus zelf gaan doen. Alleen... een aantal van mijn vrienden heeft al plannen voor de zomer, waardoor ik best wat handjes tekort kom :@

Concreet vraag ik om vrijwilligers die een dagje (of meerdere dagen) kunnen komen helpen, we beginnen vrijdag 1 juli na de lunch en het zal een min of meer non-stop doorgaan zijn tot zondag de 17e, van vroeg tot laat. En er zijn genoeg klusjes te doen waar je niet superhandig voor hoeft te zijn :+ van het schuren van houten frames tot plafonds schilderen, van het slopen van alle oude rotzooi tot het aanleggen van electraleidingen. En ga zo maar door 8-)

Ow, en de locatie is in Amstelveen O+

Vanzelfsprekend zal er genoeg te eten en drinken zijn :Y)
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:51:11 #2
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_97314812
Zal er even over nadenken.
Is het goed te bereiken met OV?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:52:37 #3
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_97314908
Ik ben best handig, en vind het leuk om te klussen. Woon ook nog s in amstelveen, dus als ik iets voor je kan doen... PM maar :)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_97326094
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef Gemaskerde het volgende:
Zal er even over nadenken.
Is het goed te bereiken met OV?
5 minuutjes lopen van de metro/tramhaltes Oranjebaan cq Onderuit, en 3 minuten lopen van de bushalte Oranjebaan :)
pi_97326105
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben best handig, en vind het leuk om te klussen. Woon ook nog s in amstelveen, dus als ik iets voor je kan doen... PM maar :)
Dat is heel aardig van je, dank :) en ja, iedereen kan vast iets doen ;)
pi_97775275
Even een kleine zet omhoog - ik heb nog heel veel hulp nodig :@ :@ :@
  maandag 6 juni 2011 @ 09:46:22 #7
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_97776366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:39 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Dat is heel aardig van je, dank :) en ja, iedereen kan vast iets doen ;)
Ik had deze post gemist :o Ik neem aan dat je wel PMt als je me nodig hebt? :)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_97776664
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 09:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik had deze post gemist :o Ik neem aan dat je wel PMt als je me nodig hebt? :)
Natuurlijk, en dank voor je aanbod :*
pi_99053301
Inmiddels zijn wij begonnen met het sloopwerk, en beginnen wij vandaag aan de elektra klus. Namens Michael en mijzelf, zijn vrouw, vragen wij of er mensen in dit topic zitten, die wel wat uren of dagen tijd zouden hebben om ons te komen helpen. Je hoeft niet technisch of klusbegaafd te zijn, alle hulp is welkom. Vanzelfsprekend krijg je drinken, lunch en ook avondeten zijn verzorgd. Laat ons gewoon weten als je een paar uurtjes of een dag komt, dat je er voor bepaalde maaltijden bent. Je kunt ons het beste een pm sturen, evtl. met je mobielnr. en wij komen er dezelfde dag op terug via PM of wij bellen je dan op. Alvast bedankt dat wij onze oproep hier kwijt konden. Nogmaals voor alle hulp zijn wij echt superdankbaar.
pi_99057694
Tsja, toch wel een lastig verzoek denk ik.
Ik heb zo'n vermoeden dat er niet veel mensen op zitten te wachten om jullie paleisje op te knappen op een mooie zomerdag. Ik bedoel: je kiest er zelf voor om een opknapper te kopen/te gaan klussen.

In bepaald opzicht zijn jullie hulpbehoevend natuurlijk, maar niet echt op de manier waarvoor FHF bedoeld is. Misschien zul je meer succes hebben in K&W.

Desondanks toch succes met klussen! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')