Eigenlijk zie je dat vaker bedenk ik me netquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:15 schreef MaJo het volgende:
Net naar de psych geweest en die denkt dat ik zo aangekomen ben door de antidepressiva (+20 kilo). Dus we gaan de dosering verlagen aangezien het zo goed met me gaat en me doorverwezen naar een diėtist. Dus bye bye kilo's![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:15 schreef MaJo het volgende:
Net naar de psych geweest en die denkt dat ik zo aangekomen ben door de antidepressiva (+20 kilo). Dus we gaan de dosering verlagen aangezien het zo goed met me gaat en me doorverwezen naar een diėtist. Dus bye bye kilo's![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef MaJo het volgende:
Zowel G. als zus hadden het al gezegd maar dacht dat dat dan al eerder te zien zou zijn geweest maar dat hoeft dus niet volgens de psych![]()
Gewoon zijn kantoor binnenlopen met een honkbalknuppel en als een raging bitch om je heen gaan slaanquote:En nog niets gehoord over mijn scriptie, ik wil het NU weten!!
Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef CaLeX het volgende:
Ff weer een hele bijzondere vraag, hoe heten die dingen aan de armen van partyboy van jackass (en hoe kom je eraan)
Heb al een mail gestuurd. Hij antwoordt meestal binnen een half uur maar nu nog helemaal niks, dat maakt me extra zenuwachtigquote:
Dan gaan we eerst even een saffie doen en daarna ga je een tukkie doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb al een mail gestuurd. Hij antwoordt meestal binnen een half uur maar nu nog helemaal niks, dat maakt me extra zenuwachtig
We gaan volgend weekens zeilen met een grote groep en een aantal boten hebben een thema (piraten, hawai, playboy) en aangezien het kak-warm ( en je 14 keer per dag het water in wordt gegooit) wordt wil ik niet teveel aan :pquote:
Ik las het.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)psv-48-miljoen-euro/
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
Dan gaan we eerst even een saffie doen en daarna ga je een tukkie doen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik las het.![]()
Gewoon failliet laten gaan.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)psv-48-miljoen-euro/
Oh, CaLeX, wat voor weer wordt het 18 juni?
Ik zat al te wachten op de voetbalhatersquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik las het.![]()
Gewoon failliet laten gaan.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]eerst even mijn studieboeken terug brengen naar de bieb, dan een monstervaat en dįn lekker tukken
Maar door jouw hard werken maak je wel duizenden mensen blij!quote:Ik voel me echt relaxed vandaag, ik hoef helemaal niksgeen scriptie, geen jazz. Dat is de komende twee weken wel anders
bedanktquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef CaLeX het volgende:
Begin september: Mooi weer, want dan gaan mijn beste vriendje en mijn beste vriendinnetje trouwen met elkaar
10 juni: regen omdat de wolken leeg moeten zijn voor 18 juni
18 juni mooi weer omdat Concert @ sea
Stelletje zuigerts...... De vooruitzichten zijn goed
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef CaLeX het volgende:
Begin september: Mooi weer, want dan gaan mijn beste vriendje en mijn beste vriendinnetje trouwen met elkaar
10 juni: regen omdat de wolken leeg moeten zijn voor 18 juni
18 juni mooi weer omdat Concert @ sea
Stelletje zuigerts...... De vooruitzichten zijn goed
Bruiloft van m'n zusquote:
Wel lief van je dat je Eucalypta mooi weer gunt tijdens haar bruiloft.quote:
Da's ook voor mezelf, is ze tenminste vrolijk. En ik moet de hele dag mee, ook met foto's maken en als ze naar haar school gaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je Eucalypta mooi weer gunt tijdens haar bruiloft.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind de term 'geworpen' toch wel zo disrespectvol en onaangenaam...
Het gebruik van die term ligt volgens mij in het aantal chromosonen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind de term 'geworpen' toch wel zo disrespectvol en onaangenaam...
Gefeliciteerdquote:
Dank je.quote:
Soempie-actie +1quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Een radiator op willen hangen en er pas achter komen dat je de beugels verkeerd gemonteerd hebt als je de radiator al in je handen hebt is niet handig
Sta je dan met 60 kilo in je handen...
.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
En m'n hulp voor zaterdag heeft afgezegd, dus ik moet maar eens kijken wie ik nu nog zo gek kan krijgen...
Red is vrijwilliger.quote:
"dat hele eind" is ook een goede rit met lekkere muziekquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Dan zal ik het even in het achterhoofd houden voor als ik niemand zo gek krijg die niet dat hele eind hoeft te rijden
Zal ik zeker doen danquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"dat hele eind" is ook een goede rit met lekkere muziekhet aanbod staat in ieder geval, maar ik maak 1 opmerking: ik ben tegenwoordig redelijk (lees: achtelijk) druk op werk, waardoor ik niet regelmatig genoeg kijk of ik berichten heb / bijlees hier in de AKQSC. Dus als je een beroep wil doen, laat dat dan uiterlijk vrijdagmiddag rond 15:00 weten, dan kan ik nog even reageren
Ik moet zeggen dat ik dat persoonlijk anders aangepakt zou hebben. Maarja wie ben ik dan he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:47 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal
Ik ben een vriendin van me helemaal zatZe lult altijd al veel over zichzelf maar de laatste tijd is het echt erg. Nu belde ik haar vanavond om te vertellen dat ik geslaagd was en haar reactie: "gefeliciteerd! Vrienden van mijn ex hebben een baby gekregen dus ik ga vanavond op kraambezoek". Oftewel ze praat weer meteen over zichzelf
Dat is toch erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor dat magquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef CaLeX het volgende:
Majo, mag ik hierop reageren met 'ik ken mensen....' of doe ik dan hetzelfde? :p
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat persoonlijk anders aangepakt zou hebben. Maarja wie ben ik dan he.Ik vind dat ik gelijk heb als ik zeg dat ik dat irritant vind. Zo, vaker ik dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ben van mening dat ik ondertussen ruim voldoende gebruik van het woord 'ik' heb gezien door mensen die hun best doen zo vaak mogelijk het woord ik in een zin te gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat ik gelijk heb als ik zeg dat ik dat irritant vind. Zo, vaker ik dan jij
Louis van Gaal doet dat ook. Vindt het heerlijk om in derde persoon enkelvoud te praten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef CaLeX het volgende:
Majo, mag ik hierop reageren met 'ik ken mensen....' of doe ik dan hetzelfde? :p
quote:What the fuck people! I need a motherfuckin job, and I have a resume that says I am fucking fit to be your goddamn front desk/administrative assistant. I have applied to a ton of jobs on here, and not one of them responded, WHAT THE FUCK?!
Cover Letter? Here's my fucking cover letter!
Now, I'm really low on money, and I'll suck a dick if I have to...that's right!
Got a bear in your backyard that keeps eating your garbage? I'll fight that motherfucker and I'll win! Can any other prospective employee say that?! FUCK NO! What'd you say? You lost your keys? FUCK IT! I'll shoot the goddamn lock off your door with my laser eyes! That's how bad I need a motherfuckin job! Your brother is gay and you're not cool with that? I'll de-gay him with reverse buttsex. Don't believe me?! Then hire me and I'll fucking show you!
Mission accomplished.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is pas donderdagochtendquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag gaan we verhuizen, maar de badkamer zit er nog niet in. Zelfs geen toilet.
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is pas donderdagochtend
Of moet er ook nog getegeld worden?
Dat is wel ff lastig dan ja...Al is dat toilet wel tijdelijk op te lossen als je reservoir al wel staat, maar douchen in een niet getegelde badkamer is best wel onmogelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
En dat gaat volgende week pas, geloof ik.En dan is het ook nog hemelvaart tussendoor.
Zet je de vaatwasser dan wel op 30 graden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:26 schreef Soempie het volgende:
Nouja, wassen in de keuken kan gewoon natuurlijk. En die tijdelijke oplossing was ook al aangeboden.
We zien het wel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zet je de vaatwasser dan wel op 30 graden?
ik ook bij vlagen hoor, maar het scheelt enorm dat ik nu geen dubbele lasten heb en dat ik er niet per se voor een bepaalde datum in moetquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:28 schreef Soempie het volgende:
Echt hoor, dat jij zo lang in die verbouwing zit, ik zou er helemaal overspannen van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |