Ik zou het niet te vaak doen. Juist met rust geef je je spieren de tijd om te helen en dus ook groeien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:58 schreef DJRosted het volgende:
tnx
ja ik heb thuis 2 halters (kan er maar 1 gebruiken want ik heb te weinig gewichtjes erop)
en ik heb een soort gekke opdruk dingen(weetniet hoe ze heten), waardoor je dieper kan opdrukken.
en ik heb een stok met een touw eraan en gewichtjes die je dan moet oprollen, Werkt trouwens heeeel goed voor onderarmen![]()
hoevaak per week zou ik kunnen opdrukken denken jullie?
Vakantie komt er ws aan en hij wilt in 2 maanden breed wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom wil je alleen je borstspieren trainen?
Even Google gebruiken mag niet al te moeilijk zijn toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef DJRosted het volgende:
Wat is Hindu pushup en arm raise pushup?
benen zie je toch niet omdat je een broek aan hebt meestalquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:17 schreef Fraulein het volgende:
Ook altijd leuk om te zien die kerels die best wel breed zijn van boven, maar ontiegelijke spillebeentjes hebben
Totdat je een keer naar het strand gaat en er satéprikkers onder je zwembroek uitsteken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:25 schreef DJRosted het volgende:
[..]
benen zie je toch niet omdat je een broek aan hebt meestal
Spaghetti en ei is toch ook goede voeding voor spieren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef speknek het volgende:
Dat zal TS niet zijn als hij hier om tips vraagt hoe thuis wat te doen en niet tussen de eiwit en creatineshakes door zestig kilo aan het benchen is in de sportschool.
Kan je thuis dan nog best breed worden van die oefeningen (gewoon normaal goed gevuld t-shirt zou ik maar zeggen)quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Totdat je een keer naar het strand gaat en er satéprikkers onder je zwembroek uitsteken.
Sowieso word je van Squatten pas écht een grote jongen, maar das meer materiaal voor in een BB topic.
Om nog even on-topic te reageren: thuis aan je torso werken kan tot op een bepaalde hoogte, daarna zul je toch echt naar de gym toe moeten of zelf een bankje e.d. aan moet schaffen.
Als je twintig eieren op een dag eet wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef DJRosted het volgende:
Spaghetti en ei is toch ook goede voeding voor spieren?
En spaghetti dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je twintig eieren op een dag eet wel.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef DJRosted het volgende:
Wat is Hindu pushup en arm raise pushup?
Na verloop van tijd is de groeiprikkel bij oefeningen zoals opdrukken te laag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:30 schreef DJRosted het volgende:
[..]
Kan je thuis dan nog best breed worden van die oefeningen (gewoon normaal goed gevuld t-shirt zou ik maar zeggen)
Spaghetti heeft (zo goed als) geen eiwitten en is dus niet goed voor de spieropbouw. Het zijn vooral veel koolhydraten, dus je krijgt er snel energie van en het ligt niet zo zwaar op de maag. Maar voor de rest is het meer dikmaker dan gespierdmaker.quote:
2x8x28kg dumbell incline fly. Je weetz.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:28 schreef DJRosted het volgende:
[..]
Spaghetti en ei is toch ook goede voeding voor spieren?
En sportschool is eecht niet leuk als je net begint, je ziet allemaal mensen met 25/30 kilo bezig zijn en zelf kan je maar net 6 kilo
ik denk dat ik daar nog wel een tijd mee vooruit kanquote:
Die had ik idd ook al eens gedaan, ik kan em nog maar 5 keerquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:47 schreef 7754 het volgende:
Wat ik in het begin thuis deed was opdrukken. Tenen op de huiskamer tafel en dan opdrukken. Soort van reverse incline. Ook goed voor je schouder. Wel je rug recht houden.
Waneer zou je dan het best naar een hoger gewicht kunnen gaan met biceps?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Na verloop van tijd is de groeiprikkel bij oefeningen zoals opdrukken te laag.
Meer herhalingen zorgen dan niet meer (grote) spiergroei, maar voor een verbeterde conditie.
In het begin kan je best wat progressie boeken.
Ik ben er maar mee gestopt. Ging over de 30 heen. Ben naar de sportschool gegaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:49 schreef DJRosted het volgende:
[..]
Die had ik idd ook al eens gedaan, ik kan em nog maar 5 keer
Als je bv boven de 8 reps uitkomt. Dan verhoog ik altijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef DJRosted het volgende:
[..]
Waneer zou je dan het best naar een hoger gewicht kunnen gaan met biceps?
1maand later?
reps zijn keren omhoog + omlaag toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef boskameel het volgende:
[..]
Als je bv boven de 8 reps uitkomt. Dan verhoog ik altijd.
Oke, dan ga ik maar wat extra gewichten kopen binnenkortquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef boskameel het volgende:
Kan, ik hou meestal 8 aan. 15 is teveel. Dacht dat 8-12 reps voor massa was zo uit het hoofd, en <6 voor kracht.
En z'n rug danquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:17 schreef Fraulein het volgende:
Ook altijd leuk om te zien die kerels die best wel breed zijn van boven, maar ontiegelijke spillebeentjes hebben
Ja klopt maar er zijn in ''Het gooi'' echt alleeen maar patsers die je gek aankijken als je net bent begonnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef JAY-T het volgende:
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, die mensen zijn misschien ook ooit zoals jou begonnen..
Ik draag gewoon shirts hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:25 schreef DJRosted het volgende:
[..]
benen zie je toch niet omdat je een broek aan hebt meestal
Als je niet als zo'n kneus stoer gaat doen kan ik mij dat niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:11 schreef DJRosted het volgende:
[..]
Ja klopt maar er zijn in ''Het gooi'' echt alleeen maar patsers die je gek aankijken als je net bent begonnen
Ja gaat serieus niet "sporten" omdat het te ver fietsen is? Juist dat stuk fietsen is goed als warm up/conditie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef DJRosted het volgende:
ja misschien dat ik deze zomervakantie nog een abbonomentje ga nemen bij de sportschool (die heel ver is), maar ik wil eerst al in ieder geval een klein beetje spieren hebben, ik vind het namelijk echt kut om in m'n eentje als slappelingetje daar tussen al die gespierde mensen te trainen:P
Net als mijn buurman...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja gaat serieus niet "sporten" omdat het te ver fietsen is? Juist dat stuk fietsen is goed als warm up/conditie.
3 uur fitness voor de prijs van 1 uur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef DJRosted het volgende:
ja ik moet een uur heen en een uur fietsen terug = 2uur fietsen om 1 uur te fitnessen
Mwah fitness betaal je doorgaans niet per uur maar per maandquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
3 uur fitness voor de prijs van 1 uur.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef DJRosted het volgende:
ja ik wil breed worden idd, maar mijn onderarmen zijn nu al best breed in verhouding tot mijn biceps en dat was na 4 weken ofzo.
Ik train ook mijn biceps hoor... alleen zie daarbij nog niet echt resultaat (ik gebruik 6 kilo en doe 3 sessies?) en bij borstspieren zie ik nog helemaal niks.
Ik zei toch ook niet dat je goedkoper uit was?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Mwah fitness betaal je doorgaans niet per uur maar per maand
Had ik het gisteren nog over met iemand. Heel veel mensen voeren bepaalde oefeningen niet goed uit (te snel, te kort, etc) waardoor je misschien meer gewicht kan drukken/tillen maar het effect minder is dan wanneer je de oefening goed uitvoert met wat minder gewicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef RickoKun het volgende:
Het verbaast me soms hoe ventjes die 10x smallere spiertjes dan mij hebben (of zijn ze langer oid?) zoveel meer dan mij eruit kunnen persen soms
Dan zou ik ook gespierd zijn volgens jouw definitiequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef DJRosted het volgende:
Als je 30 keer kan opdrukken ben je toch al best gespierd?
WAT GA JE NEMEN!?!?!?!?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef DJRosted het volgende:
ja misschien dat ik deze zomervakantie nog een abbonomentje ga nemen bij de sportschool (die heel ver is), maar ik wil eerst al in ieder geval een klein beetje spieren hebben, ik vind het namelijk echt kut om in m'n eentje als slappelingetje daar tussen al die gespierde mensen te trainen:P
druk jij op tot je neus op de grond is en ook langzaam?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook gespierd zijn volgens jouw definitie![]()
Ik doe regelmatig oefeningen thuis (opdrukken, situps en wat oefeningen met dumbells) maar echt enorm gespierd ben ik niet, wel redelijk sterk.
Hangt er ook weer af van wat je wilt.. Ik sport dus heb uithoudingsvermogen nodig, heb je dus ook niets aan om 50kg te gaan drukkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Had ik het gisteren nog over met iemand. Heel veel mensen voeren bepaalde oefeningen niet goed uit (te snel, te kort, etc) waardoor je misschien meer gewicht kan drukken/tillen maar het effect minder is dan wanneer je de oefening goed uitvoert met wat minder gewicht.
Maar ja, je wil ook niet achterblijven bij je 'buurman' die misschien 50kg meer drukt
Tot de neusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:08 schreef DJRosted het volgende:
[..]
druk jij op tot je neus op de grond is en ook langzaam?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom wil je alleen je borstspieren trainen?
Ik denk dat hij bedoelt dat het 'abonnement' is. /carequote:een ABBONOMENT sorry voor de verkeerde woordkeuze man, ik schrik er zelf ook van
Sterker nog, ik draai mijn hoofd weg, dan kan ik nog dieper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot de neus? dat doet niemand , ik zak uiteraard wel helemaal door de armen.
Ik weet niet wat voor 'n sport je doet maar bij veel sporten is wat extra spierkracht ook wel handig. Of doe je aan traagschaken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hangt er ook weer af van wat je wilt.. Ik sport dus heb uithoudingsvermogen nodig, heb je dus ook niets aan om 50kg te gaan drukken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor 'n sport je doet maar bij veel sporten is wat extra spierkracht ook wel handig. Of doe je aan traagschaken?
Je kan maar zo veel kracht zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor 'n sport je doet maar bij veel sporten is wat extra spierkracht ook wel handig. Of doe je aan traagschaken?
nee, blijf aub weg van dit topicquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:43 schreef Xlarge het volgende:
Vraag het hier eens
Bodybuilding topic #111 Strikt bazen.
Maar wij kunnen natuurlijk niet zien wat je in huis hebt, heb je een bakdruk bankje oid ?
Mensen die alleen een sixpack willen kweken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef BradSpit het volgende:
mensen die naar de sportschool gaan om een sixpack te kweken, terwijl het ook gratis thuis kan..
Mensen die denken dat ze een sixpack kunnen trainenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die alleen een sixpack willen kweken.
hij zei kweken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze een sixpack kunnen trainen![]()
het gaat erom dat er mensen zijn die denken dat ze een sixpack kunnen trainen, niet zozeer om wat panzermaus zeiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:26 schreef ukga het volgende:
[..]
hij zei kweken.
Das niet per se trainen
Okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het gaat erom dat er mensen zijn die denken dat ze een sixpack kunnen trainen, niet zozeer om wat panzermaus zei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |