Herkenbaar...quote:
quote:
Gingerquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, en het schijnt rood te reflecteren in de zon ..
Ik lig al in bed ... met laptop en boekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
al tandengepoest en gedouched enzo, moet alleen nog mijn bed in zien te komen
Dan is 't goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Is toch positief dat je me laat lachen.
Blijf gewoon joh, gezelligquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan is 't goed. Zolang je me maar niet uitlacht
.
Tanden poetsen: CHECK
Nu nog computer uit, kleren uit en in bed gaan liggen.
Moet half negen m'n bed uitquote:
Aangezien niemand in het Wiskunde A topic reageert, probeer ik het hier ook eventjes. Iemand die het weet? Ik loop hier een beetje vast.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
Hoe zet je bijv. '1-P(x≤3) < 0,05' met Casio in een tabel?
Ik weet niet een hoe je uberhaupt <,> enzo in je rekenmachine invoertquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aangezien niemand in het Wiskunde A topic reageert, probeer ik het hier ook eventjes. Iemand die het weet? Ik loop hier een beetje vast.
Geen Casio hier...en snap d'r ook nooit wat van als ik die uitleg daarvoor ziequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aangezien niemand in het Wiskunde A topic reageert, probeer ik het hier ook eventjes. Iemand die het weet? Ik loop hier een beetje vast.
Ik ook niet, daarom snap ik er niks van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:38 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik weet niet een hoe je uberhaupt <,> enzo in je rekenmachine invoert.
Staat het niet bij "GR-practica" in je boek?? Als je getal en ruimte hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom snap ik er niks van.
Aanschouw mijn geüpdatete foboquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jij welrest niet
.
(snap ik wel.. ikzelf ook neit haha.. hoe doe je spoiler btw
? )
2 variabelen, kan toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook even een kijkje genomenquote:
Mooi Hawaiishirtquote:
Ja, ik heb Getal & Ruimte. Het probleem is juist dat ik het nergens in mijn boek kan vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:40 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Staat het niet bij "GR-practica" in je boek?? Als je getal en ruimte hebt.
Ik moet uitrekenen hoe vaak een kansexperiment moet worden uitgerekend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:40 schreef yosander het volgende:
Wat wil je berekenen dan? Gemiddelde? En het oppervlakte is 0,05?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |