Het valt mij vooral op dat ze het op het journaal en de radio steeds hebben over 'een andere vulkaan in 2010', waarschijnlijk om maar niet Eyjafjallajokull te zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Grimsvötn. Die naam vind ik echt zo ontzettend bazig, echt zo'n naam voor uit zo'n Scandinavisch heldenverhaal.
Nice. Ligt gelukkig de andere kant opquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:37 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Barcelona, gelukkig pas in de tweede week van juni, maar vorig jaar bleef het ook behoorlijk lang hangen geloof ik. Ik denk wel dat de overlast rond die tijd wat minder is, maar er zijn ook mensen in mijn klas die binnen een paar dagen na de examens vertrekken.
Ja inderdaad, hahahaha. Maar ik vind Grimsvötn ook veel cooler.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het valt mij vooral op dat ze het op het journaal en de radio steeds hebben over 'een andere vulkaan in 2010', waarschijnlijk om maar niet Eyjafjallajokull te zeggen
Barcelonaquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:37 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Barcelona, gelukkig pas in de tweede week van juni, maar vorig jaar bleef het ook behoorlijk lang hangen geloof ik. Ik denk wel dat de overlast rond die tijd wat minder is, maar er zijn ook mensen in mijn klas die binnen een paar dagen na de examens vertrekken.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Barcelonawas er vorig jaar heen geweest, was dat toen niet met de Ejaculeervalkuil?
quote:
Verkeerde timing met m'n postquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:41 schreef TMartina het volgende:
[..]
Dat wordt een mannenavondje jongens.
Ja ik ben dan wegquote:
Nee, ik blijf in ieder geval het eerste half jaar thuis wonen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik bedoel, je gaat over 3 maand op kamers, ze moeten je nu wel 3 dagen alleen thuis durven te houden...
Durven is wel een horde, maar mogen is meer het probleem hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja ik ben dan wegen sowieso... met zoveel mensen die ik niet echt ken afspreken mag/durf ik niet hoor
.
Ga ik zeker nog doen. Ze zijn nog niet van me af (of liever juist wel, voor die drie dagen... maar daarvoor niet).quote:
Camping de Berekuilquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:43 schreef Corkscrew het volgende:
Waar ga je heen op vakantie trouwens, ViaRegnum?
Frankrijk. Daar hebben we een huis. Er is vrij weinig te doen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:43 schreef Corkscrew het volgende:
Waar ga je heen op vakantie trouwens, ViaRegnum?
verkoop dat huis via het internet en plan een rondleiding op de datum dan je ouders in dat huis zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Frankrijk. Daar hebben we een huis. Er is vrij weinig te doen...
Feestje bij ViaRegnumquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
En als jij zegt 'Ik wil zelf weten hoe ik mijn examens vier' mag dat niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehe, dan halen we de meet daarheenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verkoop dat huis via het internet en plan een rondleiding op de datum dan je ouders in dat huis zijn
Ik schatte mijn kansen net wel hoger in. Had inderdaad gedacht dat dit juist een moment was waar ze wel enig begrip voor zouden kunnen hebben. Maar helaas.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:45 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En als jij zegt 'Ik wil zelf weten hoe ik mijn examens vier' mag dat niet?
Ja, zo domquote:
ben je enig kind?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, zo domSoms gaan we ook in weekenden, dan mis ik altijd van alles met mijn vrienden en zo.
In het midden. Maar er is niet echt een station als Utrecht Centraal in de buurt of zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
meet in Frankrijk, best een gaaf idee, waar in Frankrijk?
Nee, maar wel de oudste...quote:
roadtrip naar Frankrijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In het midden. Maar er is niet echt een station als Utrecht Centraal in de buurt of zo__!
Maar goed. Ik ga sowieso nog wel onderhandelen. Misschien is mijn vader wat soepeler en kan hij mijn moeder een beetje ompraten, als ik hem overtuigd krijg
Bazenpost, verdient RT.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Corkscrew het volgende:
Word rebels, ViaRegnum, ontsnap aan je brave leventje en je ouders en vlucht naar de mythische streken van Camping De Berekuil
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Corkscrew het volgende:
Word rebels, ViaRegnum, ontsnap aan je brave leventje en je ouders en vlucht naar de mythische streken van Camping De Berekuil
Dat zou het alleen maar in de hand moeten werken tochquote:
Jaaaquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Corkscrew het volgende:
In principe wel. In de praktijk niet, want omdat ik de oudste ben, zijn ze bij mij het meest voorzichtig met dingen toestaan en zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zou het alleen maar in de hand moeten werken toch
ik welquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaaa! Over een maandje dan, dan heb ik m'n rijbewijs. Niet dat ik de auto voor een paar dagen naar Frankrijk mee krijg...maargoed
.
Jawel, maar ik mis twee examenfeesten en de meet. Er is daar niet zoveel te doen, zeker niet als je er iedere keer al heengaat... Natuurlijk kan ik het daar ook wel leuk maken voor mezelf, maar ik ga liever gewoon niet deze keer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef DidoCarthago het volgende:
Kan het niet ook leuk zijn 3 dagen met je ouders weg? Het zijn maar 3 dagen hoor.
Niet als er dan ook een meet isquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:51 schreef DidoCarthago het volgende:
Kan het niet ook leuk zijn 3 dagen met je ouders weg? Het zijn maar 3 dagen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
NICEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |