Zijn die twee examenfeesten niet al reden genoeg om thuis te mogen blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik mis twee examenfeesten en de meet. Er is daar niet zoveel te doen, zeker niet als je er iedere keer al heengaat... Natuurlijk kan ik het daar ook wel leuk maken voor mezelf, maar ik ga liever gewoon niet deze keer.
Als jullie heel vaak gaan en jij nu allemaal leuke dingen mist zouden jullie toch een keertje niet kunnen gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik mis twee examenfeesten en de meet. Er is daar niet zoveel te doen, zeker niet als je er iedere keer al heengaat... Natuurlijk kan ik het daar ook wel leuk maken voor mezelf, maar ik ga liever gewoon niet deze keer.
Dank jequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef Corkscrew het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Succes met je campingqueeste, ViaRegnum
Greotjens
Ja, daar wordt geen begrip voor opgebrachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:53 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als jullie heel vaak gaan en jij nu allemaal leuke dingen mist zouden jullie toch een keertje niet kunnen gaan?Heb je dat al gevraagd?
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben je gelovig?
Stomme vraag, maar toch stiekem geïnteresseerd
Iig heb je daar nog twee dagen voor. Succesquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef DidoCarthago het volgende:
Succes met leren en welterusten straks! Ik ga over 5 minuten Latijn doen.
Kwam ook al in mij op, kon je allicht met citaten uit de bijbel strooienquote:
Hmja. Hier niet het geval. Normaal zijn ze ook helemaal niet zo streng, maar hiermee opeens ontzettend overdreven of zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gelovige ouders streng enzo, heeft een vriend van me ook
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kwam ook al in mij op, kon je allicht met citaten uit de bijbel strooien
Is het woord fok-meet al gevallen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hmja. Hier niet het geval. Normaal zijn ze ook helemaal niet zo streng, maar hiermee opeens ontzettend overdreven of zo
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Succes met rijles en eventuele examens
Nee. Dat zou ze niet minder streng maken, denk ikquote:
Ik verwachte eigenlijk een ja, voorlopig maar houden zoquote:
Ga jij ook naar de meet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef DidoCarthago het volgende:
Succes met leren en welterusten straks! Ik ga over 5 minuten Latijn doen.
Lees eens een stukje terugquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk een ja, voorlopig maar houden zo
Antwoord is nee dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
tl;dr
Kan deze ene keer nog wel bij?
Ik heb de indruk dat al best veel niet kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Vind je het jammer dan ik niet kom ofzo?
Ik heb nog niks gevraagd. Doe ik na examens pasquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat zeggen jullie tegen je ouders dan? Dat jullie in plaats van leren op een forum hebben zitten posten en dat jullie nu die mensen die er ook steeds waren willen ontmoeten ofzo?
Ik zit hier toch al zes jaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat zeggen jullie tegen je ouders dan? Dat jullie in plaats van leren op een forum hebben zitten posten en dat jullie nu die mensen die er ook steeds waren willen ontmoeten ofzo?
Dat is dus nog een groot probleemquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Bijna klaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
Geen flauw idee, je zou juist denken dat er meer leven in zit omdat het bijna klaar is
"Zij die gaan zakken groeten u"quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bijna klaar
Mijn dag des oordeels, met Latijn en Bio, is juist als laatst; vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |