Bijna klaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
Geen flauw idee, je zou juist denken dat er meer leven in zit omdat het bijna klaar is
"Zij die gaan zakken groeten u"quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bijna klaar
Mijn dag des oordeels, met Latijn en Bio, is juist als laatst; vrijdag.
Morgen is de bespreking van de NVON van onze o zo geweldige natuurkundetoets. Ben benieuwd wat zij ervan vinden.quote:
Laten we de FOK!knokploeg erop afsturenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Morgen is de bespreking van de NVON van onze o zo geweldige natuurkundetoets. Ben benieuwd wat zij ervan vinden.
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ga zo slapen i.p.v. Latijn leren (A)/
Op dit tijdstip nog lerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ga zo slapen i.p.v. Latijn leren (A)/
Nee dan gaan we een geheimclubje oprichtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:21 schreef DidoCarthago het volgende:
Krijg ik na de meet van jullie ook te horen hoe iedereen eruit zag enzo?
Dit...halfuur laterquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
Ja, ik ga ook. Het is alweer veel te laat. Welterusten iedereen en succes aan de mensen die examens hebben morgen
Andersom ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:21 schreef DidoCarthago het volgende:
Krijg ik na de meet van jullie ook te horen hoe iedereen eruit zag enzo?
Jij welquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee dan gaan we een geheimclubje oprichten
En ik heb toch FoBo.
Spoiler is die - knop naast opsomming. In het midden boven invoerveld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jij welrest niet
.
(snap ik wel.. ikzelf ook neit haha.. hoe doe je spoiler btw
? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |