Ohhhhhhquote:
Alleen als ik je liefde magquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwen en dat ik dan je oreo's mag?
Hmmm, oke, maar dat moet ik wel overleggen met Klips ook.quote:
Neeeequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmm, oke, maar dat moet ik wel overleggen met Klips ook.
Misschien kan ik beter zelf oreo's kopendit geeft lastige situaties.
Nee maar, maar, kijk, ik vind Klips heel lief enzulks he. En als ik dan met jou ga trouwen.. Dan vindt hij me niet zo lief meerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Neeee [ afbeelding ] Het was niet de bedoeling om je af te schrikken [ afbeelding ]
Oké..dan houden we het wel op nietgaybestfriendwithbenefitsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee maar, maar, kijk, ik vind Klips heel lief enzulks he. En als ik dan met jou ga trouwen.. Dan vindt hij me niet zo lief meeren dat is niet iets wat ik wil. Dus ik vrees dat we niet kunnen trouwen
je kunt wel m'n nietgaybestfriend zijn?
Hebbehebbequote:
Hier gaat iets mis...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..dan houden we het wel op nietgaybestfriendwithbenefits [ afbeelding ] Iedereen blij [ afbeelding ]
Slaapsteelze lekker bloempquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik ga slapen liefjens![]()
Slaaplekker alvast allemaal, en Bob, als je iemand je slaapkamer/keuken in hoort lopen, het is vooral niet ik die je oreo's steelt. Het is niemand, gewoon verder slapen
Dit is juist het begin van iets mooisquote:
Slaap lekker Bloempjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik ga slapen liefjens![]()
Slaaplekker alvast allemaal, en Bob, als je iemand je slaapkamer/keuken in hoort lopen, het is vooral niet ik die je oreo's steelt. Het is niemand, gewoon verder slapen
Geen ooglapje of slotje allesquote:
kquote:
Waarom heb ik die foto's niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het slapen en schrok toen wakker.... Bobo wie heeft de radio onz foto's nou gelekt?
Ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het slapen en schrok toen wakker.... Bobo wie heeft de radio onz foto's nou gelekt?
Deel eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik![]()
En de foto's heb ik vakkundig vergaard
Yayquote:
quote:
Andere mensen vinden anders van niet. Met je kromme neusquote:
Straks maak je hem boosquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Andere mensen vinden anders van niet. Met je kromme neus [ afbeelding ]
Grote!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Andere mensen vinden anders van niet. Met je kromme neus [ afbeelding ]
Sorry man..ik doe mijn best om het hier zo vredig mogelijk te krijgenquote:
Niet goed opgeletquote:
Iedereen maakt fouten. Ik heb het volle vertrouwen in jou dat jij deze fouten kan oplossen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry man..ik doe mijn best om het hier zo vredig mogelijk te krijgen [ afbeelding ]
[..]
Niet goed opgelet [ afbeelding ]
Ik stop met dit account en maak een nieuwe aan. Zo begin ik met een schone leiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten. Ik heb het volle vertrouwen in jou dat jij deze fouten kan oplossen.
TrustyBobquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik stop met dit account en maak een nieuwe aan. Zo begin ik met een schone lei [ afbeelding ]
Nee, Bob is verleden tijd. Ik heb 2 namen in gedachte..morgen maak ik de keus en is dit account verleden tijdquote:
Henkie95quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, Bob is verleden tijd. Ik heb 2 namen in gedachte..morgen maak ik de keus en is dit account verleden tijd [ afbeelding ]
Waarom jokertje in je UI?quote:
ken je klassiekersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom jokertje in je UI?
Tevens Oh, oh cherso/tirol___!
het gaat om het ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Cadeautjes teruggevenZoiets doe je gewoon niet.
Die zag ik niet helemaal. Maakt het echter niet minder waarquote:
ik ben ook verliefd op jouquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:08 schreef sharr het volgende:
aaaand i can tell that i'm faaalling in loveee with youuu
goeiemorgen, hoe is het in OBL?quote:
Best lekker weer nog! Zo even drie uurtjes werken en dan lekker naar Rottahdamm. En in het altijd gezellige Limburg?quote:
mogguh Patquote:
hier ook heerlijk weer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Best lekker weer nog! Zo even drie uurtjes werken en dan lekker naar Rottahdamm. En in het altijd gezellige Limburg?
Ja ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh Pat
[..]
hier ook heerlijk weer.
begin alweer zin in weekend te krijgen
Sharrquote:
Yo Gianquote:
3 dag werken nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ookPfoe. Alweer over twee dagen, gaat snel
Deze maand vakantiegeldquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:31 schreef sharr het volgende:
Boh ik wil mijn loon, heb nu 7.98 op mijn rekening[ afbeelding ]
heb nog niet op mn rekening gekeken of het erbij staat. anders volgende maandquote:
Luie kutquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:38 schreef sharr het volgende:
Pff, ik moet proberen te gaan aankleden, maar ik heb echt geen zin
Morgen en overmorgen ook weer zeventien uur werken in totaal
zonder werken krijg je ook geen geld..quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:38 schreef sharr het volgende:
Pff, ik moet proberen te gaan aankleden, maar ik heb echt geen zin
Morgen en overmorgen ook weer zeventien uur werken in totaal
wie heeft er gewonnen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:43 schreef sharr het volgende:
Oke ik had even lol. Jeroen en ik gebruiken allebei hetzelfde Spotify account, en als je dan luistert op de ene pc en hem dan aanzet op de andere pc stopt de muziek 'spotify has been paused because your account is used somewhere else' en als je dan weer op play klikt stopt de muziek weer bij de ander. Hebben we net superlang zitten klikken om wie de muziek mocht
quote:
Bleh ik ben veel te vroeg mijn nest uit gegaan, 100km naar mijn werk gereden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
herkenbaar dit
jij kunt nog werken achter de computer, ik moet afwassen en toetjes maken
Dan is het goedquote:
ja, maar dat vind ik best leuk om te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
[..]
herkenbaar dit
jij kunt nog werken achter de computer, ik moet afwassen en toetjes maken
WIE BEN JIJ OM MIJ TE QUOTEN?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bleh ik ben veel te vroeg mijn nest uit gegaan, 100km naar mijn werk gereden.
Straks nog van Utrecht naar Dordrecht, en vanavond nog overwerken voor een klus in Breda
Spacequote:
tostiquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik etennnn, ik heb nergens zin in
quote:
quote:
Mja met bruin kan ookquote:
beetje creatief zijn he..quote:
Klopt maar smaakt nog steeds prima.quote:
Zo moest ik eens rond 7 uur mijn nest uit omdat er schilders kwamen, kwamen die teringapen niet dus ben ik voor niets zo vroeg uit mijn bed gegaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest om 10 uur aangekleed zijn want er komt een verwarmingsman. Ik word altijd chaggo van zulke mensen
Ik fietste naar huis maandag, twee oudjes SUPERSLOOM voor me fietsen. Ikke inhalen. Gaan ze allebei OPEENS naar links, zonder achterom te kijken en ik fietste daar dus. Ik moest snel uitwijken, gaan ze mij uitschelden dat ik normaal moet fietsen.. Ehhquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:12 schreef sharr het volgende:
Mijn buurvrouw was weer ontsnapt uit het bejaardenhuis. Reed ze midden op de weg met 5 km/h, rij auto's achter haar, zij onverstoorbaar door blijven rijden, bijna van de dijk af. Geweldig mens, wel een beetje zwaar dement trouwens.
Hij komt tussen 10 en 14. Om 15u dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo moest ik eens rond 7 uur mijn nest uit omdat er schilders kwamen, kwamen die teringapen niet dus ben ik voor niets zo vroeg uit mijn bed gegaan.
verwarmingsman hier is best een gezellige kerel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest om 10 uur aangekleed zijn want er komt een verwarmingsman. Ik word altijd chaggo van zulke mensen
je had dus niet gebeld he..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik fietste naar huis maandag, twee oudjes SUPERSLOOM voor me fietsen. Ikke inhalen. Gaan ze allebei OPEENS naar links, zonder achterom te kijken en ik fietste daar dus. Ik moest snel uitwijken, gaan ze mij uitschelden dat ik normaal moet fietsen.. Ehh![]()
Want je laat hem een uurtje alleen met je vriendin?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verwarmingsman hier is best een gezellige kerel.
en ik hoef hem niet te betalen..
huurbaas moet betalenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want je laat hem een uurtje alleen met je vriendin?
is verplicht..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HEB GEEN BEL OP MIJN FIETS
Ik vind bellen asociaal. ZOVAN TRING TRING KIJK MIJ HIER BEN IK![]()
![]()
normaal 1 over 4quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Als ze bij ons zeggen tussen 1 en 4 komen ze altijd om 1 minuut over 1
Hij zit er wel maar opzn kop en kapot allesquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huurbaas moet betalen
[..]
is verplicht..
[..]
normaal 1 over 4
your life is awesomequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:16 schreef sharr het volgende:
Oke ik ga met mijn moeders pasje sigaretten halen en OV opladen en dan werken en dan naar Jeroen schoenen shoppen voor hem een kip eten
#ditwasmijntweet
doei lekkerefigurenvanme
heb wel een bel, maar de klepel is afgebroken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij zit er wel maar opzn kop en kapot alles![]()
Mn voorlamp zit ook los
Thnxquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:56 schreef sharr het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ OM MIJ TE QUOTEN?
doch succes ssbtje
Maar maarquote:
Die moet je marineren met een mostersausjequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stiekem zijn speklappen op de BBQ ook wel![]()
Waarom zou hij zijn auto in de prak rijden, hij is een kwaliteitschauffeur.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx
Oja, en morgen naar Utrecht, Enschede en Arnhem
[..]
Maar maar
Je auto nog niet in de prak gereden?
Ok jij wordt mijn bbq butlerquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die moet je marineren met een mostersausje
Tuurlijk niet, kan wel rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx
Oja, en morgen naar Utrecht, Enschede en Arnhem
[..]
Maar maar
Je auto nog niet in de prak gereden?
Ha-loquote:
Ajacied*.quote:
waar laat je de k dan?quote:
Die noem je niet.quote:
dus het is een ajasied?quote:
http://www.onzetaal.nl/advies/ajacied.phpquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus het is een ajasied?
nooit geweten..
dit zegt niks over de uitspraak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/ajacied.php
Haha ja, Jood. Goeie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zegt niks over de uitspraak.
maar ja, boeiend. gewoon : jood
Wat heb je tegen Joden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zegt niks over de uitspraak.
maar ja, boeiend. gewoon : jood
niks, heb ik dat gezegd dan?quote:
mogguhquote:
geen idee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoelang dat tornado seizoen aanhoudt in Amerika. Nu op TV tornados in Oklahoma en ik zit daar over een maand of 2
Die c spreek je niet uitquote:
Waar laat je die k dan?quote:
Bij de zachte q die je niet hoort.quote:
Dus dan is het emmersijst? Nooit geweten.quote:
ik zal nog eens proberen serieus interesse te tonen.. pffff.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus dan is het emmersijst? Nooit geweten.
altijd beter dan een fluitende verwarmingsketelquote:
Jij bentquote:
Hey jijquote:
Klinksquote:
moet je leren toch! kinderenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag tweede gymles gegeven en het was nog steeds een chaos. Het is, net als gisteren, opgenomen. Maar ik durf het niet echt terug te kijken.![]()
Ja tochquote:
Goed! Heb alleen economie niet zo goed gedaan maar dat wist ik vantevoren en dat boeit ook niet. Morgen nog AK en engels en dan klaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zijn de examens tot nu toe speesie?
Vind bestquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Grid, zullen we marshmallows roosteren vrijdag?
Ik zat gisteren nog in Boxtel : ))))quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Grid woont in schijndel
*jat marshmellows
Ook wel goed, natuurkunde viel wat tegen (maar daar komt hoogstwaarschijnlijk een hoge normering) maar verder ging het goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goed! Heb alleen economie niet zo goed gedaan maar dat wist ik vantevoren en dat boeit ook niet. Morgen nog AK en engels en dan klaar
bij jou?![]()
![]()
Probeer maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Grid woont in schijndel
*jat marshmellows
Ik niet.quote:
aaaiiight ik zal er zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
Grid ik denk dat ik rond 19:00 in DB ben vrijdag.
Klinkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi waarom is fokmobiel verandert?
wie zou jou nou willen bannen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sv
Tevens is het reageer balkje kleiner waardoor ik dacht dat ik een ban had.
het kan zomaar gebeuren.quote:
op de pc is niets verandert..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het kan zomaar gebeuren.
Oh ik zie dat de pagina nummers aan de bovenkant ook weg zijn.. het profiel-knopje is ook weg..
ja, je hebt er niets aan, maar ik denk: zeg het ffquote:
dat kon an sich ook wel eerst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
je kan nu ook plaatjes posten op fokmobiel
kun je de dag ook wat sneller laten gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat naar mijn gevoel ook sneller, weet niet of het echt zo is.
ga op een basisschool werkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je de dag ook wat sneller laten gaan?
dat lijkt me echt een nachtmerriequote:
edit: ik faal met lezen..quote:
Nog niet, maar het klinkt weer goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
SV had ik deze al gestuurd?
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conflict-ragpartij
Eigenlijk Medeklinkerbotsing.quote:
Die muis van vanochtend was ook best kleinquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dankje SV en awh een muisje. Wij hadden laatst op werk ook een muisje. Een banymuisje en hij was helemaal aan het trillen enzo. Vet cute wel.
Ohnee! Niet doen! Doe fruit eten ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Zero, Bloempje!
Bloempje help ik heb honger en wil snoepen enzo.
honger!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Zero, Bloempje!
Bloempje help ik heb honger en wil snoepen enzo.
Maar met zo'n hongergevoel kan je niet slapenquote:
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar met zo'n hongergevoel kan je niet slapenVraag maar aan Bloempje [ afbeelding ]
zijn die lekker? de gewone vind ik eigenlijk niet zo bijzonder..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kloptik was in de verleiding om witte oreo's te kopen, maar ik heb het niet gedaan
Je hebt nu de gewone gehaald?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kloptik was in de verleiding om witte oreo's te kopen, maar ik heb het niet gedaan
Godenvoer. De gewone zijn al heerlijk, maar die zijn helemaal lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn die lekker? de gewone vind ik eigenlijk niet zo bijzonder..
oke, ik zal ze eens proberen. als ik ze niet lekker vind stuur ik de rest wel opquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Godenvoer. De gewone zijn al heerlijk, maar die zijn helemaal lekker
Graagquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ik zal ze eens proberen. als ik ze niet lekker vind stuur ik de rest wel op
Als Klips nog jonger was was het wel heel eng geworden hequote:
jij bent hij is? mijn eerste dinnetje was 17 toen ik 15 was en een baas dat ik mezelf vondquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als Klips nog jonger was was het wel heel eng geworden he
tussen wie en wat?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef n8n het volgende:
[..]
jij bent hij is? mijn eerste dinnetje was 17 toen ik 15 was en een baas dat ik mezelf vond
respect voor jou manquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:35 schreef n8n het volgende:
[..]
jij bent hij is? mijn eerste dinnetje was 17 toen ik 15 was en een baas dat ik mezelf vond
Hoeveel ouder? Ik hoorde laatst iets van 25 - 68. Ik kan me toch niet zo goed voorstellen dat je daar op valtquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:39 schreef n8n het volgende:
ik heb een vriendin welke op oudere mannen valt dus verhalen over verschil in leeftijd zijn mij niet vreemd
das wel erg extreem.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoeveel ouder? Ik hoorde laatst iets van 25 - 68. Ik kan me toch niet zo goed voorstellen dat je daar op valt
die 23 - 55 ofzo, maar niet voor relalties oid. vind ze sexy als een man een man is, niet perse dat ie 40+ moet zijn ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoeveel ouder? Ik hoorde laatst iets van 25 - 68. Ik kan me toch niet zo goed voorstellen dat je daar op valt
maar jij hebt dan ook liever een toyboyquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm, oke. Nouja, het zou voor mij niets zijnDie man was ook nog een leraar van dr middelbare school geweest
dus veel vrienden van dr kennen hem als hun leraar en nu is het dr vriend. Lijkt me toch een wat aparte situatie.
stiekem ben je wel blij dat je iemand kan kneden en dominerenquote:
als ik mijn salaris zie denk ik ook altijd dat het veel te weinig isquote:
Heel nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:50 schreef n8n het volgende:
[..]
stiekem ben je wel blij dat je iemand kan kneden en domineren
Ja, dat sowiesoquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mijn salaris zie denk ik ook altijd dat het veel te weinig is
als je daar van af kunt kan je bespreken wat je er nou zo fijn aan vind, geeft niks meisjequote:
tuurlijk, heb je een Somalisch paspoort?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef Floxcie het volgende:
Goedemiddag mensen van ARG7, mag ik een piraat worden?
Je snapt het nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
als je daar van af kunt kan je bespreken wat je er nou zo fijn aan vind, geeft niks meisje
Oh, ohja.quote:
Succesquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Krijg ik morgen maar als ik zie wat er gevraagd wordt.
Alles valtquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik ben o zo slecht met zwaartekracht
En moet je voor natuurkunde een goed cijfer halen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Krijg ik morgen maar als ik zie wat er gevraagd wordt.
Ja maar dan moet ik berekenen wat zijn snelheid is en Joule en rommel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alles valtdat is het enige wat ik onthouden heb
ik sta een 6.8 ervoor maar je gaat voor het hoogste.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En moet je voor natuurkunde een goed cijfer halen?
Succesquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik berekenen wat zijn snelheid is en Joule en rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |