MF Doom zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Welke hiphop vind je trouwens echt fucking dope? Hiphop waarbij bij een concert iedereen los gaat, crowd surfen alles. Boom bap bangers.
Mwah.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:27 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Mwah.
Ratelslangetje is trouwens volgens mij echt een pyscho bitch.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht jij maar af. Als dat meisje en haar familie er achter komen ga jij er aan!
Dan helpt huilen en smeken echt niet hoor. Dan is het afgelopen voor jou.
Ik denk dat deze streek jou binnenkort duur komt te staan.
Heb je wel eens gehoord van ''De Goden verzoeken"?
Dus doe nu nog maar lekker stoer en krampachtig bijdehant.
Zielige knakker!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
He pielekokertje,je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven.Wat heb ik volgens jou verzonnen?
Kan je niet he?Een antwoord geven .Daarom ga je maar gauw wat zitten zwetsen over borderlinemeisjes.
Je probeert er over heen te praten.Maar ik wil een antwoord. En die Tonks moet ook zn teringbek houden.Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
vermoedelijk wordt deze persoon dan erg boos op je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een persoon zijn oogleden eraf snij en daarna slaappillen geef?
Jouw grammaticale kennis laat te wensen over. Waarom lig jij nog niet op het kerkhof?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een persoon zijn oogleden eraf snij en daarna slaappillen geef?
mwah ze zijn dan duf als je de goede dosis hanteertquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
vermoedelijk wordt deze persoon dan erg boos op je.
Ik val op dunne dames bel mequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Penisbaard heeft een obsessie van mij
Dan moet je in de ogen staren, kijken of ze crazy eyes heeft.. true story.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
Het erge is dat je het aan de buitenkant vaak niet direct ziet bij dat soort chicks, en zelfs bij korte gesprekken zal ze zich normaal kunnen houden.
Maar voor je het weet zitten er allemaal krassen op je auto en vind je dode vogels in je brievenbus.
Ik spuug op jou en alles waar je voor staat. Walgelijk figuur. Jij bent geen mens, jij bent een beest. Een laag slijmerig beest die 's nachts over de grond kruipt op zoek naar voedsel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Penisbaard heeft een obsessie van mij
haterquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jouw grammaticale kennis laat te wensen over. Waarom lig jij nog niet op het kerkhof?
ditquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef Biogarde het volgende:
En dan fappen ze nog op hele slechte klonen ook.
Jaaaa tuurlijk johquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik spuug op jou en alles waar je voor staat. Walgelijk figuur. Jij bent geen mens, jij bent een beest. Een laag slijmerig beest die 's nachts over de grond kruipt op zoek naar voedsel.
Wow alweer een kwaliteitspost vol kwaliteit,quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik spuug op jou en alles waar je voor staat. Walgelijk figuur. Jij bent geen mens, jij bent een beest. Een laag slijmerig beest die 's nachts over de grond kruipt op zoek naar voedsel.
Je kiest de verkeerde kant, mijn kant is namelijk de winnende kant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:38 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Wow alweer een kwaliteitspost vol kwaliteit,
Ik vind het wel een kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al een kuttopic.
Sommige fouten zijn helaas nooit meer goed te maken. Eeuwig branden in de hel staat jou te wachten. Helaas. Ik had je iets anders gegund.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al een kuttopic.
How I met your mother is een erg leuke serie, goede opmerking.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dan moet je in de ogen staren, kijken of ze crazy eyes heeft.. true story.
jij bent echt de kankerste klon van allemaalquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
Het erge is dat je het aan de buitenkant vaak niet direct ziet bij dat soort chicks, en zelfs bij korte gesprekken zal ze zich normaal kunnen houden.
Maar voor je het weet zitten er allemaal krassen op je auto en vind je dode vogels in je brievenbus.
Oke meneer de pastoor. Nog iets waarmee ik rekening moet houden op weg naar de hel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sommige fouten zijn helaas nooit meer goed te maken. Eeuwig branden in de hel staat jou te wachten. Helaas. Ik had je iets anders gegund.
Werken aan je acne.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Oke meneer de pastoor. Nog iets waarmee ik rekening moet houden op weg naar de hel?
Nee, wij vrouwen zijn sowieso al voor eeuwig verdoemd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Oke meneer de pastoor. Nog iets waarmee ik rekening moet houden op weg naar de hel?
Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:48 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
waarom denk je voor god te kunnen spelen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.
voor god te spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
waarom denk je voor god te kunnen spelen?
Nu gaat hij natuurlijk zeggen dat hij niet voor God speelt omdat hij het is. Beetje nadenken voordat je post, kom je ook wat slimmer over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:58 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
waarom denk je voor god te kunnen spelen?
Ik keek net in je fobo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
voor god te spelen
hij heeft god gemaakt, in mijn gleijkenis
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Heb je de bijbel uit je hoofd geleerd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.
ik heb geen fobo loser.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Haat zetten op God.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Penisbaard heeft de bijbel geschreven. Zowel het OT als het NT.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Heb je de bijbel uit je hoofd geleerd?
Door jou keek ik in de fobosquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek net in je fobo.
Jij bent echt kklelijk.
Maar wel een ui in je uiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Oh ja klopt, Ik vergeet steeds dat Penisbaard eigenlijk God is (of Jezus).quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..
Penisbaard heeft de bijbel geschreven. Zowel het OT als het NT.
Dom van je!quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:06 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Oh ja klopt, Ik vergeet steeds dat Penisbaard eigenlijk God is (of Jezus).
Voor de verlossing klik hierquote:Luister voortaan wel naar mij, zodat ik je nog voor erger kan behoeden. Je hebt het zelf in de hand. Volg mijn weg en je einde zal glorieus zijn. Ga je eigen domme gang en je zal eeuwig branden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige wat jij overneemt is het internetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Langzamerhand nemen de vrouwen fok!forum over, eerste begin is gemaakt in KLB.
Leef ermee.
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
enige wat jij overneemt is het internet
Wat? is ze moddervet ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
enige wat jij overneemt is het internet
Die fora kom ik dus echt nooit. Wat een treurige bende daar. Echt alleen maar mensen komen daar die al hun levensenergie verloren hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij is het begin o.a. al gemaakt in R&P, LIF, OUD. Wat nou begin gemaakt in KLB? Je weet niet eens waarover je praat
Dit is de eerste keer dat je me aan het lachen gemaakt heb, geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die fora kom ik dus echt nooit. Wat een treurige bende daar. Echt alleen maar mensen komen daar die al hun levensenergie verloren hebben.![]()
Man getrouwd, VINEX-locatie, HRA, Toyota voor de deur, .8 FTE baan bij Exact-software, plantjes voor de raam, stoepje geveegd, 2,3 koters (om exact aan het gemiddelde te voldoen, bij zo'n gast is ook alles gemiddeld namelijk), zondag met de kids (
kots-woord trouwens, zeg dan gewoon kinderen) naar de speeltuin en het park met de hond, lekker een beetje racistisch ouwehoeren met buurtbewoners (ik ben geen racist hoor, maar ...
), vrouw roddelt met de hele buurt over je prostaatproblemen en jij vraagt je af waarom je met zo'n zure muts naast je geen erectie meer kan krijgen en je vrouw vindt dat je daarmee naar de huisarts moet.
Mensen die daar posten zijn verdoemd. Zij zijn zielloos, hun levensadem is reeds uitgeblust en hulp is er niet, hoe ver je ook kijkt vanaf je gazon in je VINEX-locatie in Ypenburg.![]()
Zulke ware woorden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
Jouw probleem, waarde Heavenisrighthere, is dat jij bepaalde dingen op dit forum alhier veel te serieus neemt. Ik zie je constant boos worden om helemaal niets. Boze mensen sterven eerder, kies voor het leven.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Jij bent de opstanding van jezus!
21 mei.
PenisBaard heeft geleyck. Deze gast heeft visie, hij is een onbegrepen visionair.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Nee wacht je bent psychiater van beroep
Waren psychologen maar van het kaliber PenisBaard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ow, je hebt een thuisstudie psychologie gedaan tijdens je ban.
PenisBaard heeft gelijk. Je kan op hem haten, maar je stresst jezelf alleen maar.quote:
Dit is inderdaad een nadeel van sommige vrouwen. Niet allemaal gelukkig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:34 schreef honkhonk het volgende:
PB is God, waarom zou Hij de bijbel moeten lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:02 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Heb je de bijbel uit je hoofd geleerd?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:29 schreef Pharkus het volgende:
Zie je, je klaagt als man, terecht, over vrouwen... Zodra ze er lucht van krijgen ben je 300 posts aan gezever verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |