abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97948092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zijn dan misschien wel doemverhalen, het is helaas wel de trieste waarheid. En dan zeg ik het nog rooskleurig.
Nee, pertinent niet.

Het is onderdeel van de waarheid, maar er gebeuren ook genoeg andere, veel positievere dingen.

Jij bent degene die zich hierop focust. Dat beïnvloedt je leven, precies zoals ik al zei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:53:58 #277
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97948129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 02:07 schreef Frith het volgende:

[..]

Nee. Het gaat om een hypothetisch scenario. Daar was je link ook duidelijk over.

Daarnaast is een zombie fysiek onmogelijk en filosofisch 'ondenkbaar'.
Je moet het niet als een filmkarakter zien. Veel mensen gaan ook als een zombie naar hun werk en verrichten op automatisch pilot (en dus zombieachtige) hun werk. School maakt ons zombificeert.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:03:06 #278
52357 Lambiekje
pi_97948518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Haushofer het volgende:
Het zou natuurlijk wel bijzonder zijn als blijkt dat Lambiekje, die meent dat zo'n 99% van de wereldbevolking om de tuin wordt geleid door geheime organisaties en de industrie, zelf om de tuin wordt geleid door waanideeën op het internet. :')
Dit weekend is het weer raak. De Bilderberger meeting. Waar uiteraard Beatrix weer aanwezig is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:07:49 #279
52357 Lambiekje
pi_97948708
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe die twee situaties verband houden met elkaar?

[..]

Gelukkig. :)

[..]

Boeren zouden er juist bij gebaat zijn, want een vergrote productie. De voedselprijzen zouden daarom kunnen dalen. Monopolie posities daarentegen ben ik ook niet blij mee. Dat maakt echter niet dat de techniek slecht is, maar wederom hoe de mens het aanwendt. Gewassen zoals we nu consumeren bestaan al eeuwen niet meer zoals in de natuur, alles wat je nu eet is genetisch gemodificeerd via domesticatie.

[..]
Boeren plegen massaal zelfmoord omdat men de ziekelijke productie niet aan kunnen en worden structureel onder betaald. Boeren moegen extreem blij zijn als ze 1 cent verhoging krijgen voor hun producten.

Boeren wil dit absoluut niet. En gentech maakt het leven nog zuurder en onhoudbaarder plus dat de grond zichzelf niet meer herpakt.
quote:
Heb ik gezien, heel interessant. ^O^
En gaan er dan geen alarmbellen af?!
quote:
[..]

Kan je me daar naar linken? Daar zou ik graag meer over willen lezen.
weet niet meer waar ik het initieel gelezen hebt.

http://www.earth-matters.(...)-meer-verbouwen.html

quote:
[..]

Wat zijn dat volgens jou?
Extreme beperking op vitamines. Groentuin/moestuin verbod, uitzonderingen daargelaten mag alleen met pesticide en herbicide rommel. Gentech toelating markt met expliciet omissie herkomst op etiket. Het is verboden om het wel te vermelden. e-RFID chips in voedsel. Verplicht hormoon-gespoten vlees. enz enz enz

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 09-06-2011 19:15:08 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:14:31 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97948970
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zijn dan misschien wel doemverhalen, het is helaas wel de trieste waarheid. En dan zeg ik het nog rooskleurig.
Een zombie apocalypse is de trieste waarheid? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_97949067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je moet het niet als een filmkarakter zien. Veel mensen gaan ook als een zombie naar hun werk en verrichten op automatisch pilot (en dus zombieachtige) hun werk. School maakt ons zombificeert.
Klakkeloos informatie aannemen, dat maakt je tot een figuurlijke zombie. Die informatie kan van school komen, religie, opvoeding, msm, maar ook conspiracy-sites.

Zelfs al kan iets heel betrouwbaar zijn en in essentie kloppen, het is allemaal mensenwerk. En mensen maken fouten. Daarom pleit ik voor een goede dosis kritiek, waar je ook naar kijkt.
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:18:34 #282
52357 Lambiekje
pi_97949163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een zombie apocalypse is de trieste waarheid? :D
Dat de sheeple met dag steeds achterlijker, naïever, napratiger, apathischer, onbeschofteriger, ergo zombie.

http://www.visionair.nl/p(...)rdt-steeds-slechter/

En uiteraard is dat doelbewust. En wordt besloten tijdens vergadering wat nu gaande is in Zwitserland.
pi_97949338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Boeren plegen massaal zelfmoord omdat men de ziekelijke productie niet aan kunnen en worden structureel onder betaald. Boeren moegen extreem blij zijn als ze 1 cent verhoging krijgen voor hun producten.

Boeren wil dit absoluut niet. En gentech maakt het leven nog zuurder en onhoudbaarder plus dat de grond zichzelf niet meer herpakt.
Dat van die zelfmoorden weet ik niet, en geloof ik ook niet zomaar. Veel gentech zaden worden juist gemaakt om gewassen beter te laten groeien op nutriënt-arme grond. Met name boeren in derdewereldlanden kunnen daar erg van profiteren.

quote:
[..]

En gaan er dan geen alarmbellen af?!
Ja en nee. Deze video laat meermaals blijken dat de kritiek uitgaat naar de politieke en economische belangen, maar de technieken zelf worden niet voldoende bekritiseerd. Sterker nog, een aantal punten die men als negatieve kritiek aandraagt tegen de techniek spreken er ironisch genoeg juist voor.

quote:
[..]

weet niet meer waar ik het initieel gelezen hebt.

http://www.earth-matters.(...)-meer-verbouwen.html

[..]

Extreme beperking op vitamines. Groentuin/moestuin verbod, uitzonderingen daargelaten mag alleen met pesticide en herbicide rommel. Gentech toelating markt met expliciet omissie herkomst op etiket. Het is verboden om het wel te vermelden. e-RFID chips in voedsel. Verplicht hormoon-gespoten vlees. enz enz enz
Je weet toch wel dat de Codex Alimentarius een verzameling normen uitdraagt, en geen geboden of zelfs wetten?
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:23:09 #284
52357 Lambiekje
pi_97949349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Klakkeloos informatie aannemen, dat maakt je tot een figuurlijke zombie. Die informatie kan van school komen, religie, opvoeding, msm, maar ook conspiracy-sites.
En waar wordt dat van je geëist?
quote:
Zelfs al kan iets heel betrouwbaar zijn en in essentie kloppen, het is allemaal mensenwerk. En mensen maken fouten. Daarom pleit ik voor een goede dosis kritiek, waar je ook naar kijkt.
Klopt maar vanuit de gevestigde orde / overheid wordt het beleid er doelmatig op aangepast. Daar is doelbewust onjuist info verstrekken juist het doel. Neem een mexgriep, hpv, nucleair japan, EHEC, HIV.
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:27:50 #285
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97949572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat de sheeple met dag steeds achterlijker, naïever, napratiger, apathischer, onbeschofteriger, ergo zombie.

http://www.visionair.nl/p(...)rdt-steeds-slechter/

En uiteraard is dat doelbewust. En wordt besloten tijdens vergadering wat nu gaande is in Zwitserland.
Zelfs volgens die logica gaat het dan die kant op, en is het nog geen realiteit.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:30:36 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97949695
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Onder andere op een groot aantal van de conspiracy sites waar jij regelmatig mee aan komt zetten ;)

quote:
Klopt maar vanuit de gevestigde orde / overheid wordt het beleid er doelmatig op aangepast. Daar is doelbewust onjuist info verstrekken juist het doel. Neem een mexgriep, hpv, nucleair japan, EHEC, HIV.
Ik ken je (nog steeds erg naive :'( ) mening over H5N1,HPV en HIV. Wat is er volgens jou dan precies doelbewust foutief verteld over Japan en EHEC?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:38:05 #287
52357 Lambiekje
pi_97950037
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat van die zelfmoorden weet ik niet, en geloof ik ook niet zomaar. Veel gentech zaden worden juist gemaakt om gewassen beter te laten groeien op nutriënt-arme grond. Met name boeren in derdewereldlanden kunnen daar erg van profiteren.
Verdiep eerst voordat je stomme dingen roept. Alleen al in India plegen per jaar 20.000 boeren zelfmoord uit druk van producenten als Unilever.
quote:
...on average, one Indian farmer commits suicide every 30 minutes in response to the devastation caused by the effects of globalization on agriculture, and genetically-modified organisms (GMO) in particular.
bron
En je weet zeker ook niet wat een terminatorzaad is?

quote:
[..]

Ja en nee. Deze video laat meermaals blijken dat de kritiek uitgaat naar de politieke en economische belangen, maar de technieken zelf worden niet voldoende bekritiseerd. Sterker nog, een aantal punten die men als negatieve kritiek aandraagt tegen de techniek spreken er ironisch genoeg juist voor.
Ongelooflijk

quote:
[..]

Je weet toch wel dat de Codex Alimentarius een verzameling normen uitdraagt, en geen geboden of zelfs wetten?
Codex betekent law. Misschien is het hetendage en obsoleet woord. Het betekent het nog steeds.
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:41:56 #288
52357 Lambiekje
pi_97950200
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onder andere op een groot aantal van de conspiracy sites waar jij regelmatig mee aan komt zetten ;)

[..]

Ik ken je (nog steeds erg naive :'( ) mening over H5N1,HPV en HIV. Wat is er volgens jou dan precies doelbewust foutief verteld over Japan en EHEC?
Gros van de fokker niet verder dan wat er ooit op school verkondigd is of praat de quatsch van het RIVM na. Men heeft geen eigen mening en men heeft dan ook niets onderzocht of heeft ook maar een letter in boek gelezen over wat voor onderwerp dan ook.

Het is best wel kwalijk te noemen dat boeren er beter van GMO zouden worden. 180 graden anders is de realiteit.

Eigenlijk nagenoeg alles wat jullie denken te weten is 180 graden anders.

please WAKE UP
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:44:05 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97950284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gros van de fokker niet verder dan wat er ooit op school verkondigd is of praat de quatsch van het RIVM na. Men heeft geen eigen mening en men heeft dan ook niets onderzocht of heeft ook maar een letter in boek gelezen over wat voor onderwerp dan ook.

Het is best wel kwalijk te noemen dat boeren er beter van GMO zouden worden. 180 graden anders is de realiteit.

please WAKE UP
En hoe heeft dat enige relevantie met de post die je quote? :? Als je die vraag liever negeert en gewoon wat wil ranten, quote die post dan niet.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:52:20 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97950626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verdiep eerst voordat je stomme dingen roept. Alleen al in India plegen per jaar 20.000 boeren zelfmoord uit druk van producenten als Unilever.

[..]

Jaaaja... Heb je ook een bron die wat neutraler is dan Naturalnews?

quote:
Codex betekent law. Misschien is het hetendage en obsoleet woord. Het betekent het nog steeds.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Het belangrijkste is wat de landen onderling erover af hebben gesproken. Wat de oude betekenis (is dat niet gewoon 'boek' trouwens?) is staat daar verder los van.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:54:36 #291
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97950735
Codex is een engels woord dat je vrij kunt vertaling als een lijstjes-boek.
Of blijkbaar een volume of manuscripts

Een verzameling wetten zou dus ook een codex zijn, maar niet elke codex is een verzameling wetten.

Ik lees alleen de Orks codex :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97950956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jaaaja... Heb je ook een bron die wat neutraler is dan Naturalnews?

http://www.chrgj.org/publications/docs/every30min.pdf
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:23:07 #293
52357 Lambiekje
pi_97952051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef oompaloompa het volgende:
Codex is een engels woord dat je vrij kunt vertaling als een lijstjes-boek.
Of blijkbaar een volume of manuscripts

Een verzameling wetten zou dus ook een codex zijn, maar niet elke codex is een verzameling wetten.

Ik lees alleen de Orks codex :/
2. (Law) Obsolete a legal code
bron
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:44:09 #294
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97953024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bron
Ja, dat zeg ik toch
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:16:37 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97954691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bron
"obsolete" is hier het sleutelwoord.
Onikaan ni ov dovah
pi_97954805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overal. Of je er in zijn volledigheid in meegaat is een keuze voor welk ieder gesteld wordt.

quote:
[..]

Klopt, maar ik ben niet de gevestigde orde, overheid of beleidsvoering. Het is geen argument tegen mijn stelling.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik roep geen stomme dingen, ik ga zelfs aan dat ik niet bekend was met die informatie. Maar het is een trieste zaak, daar ben ik overtuigd van. Maar wederom is het niet de techniek die schadelijk is, maar de wijze waarop het gebruikt wordt. GM-voedsel kan een overschot aan voedsel leveren waardoor ieder persoon op deze planeet in zijn behoefte kan voorzien worden. Dat het er toe leidt dat kleine boeren daardoor in financiele problemen komen, en dat uiteindelijk leidt tot zelfmoord, is een gevolg van het beleid, niet de techniek.
[..]

Jawel, ik eet regelmatig pitloze druiven en mandarijnen.

quote:
[..]

Ongelooflijk
Fijn dat je een reeks zorgvuldig opgestelde en doordachte argumenten van zulke inhoudsloze repliek dient. :{

quote:
[..]

Nergens ben ik de huidige vertaling voor codex als law/wet tegengekomen. Wel dit:
quote:
codex
` co - dex (Latijn) de -woord (mannelijk) codices 1 handschrift, vooral de met de hand geschreven boeken vóór de uitvinding van de boekdrukkunst; codex aureus in gouden letters uitgevoerd handschrift; 2 wetboek; boek met voorschriften of normen
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/codex
En laat dat nou de beweegreden zijn geweest achter de benaming van de Codex Alimentarius.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:41:58 #297
52357 Lambiekje
pi_97966269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Overal. Of je er in zijn volledigheid in meegaat is een keuze voor welk ieder gesteld wordt.

[..]

Klopt, maar ik ben niet de gevestigde orde, overheid of beleidsvoering. Het is geen argument tegen mijn stelling.

[..]

Jawel, ik eet regelmatig pitloze druiven en mandarijnen.

[..]

Fijn dat je een reeks zorgvuldig opgestelde en doordachte argumenten van zulke inhoudsloze repliek dient. :{

[..]

Nergens ben ik de huidige vertaling voor codex als law/wet tegengekomen. Wel dit:

[..]

En laat dat nou de beweegreden zijn geweest achter de benaming van de Codex Alimentarius.
nope.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 01:13:12 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97967213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nope.

Wat een heldere en goed onderbouwde inhoudelijke post.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:33:20 #299
52357 Lambiekje
pi_97969373
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat een heldere en goed onderbouwde inhoudelijke post.
History Of Codex Alimentarius
pi_97969647
Heerlijk artikel over de denkfouten die vaak worden gemaakt omtrent theorieën. Eens kijken hoeveel we er hieronder terug vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')