Pride natuurlijk! Fedorquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 49.
48 was met The Korean Zombie (zag net trouwens ook dat dat gevecht door 1 of ander magazine was uitgeroepen tot fight of the year 2010).
Dus de laatste tijd alle UFC's die ik kon vinden gezien, bijna klaar met de WEC, welke moet ik daarna gaan kijken? Bellator?
Idd, in Oberhausen zat ik ook alleen maar naar de schermen te kijken. Die zaten daar niet boven het Octagon, maar tegen de muren dus een stijve nek op de koop toequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Jup heb het al meerdere keren gezegd, camera werk en regisseur doen het zo goed, alles perfect inbeeld, slomo's alles. Je gaat puur alleen voor de sfeer inderdaad, maar wel een duur prijskaartje zit er aan die sfeerquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Dana zit gewoon net voor de octagon maar kijkt het gevecht ook gewoon op de monitor
Geld uitgeven aan een kaartje lijkt me ook zo nutteloos wat dat betreft, de sfeer alleen is reden om te gaan verder ben je thuis voor de buis beter af.
Veel UFC vechters in het publiek.quote:
- Bad Hariquote:Ik heb ze als leeuwen zien opkomen en als poezen zien vertrekken
shaun sherk @ 2.30quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Veel UFC vechters in het publiek.
Leuk om ze allemaal bij elkaar te zien.
Ik heb gezien:
- Rashad Evans
- Jon Jones
- Anderson Silva
- Roy Nelson
- Clay Guida
- Jon Fitch
- Dan Miller
- Dan Hardy
Wie zijn die lui op
2.30
3.13 (die met z'n vrouw)
die links naast Rashad zit op 3.26
4.10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Geo3kant op 26-05-2011 12:46:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Een countdown heb ik nog niet eerder gezien. Zitten daar ook gevechten in? Of is het vooral sfeer, coole grappen, achtergronden en voorbeschouwingen en informatie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
Tijd voor de UFC in the moment with Rampage en dan UFC 130 Countdown!
Fight week baby whooooooooooooooooo
Alles wat je opnoemt, interviews, achtergrond, beelden / highlights van de vechters, training beelden, coaches die praten over hun vechter/tegenstander, Joe Rogan die af en toe wat zegt .. ik vind het topquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Een countdown heb ik nog niet eerder gezien. Zitten daar ook gevechten in? Of is het vooral sfeer, coole grappen, achtergronden en voorbeschouwingen en informatie?
Joe Rogan maakt al een hoop goed. Geniaal met z'n ijsblokjes in de octagon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt, interviews, achtergrond, beelden / highlights van de vechters, training beelden, coaches die praten over hun vechter/tegenstander, Joe Rogan die af en toe wat zegt .. ik vind het top
Alleen die coach van Rick Story.. wat een arrogant kwalletje is dat zeg.
Jep, Pride en Strikeforce staan op het program.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Fenomeno het volgende:
Ga Pride kijken raistlin, dan heb je pas mooi commentaar
Wat trainingsvideo's van BJJ kijken helpt ook heel erg met het grondvechten snappen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jep, Pride en Strikeforce staan op het program.
Thanks voor alle tips.
Grappig om me te beseffen dat ik tot twee maanden geleden uberhaupt nog nooit een octagon had gezien of van MMA had gehoord.
Jullie werken me snel en goed in.
Kan hier denk ik niets aan toe voegen. Hoewel ik liever Alves zie winnen, ben ik bang dat Story op een of andere manier er toch weer een win uit weet te 'mazzelen'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef wc-eend het volgende:
Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Rampage is een dwaas.. Ariel Helwani is baas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Geo3kant het volgende:
Rampage is geen fan van Ariel Helwani, vooral als hij het woord 'squash' gebruikt..
http://video.aol.com/aolv(...)terview/959788000001
Vooral vanaf 2.50 is er wat spanning![]()
Quinton Jackson vs. Matt Hamillquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef wc-eend het volgende:
Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs.Roy Nelson
Stefan Struve vs.Travis Browne
Thiago Alves vs. Rick Story
Brian Stann vs. Jorge Santiago
En ga gelijk 'winnen'quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mc Gilles onze 30e deelnemer aan The UP, mijlpaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |