Wat zeg je mij, die strings komen hoe op het concert?quote:
quote:
Ik heb een account voor de crew als ze me direct vragen willen stelen, maar dat is het dan wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb mijn MSN meestal eigenlijk gewoon op offline staan
Ja, ik zet hem wel af en toe aan. Maar dan meestal maar even een half uurtje ofzo. De enige die ik echt af en toe op MSN spreek en wil spreken is Vaduz.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een account voor de crew als ze me direct vragen willen stelen, maar dat is het dan wel zo'n beetje
Ik heb wat crew en een uitgever die op die manier makkelijker te bereiken isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zet hem wel af en toe aan. Maar dan meestal maar even een half uurtje ofzo. De enige die ik echt af en toe op MSN spreek en wil spreken is Vaduz.
Ik had er wat, maar spreek ze eigenlijk niet. Dat sterft vanzelf af.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef omearos het volgende:
de enige fok!ers die ik op msn heb heb ik ook ontmoet. Op 1 na, en die spreek ik zelden.
Ah ok, ik herplaats je in de plattegrond met connecties!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:46 schreef omearos het volgende:
[..]
norich heb ik nog niet ontmoet en ook niet op msn
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah ok, ik herplaats je in de plattegrond met connecties!
Iphonne is hotquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik webcamsex soms met Iphonne, verder niets.
Ik ken alleen Turks brood. Maar ik hou van alle soorten brood, dus ik krijg trekquote:
ik heb brinta-brood. Was het enige volkorenbrood wat er nog lag vanmiddagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Turks brood. Maar ik hou van alle soorten brood, dus ik krijg trek
Brinta-brood, ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb brinta-brood. Was het enige volkorenbrood wat er nog lag vanmiddag
Turks is taaier, Marokkaans is vetter. Meer my kind of food dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Turks brood. Maar ik hou van alle soorten brood, dus ik krijg trek
geen idee, kende het ook niet. Brinta lust ik wel, en het brood is gewoon bruin, dus zal wel goed gaan. Moet het ermee volhouden tot zaterdag, dan kan ik weer vroeg genoeg naar de winkel om keuze te hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brinta-brood, ken ik helemaal nietIs dat zoiets als Blue band brood?
Brinta
Maar wel zo'n groot wit ding dus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Turks is taaier, Marokkaans is vetter. Meer my kind of food dus.
Die ik heb gekregen zijn kleiner.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel zo'n groot wit ding dus?
Bella hou je ook van het Jersey accent? Uiteraard niet zoals Texas, maar het heeft wel swing!
Djeweseyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ik heb gekregen zijn kleiner.
Jersey is grappig, heerlijk altijd mezelf irriteren aan Jersey Shore.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een reclame van MTV mobile, met een glimmende glitterende Dino, ik had een Zwabmomentje
Zwab, de vage plaatjesmanquote:
is best gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ooit beland ik echt een keer in het gekkenhuis...
PFffffffffffffff
Ik ben en kom vanwege mijn raadswerkzaamheden wel eens op een bepaalde gesloten en open afdeling. Lijkt me echt niks voor mij. Ben best wel op mezelf enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef omearos het volgende:
[..]
is best gezellig
* omearos heeft een jaar in een instelling gezeten
ik zit op een open afdeling, alleen doordeweeks. En je hebt idd altijd mensen om je heen, dus je leert om op een andere manier op jezelf te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben en kom vanwege mijn raadswerkzaamheden wel eens op een bepaalde gesloten en open afdeling. Lijkt me echt niks voor mij. Ben best wel op mezelf enzo.
Doe rustig aan Bosquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ooit beland ik echt een keer in het gekkenhuis...
PFffffffffffffff
slapen is dan een goed idee. Sterktequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ja, kijk ik woon nu al begeleid als is het niet echt Psychisch of onder behandeling en nu volg ik al een soort van training, maar ik heb nog te vaak naar mijn zin momenten zoals nu dat ik op het punt op instorten sta, maar de tranen maar niet willen komen.
Maar goed kan beter alvast op bed gaan liggen met muziekje op en dan zo slapen, morgen weer om 9.00 uur op het werk zijn
::W
Welterustenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ja, kijk ik woon nu al begeleid als is het niet echt Psychisch of onder behandeling en nu volg ik al een soort van training, maar ik heb nog te vaak naar mijn zin momenten zoals nu dat ik op het punt op instorten sta, maar de tranen maar niet willen komen.
Maar goed kan beter alvast op bed gaan liggen met muziekje op en dan zo slapen, morgen weer om 9.00 uur op het werk zijn
::W
Wat voor afdeling? Excusie als ik teveel vraag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zit op een open afdeling, alleen doordeweeks. En je hebt idd altijd mensen om je heen, dus je leert om op een andere manier op jezelf te kunnen zijn.
Shutter Islandquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat voor afdeling? Excusie als ik teveel vraag.
quote:
quote:
quote:
quote:
Trustenquote:
*flashback krijgt naar zwabber van 17 die cold case aflevering ziet*quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind die flashbacks altijd zo mooi, dat een vrouw van in de zestig eindelijk wordt gearresteerd en dat ze terwijl ze door de gang loopt ineens even teruggaat naar het meisje dat ze was toen ze jong was.
psychotherapeutisch centrum heette het, gericht op herintreding in de maatschappijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat voor afdeling? Excusie als ik teveel vraag.
Wat doet je voet dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Al is ie niet zo goed, het gaat slecht met mijn voet en ik moet echt wel naar het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Al is ie niet zo goed, het gaat slecht met mijn voet en ik moet echt wel naar het ziekenhuis.
Oeh, een live feed vanuit het ziekenhuisquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank allemaal. Doet me goed. Zit nu in een kamer met allemaal luxe apparatuur en ze hebben net bloed afgetapt. Uitslag moet ik een uur op wachten.
Zijn er nog leuke zusters om te tijd mee door te brengen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank allemaal. Doet me goed. Zit nu in een kamer met allemaal luxe apparatuur en ze hebben net bloed afgetapt. Uitslag moet ik een uur op wachten.
Mocht je een bloedtransfusie krijgen en A- hebben, krijg je misschien mijn bloedquote:
Feest!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, 3 dagen ziekenhuisopname en aan het antibiotica-infuus. Joy!
Jee wat heftig meteen Vaduz, als ik in de buurt woonde kwam ik je opfluffen met een hapje of drankje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien kun je een leuk ziekenhuisverhaal schrijven daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, fijn te weten! Ik ga m'n luie vakantiestand zoeken denk ik.En laat het inderdaad hopen, ik vind dit eigenlijk al wel teveel van het goede. Het is maar zo.
Pfff. sterkte.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog even thuis, spullen pakken en ga zo die kant weer op!quote:
Welk ziekenhuis lig je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog even thuis, spullen pakken en ga zo die kant weer op!
Je denken is al lief genoeg.
ik alls baby zijnde volgens mij. Ook toen ik een jaar of 10 was. Was iets aan de hand met mijn edele delen. Wat weet ik niet meer precies. Maar toen moest ik een dag blijven. Vanwege overbezetting van de bedden, kreeg ik zelfs een kamer, die normaal gebruikt werd voor kleine baby's. Lag die ene nacht dus helemaal alleen op een kamer..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen en ik hoop dat echt heel mn leven zo te houden...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lig naast een oud mensje. Volgens mij best een knorrig type.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Porky Pig en Bugs Bunnyquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop voor je dat ze niet snurktquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
2 persoons bed?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Zijn er nog bedden over of lig je in een 2-persoons?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze niet snurkt![]()
[..]
2 persoons bed?
Knal er maar gewoon een gebruikelijk Vduz-vragenuurtje tegenaan, de ultieme testquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Pgrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Echt geen zin in.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knal er maar gewoon een gebruikelijk Vduz-vragenuurtje tegenaan, de ultieme test
ALT 97 voor kleine aquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Toetsenbord zonder eerste letter vn het lfbet.
Oh vreemd, Misschien geldt dat niet voor mobiele gevallen. ALT wel ingedrukt houden he..quote:
daarvoor heb ik ook een keer in het ziekenhuis in Almelo gelegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik een keer eerder, geopereerd aan mijn elleboog.
Vraagje voor jou en alleen voor jou. Hoe heet zo;n ding wat in de straten staat en langs de weg, waarvan sávonds de lampen aangaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit ziekenhuisding is een beetje vreemd. Ik omzeil het wel.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou en alleen voor jou. Hoe heet zo;n ding wat in de straten staat en langs de weg, waarvan sávonds de lampen aangaan?
Lichtstok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou en alleen voor jou. Hoe heet zo;n ding wat in de straten staat en langs de weg, waarvan sávonds de lampen aangaan?
quote:
Je bent iig niet je creativiteit verlorenquote:
Wat mooiquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:37 schreef omearos het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ijgende-vliegtuigen/
[ afbeelding ]
Waar hou je van?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Wel flauw eigenlijk
Maar even iets anders. Ik heb het boek waarin ik nu bezig ben bijna uit. Nu wil ik morgen weer een keer naar de bieb, heeft iemand goede tips?
Het mogen best onbekendere schrijvers en boeken zijn, want het is een vrij grote bieb.
Bidden hielp, uur erop mocht ik richting eenpersoonsroom. (eerste letter wil niet in dit topic, elders welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Vaduz
Lig je nog steeds naast die krent?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Het boek dat ik nu lees heet A Short History of Tractors in Ukrainian.
Dat is een teken!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
(eerste letter wil niet in dit topic, elders wel)
Oh dat lees je echt in 2 uur uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En? Is het wat?
Ik heb Vrijdag "Haar naam is Sarah" gekocht, ben benieuwd!
Haha zeker, een van de betere titels idd!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is een vreselijk geestig maar ook wel tragisch boek over een oude man van 84 die met een jonge vrouw trouwt die op een verblijfsvergunnig uit is. En over hoe zijn dochters die situatie aanzien en proberen in te grijpen.
Ik had m voor 10 cent bij de kringloop, ik had m wel es op bestsellerlijsten en zo zien staan.
Tis echt heel leuk![]()
Ik vind alleen de titel al geweldig.
Je wil toch aan iedereen vertellen wat je leest dan?
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Je wil toch aan iedereen vertellen wat je leest dan?
Wat tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt mazzel, bij kantoor om de hoek zit een kringloopwinkel, in een dure buurt, daar staat veel literatuur in de rekken. Ik loop elke week een keertje binnen, ff kijken, ik koop dr ook kinderspeelgoed voor de honden en veel leuke dingen voor Thessa. De hondenmanden op kantoor heb ik dr ook allemaal weg, die krijg ik meestal van ze. En de opbrengst gaat naar de vrouwenopvang, dus das ook nog es mooi
Moggeh!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo maar eens kijken wat er te eten is hier
Arme jongen, snel aan het voedsel!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, kwart voor negen was ik thuis uit school, go figure
Vanalles. Van Familedrama's tot THrillers. Fantasy vind ik wat minder.quote:
Verdulleke, nu doe je het weer, eerst dat brood van gister en nu ditquote:
Nee, nog niet. Ik zal die naam meenemen tijdens mijn zoektocht morgen.quote:
Doen, geweldige boeken !quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zal die naam meenemen tijdens mijn zoektocht morgen.
Marokkaanse collega neemt het de hele tijd mee voor ons.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdulleke, nu doe je het weer, eerst dat brood van gister en nu ditOH NOM NOM
Die vond ik niet zo, maar Little Friend vond ik geweldig !quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
De verborgen geschiedenis (van Donna Tartt) is 1 van m'n favo's, maar ik heb geen idee of je het iets vindt Bos.
Er was ooit een Marrokaans meisje op het MBO aan wie men trachte mij te koppelen. Ze zag er best wel goed uit (met een dikke dosis make-up) Maar we hebben nooit een date gehad ofzo, ik denk dat ik te terughoudend ben/was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdulleke, nu doe je het weer, eerst dat brood van gister en nu ditOH NOM NOM
Wat heerlijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Marokkaanse collega neemt het de hele tijd mee voor ons.![]()
Oh nom nomquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
mijn moeder had een pan nasi klaargezet
Okee, ik zal kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doen, geweldige boeken !
Begin met Hotel New Hampshire, of Garp, of Owen Meany
Misschien zag ze er zonder makeup verschrikkelijk uit, dus misschien maar goed zo!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was ooit een Marrokaans meisje op het MBO aan wie men trachte mij te koppelen. Ze zag er best wel goed uit (met een dikke dosis make-up) Maar we hebben nooit een date gehad ofzo, ik denk dat ik te terughoudend ben/was.
Daar heb ik zo op zitten wachten tot hij uitkwam, maar eenmaal begonnen werd ik dol van de 1001 personages en ook van de dikke harde kaft (in bed lezen), dus die ligt al jaren te wachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo, maar Little Friend vond ik geweldig !
Oh ik vond m super.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo op zitten wachten tot hij uitkwam, maar eenmaal begonnen werd ik dol van de 1001 personages en ook van de dikke harde kaft (in bed lezen), dus die ligt al jaren te wachten
Ja weet ik, ze was denk ik ook niet echt mijn type. Beetje losjes ook volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien zag ze er zonder makeup verschrikkelijk uit, dus misschien maar goed zo!
Ik ben altijd tegendraads hequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
En iedereen vond hem zo tegenvallen na de Verborgen geschiedenis, jij dus precies omgekeerd oh-oh.
Somsquote:
Crap,quote:
Even onthouden, ken er ook niks van nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doen, geweldige boeken !
Begin met Hotel New Hampshire, of Garp, of Owen Meany
Meer zwepenquote:
zo heel veel meer heeft 'ie nu ook weer niet geschrevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Kennen jullie ook Steve Berry? Ik heb daar van Het Derde Geheim gelezen, vond ik prima ...
Zo ja, is daar ander werk van aan te raden?
quote:
Ja, ik moet ook wat meer de zweep erin gooien.quote:
Dat zat ik me laatst af te vragen over de Appie... Dat gebak dat op de Zaterdag met een 35% sticker ligt, neemt iemand dat graties mee naar huis? Of gaat dat de prullenbak in?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik nog bij de Appie werkte at ik niets anders dan kant en klaar.En op vrijdag allerlei snacks en gebak afboeken en opvreten, ik heb ze een klein fortuin gekost.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik nog bij de Appie werkte at ik niets anders dan kant en klaar.En op vrijdag allerlei snacks en gebak afboeken en opvreten, ik heb ze een klein fortuin gekost.
Wij aten het meeste op, maar het gros ging in de kliko. Niet geven aan armen mensen, neeeee, weggooien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zat ik me laatst af te vragen over de Appie... Dat gebak dat op de Zaterdag met een 35% sticker ligt, neemt iemand dat graties mee naar huis? Of gaat dat de prullenbak in?
Okee, weet ik veelquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo heel veel meer heeft 'ie nu ook weer niet geschreven
Standalone Novels
The Amber Room, Ballantine Books, 2003. ISBN 0-345-46004-9
The Romanov Prophecy, Ballantine Books, 2004. ISBN 0-345-46006-5
The Third Secret, Ballantine Books, 2005. ISBN 0-345-47613-1
Stom is dat he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij aten het meeste op, maar het gros ging in de kliko. Niet geven aan armen mensen, neeeee, weggooien.
Waarom dan gewoon niet alle medewerkers gebak mee naar huus?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij aten het meeste op, maar het gros ging in de kliko. Niet geven aan armen mensen, neeeee, weggooien.
je moest eens weten wat ze allemaal al door de shredder draaien voordat het uberhaupt in de supermarkt terechtkomt, vooral groente die "lelijk" is, zoals kromme komkommers enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, maar iedereen nam ''wraak'' door vrijdag lekker te feesten op de kosten van de baas!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom dan gewoon niet alle medewerkers gebak mee naar huus?
De Appie zal wel meer shredden dan de Aldi lijkt me. Bij de Aldi komt het zoals het komtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ze allemaal al door de shredder draaien voordat het uberhaupt in de supermarkt terechtkomt, vooral groente die "lelijk" is, zoals kromme komkommers enzo
Ik krijg altijd trek als je over Peijnenburg schrijftquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Bij de Peijnenburg kregen we ook soms wel wat mee. Wel hadden we personeelskorting enzo. Konden gewoon bestellen en ophalen bij het magazijn.
En toen de overname door Lotus bekend werd gemaakt, kreeg iedereen een flinke doos met allemaal koeken van Lotus mee naar huis. Roze koeken enzo
Bij de Peijnenburg zelf was/is er al een strenge controle. Zowat ieder uur kwam het lab koek halen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ze allemaal al door de shredder draaien voordat het uberhaupt in de supermarkt terechtkomt, vooral groente die "lelijk" is, zoals kromme komkommers enzo
Toch te erg eigenlijk, dat we zo zijn voortaan dat we alleen maar ''mooie'' groenten willen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het wordt al geshred voordat het uberhaupt op de markt komt, dat wat bij de aldi ligt is maar een klein deel dat "gered" wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Appie zal wel meer shredden dan de Aldi lijkt me. Bij de Aldi komt het zoals het komt
Ook, maar in Belgie een grote bakkersproductiebedrijf.quote:
en welke kledingmaat hadden die lab mensen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de Peijnenburg zelf was/is er al een strenge controle. Zowat ieder uur kwam het lab koek halen.
Ik doe het graag,het ging niet altijd even goed daar, zeker niet in het begin, maar uiteindelijk heb ik het er best naar mijn zin gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd trek als je over Peijnenburg schrijft
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en welke kledingmaat hadden die lab mensen?
Cquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en welke kledingmaat hadden die lab mensen?
quote:
OH ja, is dat speculoos niet van Lotus? Nee wachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook, maar in Belgie een grote bakkersproductiebedrijf.
Nee hoor, Ze moesten een jas aan. Maar meestal waren het stagiaires die de koek kwamen halen. Meestal meisjes van rond de 20.quote:
nee, ik heb een soort-van baantje, voor het webdesign bedrijf van vrienden ga ik af en toe wat programmerenquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH ja, is dat speculoos niet van Lotus? Nee wacht
Alles moet perfect zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch te erg eigenlijk, dat we zo zijn voortaan dat we alleen maar ''mooie'' groenten willen._!
ze IS de duivelquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Claudia de Breij heeft het hoofd van de duivel. Superleuke meid maar echt.
En maar niet te spreken over het schoonheidsideaal van de piemel! Arme mannen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles moet perfect zijn tegenwoordig.Zelfs de komkommers
ik wil eigenlijk wel een kromkommer, zou ik persoonlijk niets ergs aan vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel leuk, maar dat hóófd!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Claudia tof, zelfs dr cabaretdingen en ik haaaaaat cabaret
Nou ik ging een keer op de kookavond (dus dat gezamenlijk eten met de groep, wat ik vroeger vaak deed) iets met prei maken en die prei had echt de kwaliteit van niks. Zo zwart aan de binnenkant.. En dat was echt wel bij de AH gekocht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou sorry maar die kromme verlepte gevallen met losse velletjes mogen van mij ook allemaal door de shredderquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En maar niet te spreken over het schoonheidsideaal van de piemel! Arme mannen.
Post van de maand.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou sorry maar die kromme verlepte gevallen met losse velletjes mogen van mij ook allemaal door de shredder
Fixedquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel een kromkommer in mijn kont, zou ik persoonlijk niets ergs aan vinden
ik zie mezelf wel in de supermarkt zoeken naar een komkommer met een knoop er in
Daarom doet ze ook voornamelijk radioquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel leuk, maar dat hóófd!
heb je het nou over prei of over piem0ls?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou sorry maar die kromme verlepte gevallen met losse velletjes mogen van mij ook allemaal door de shredder
quote:
Tis een universele uitspraak Zwab, op alles van toepassingquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je het nou over prei of over piem0ls?
Ook de trouser snake vervelt periodiek in zijn geheelquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Piemels met losse velletjes, mental image galore nu.
Vergeet krom en verlept niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Piemels met losse velletjes, mental image galore nu.
Ik wil niet weten hoe los jouw velletjes zijnquote:
Oh veeg me opquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vergeet krom en verlept niet.
Maar goed ze zijn zonder velletje sowieso beter te behappen dan met.
Pun intended
Nou moet je niet liegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe los jouw velletjes zijn
Zwabber zwabbert je wel ff op met zn losse vellenquote:
Mooi boek ja. Al had ik 2 andere boeken van haar eerder uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat lees je echt in 2 uur uit.
Ik ben benieuwd naar de film.
Ik zie Leontine Borsato net als ik inschakel, dat korte kapselquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel leuk, maar dat hóófd!
Net 20 en nu al losse vellenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwabber zwabbert je wel ff op met zn losse vellen
Ja echt he, staat haar voor geen meter, net een mumke nou.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Leontine Borsato net als ik inschakel, dat korte kapsel
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwabber zwabbert je wel ff op met zn losse vellen
Oh jezusquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klasgenoot van me reageerde bizar sterk op een antibiotia pilletje, werd paars, vervelde compleet, werd rood, kreeg koorts en zweertjes, en drie weken later is hij eindelik uit het ziekenhuis, en vervelt nog steeds
Wat nee, man!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben te enthouisast nu, Stomme ik. Ik ga maar slapen..
hi stuurde me ook foto's waarop hij compleet paars in alleen zijn onderbroek met een infuuskarretje door het ziekenhuis wandeldequote:
Wat nah, manquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Komma op verkeerde plaats.
Wat, nee man!
Bedoel ik.
No shitquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klasgenoot van me reageerde bizar sterk op een antibiotia pilletje, werd paars, vervelde compleet, werd rood, kreeg koorts en zweertjes, en drie weken later is hij eindelijk uit het ziekenhuis, en vervelt nog steeds
Het staat haar haartechnisch gezien wel, maar het is gewoon een lelik kapsel, mohquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he, staat haar voor geen meter, net een mumke nou.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hi stuurde me ook foto's waarop hij compleet paars in alleen zijn onderbroek met een infuuskarretje door het ziekenhuis wandelde
Ik zeg laat es aan je vriendjes en vriendinnetjes hier zien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hi stuurde me ook foto's waarop hij compleet paars in alleen zijn onderbroek met een infuuskarretje door het ziekenhuis wandelde
Godver ik stik bijna in m'n yoghurtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg laat es aan je vriendjes en vriendinnetjes hier zien?
Ik zou dr wel haast een account voor aanmakenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver ik stik bijna in m'n yoghurt
Heeft die jongen feesboek?
Dat is goed Bos, ff nog luisteren en sudoku-enquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
Ja, maar toch. Laat me maar. Ben nog steeds hard op zoek naar wie en wat ik nu eigenlijk ben en wil zijn.
Daarnaast is het gewoon al laat voor me voor een doordeweekse dag. Kan beter gewoon even op bed gaan liggen, muziek luisteren en sudoku-en.
dokters gingen helemaal los, hij is overgeplaatst naar een ander ziekenhuis omdat het ziekenhuis waar hij in lag niet wist wat het was, ze hebben em volgepropt met medicijnen die niet hielpen, zijn longen stopten er mee, zijn lever stopte er mee, en dat allemaal van een klein antibiotica pilletje voor een onschuldige ontstekingquote:
Okidoki! Trusten alvast.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
Ja, maar toch. Laat me maar. Ben nog steeds hard op zoek naar wie en wat ik nu eigenlijk ben en wil zijn.
Daarnaast is het gewoon al laat voor me voor een doordeweekse dag. Kan beter gewoon even op bed gaan liggen, muziek luisteren en sudoku-en.
Dit klinkt voor mij net zo vreemd als van die mensen die na 2 paracetamol helemaal high zijn en gaan trippenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dokters gingen helemaal los, hij is overgeplaatst naar een ander ziekenhuis omdat het ziekenhuis waar hij in lag niet wist wat het was, ze hebben em volgepropt met medicijnen die niet hielpen, zijn longen stopten er mee, zijn lever stopte er mee, en dat allemaal van een klein antibiotica pilletje voor een onschuldige ontsteking
Wow dan heb ik mazzel gehad met al mn pillen eerder dit jaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dokters gingen helemaal los, hij is overgeplaatst naar een ander ziekenhuis omdat het ziekenhuis waar hij in lag niet wist wat het was, ze hebben em volgepropt met medicijnen die niet hielpen, zijn longen stopten er mee, zijn lever stopte er mee, en dat allemaal van een klein antibiotica pilletje voor een onschuldige ontsteking
Kan ik nog met je ruilen? Ah wel kut dat de postzegels net gebruikt zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow dan heb ik mazzel gehad met al mn pillen eerder dit jaar
Ik heb nog karrevrachten diclo liggen, hebbe?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik nog met je ruilen? Ah wel kut dat de postzegels net gebruikt zijn
hier nog eentje, slik echt niets, heb ook niet het gevoel dat het helpt ofzo, ik kreeg na wat chirurgische ingrepen ook pijnstillers mee, nauwelijks gebruiktquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het niet op pillen. Slik ook nauwelijks paracetamol, ik haat het.
Ik slik er elke dag 3. (of meer als ik me vergisquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het niet op pillen. Slik ook nauwelijks paracetamol, ik haat het.
Nee jij pakt gewoon een biertje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier nog eentje, slik echt niets, heb ook niet het gevoel dat het helpt ofzo, ik kreeg na wat chirurgische ingrepen ook pijnstillers mee, nauwelijks gebruikt
Slaap lekker voor straks Bosquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik slik er elke dag 3. (of meer als ik me vergis)
NU echt weg
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eens een overdosis van de anticonceptiepil gehad, je wil niet weten hoe, maar dat wil je ook echt niet meemaken, dacht dat ik doodging.
Alcohol helpt bij mij echt beter tegen de pijn, dus beter.quote:
Nee, het was een grapje, onder het mom van ruilen on the websquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog karrevrachten diclo liggen, hebbe?
En valium ook mss, als Qwea niet alles heeft
Hart sloeg op hol, kon niet meer normaal lopen, wereld draaide, kotsgevoel maar kwam niets uit, te erg. Meeste mensen hebben heel Hollywood een overdosis cocaine ofzo, nee ik doe het zo.quote:
Tot je een keer echt flink wat gaan mankerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
heb ook niet het gevoel dat het helpt ofzo
niet eens, stoor me niet zo aan pijnquote:
Ja natuurlijk. Maar mensen pakken nowadays te snel een paracetamolletje, en worden ze er bijna resistent voor en helpt het dus niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot je een keer echt flink wat gaan mankeren
Hoeveel pillen had je dan op en waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hart sloeg op hol, kon niet meer normaal lopen, wereld draaide, kotsgevoel maar kwam niets uit, te erg. Meeste mensen hebben heel Hollywood een overdosis cocaine ofzo, nee ik doe het zo._!
dat is al gebeurt hoor, toen schreef de huisarts de zwaarste medicatie voor die ze zomaar kon uitschrijven, ben gewoon zonder pillen doorgelopen, vond het wel meevallenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot je een keer echt flink wat gaan mankeren
4 of 5. Heel dom hoor, maar ik was het lang vergeten en dacht dat het geen kwaad kon om ze allemaal tegelijk te slikken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel pillen had je dan op en waarom?
Woops!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
4 of 5. Heel dom hoor, maar ik was het lang vergeten en dacht dat het geen kwaad kon om ze allemaal tegelijk te slikken.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
4 of 5. Heel dom hoor, maar ik was het lang vergeten en dacht dat het geen kwaad kon om ze allemaal tegelijk te slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |