Wat zeg je mij, die strings komen hoe op het concert?quote:
quote:
Ik heb een account voor de crew als ze me direct vragen willen stelen, maar dat is het dan wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb mijn MSN meestal eigenlijk gewoon op offline staan
Ja, ik zet hem wel af en toe aan. Maar dan meestal maar even een half uurtje ofzo. De enige die ik echt af en toe op MSN spreek en wil spreken is Vaduz.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een account voor de crew als ze me direct vragen willen stelen, maar dat is het dan wel zo'n beetje
Ik heb wat crew en een uitgever die op die manier makkelijker te bereiken isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zet hem wel af en toe aan. Maar dan meestal maar even een half uurtje ofzo. De enige die ik echt af en toe op MSN spreek en wil spreken is Vaduz.
Ik had er wat, maar spreek ze eigenlijk niet. Dat sterft vanzelf af.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef omearos het volgende:
de enige fok!ers die ik op msn heb heb ik ook ontmoet. Op 1 na, en die spreek ik zelden.
Ah ok, ik herplaats je in de plattegrond met connecties!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:46 schreef omearos het volgende:
[..]
norich heb ik nog niet ontmoet en ook niet op msn
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah ok, ik herplaats je in de plattegrond met connecties!
Iphonne is hotquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik webcamsex soms met Iphonne, verder niets.
Ik ken alleen Turks brood. Maar ik hou van alle soorten brood, dus ik krijg trekquote:
ik heb brinta-brood. Was het enige volkorenbrood wat er nog lag vanmiddagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Turks brood. Maar ik hou van alle soorten brood, dus ik krijg trek
Brinta-brood, ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb brinta-brood. Was het enige volkorenbrood wat er nog lag vanmiddag
Turks is taaier, Marokkaans is vetter. Meer my kind of food dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Turks brood. Maar ik hou van alle soorten brood, dus ik krijg trek
geen idee, kende het ook niet. Brinta lust ik wel, en het brood is gewoon bruin, dus zal wel goed gaan. Moet het ermee volhouden tot zaterdag, dan kan ik weer vroeg genoeg naar de winkel om keuze te hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brinta-brood, ken ik helemaal nietIs dat zoiets als Blue band brood?
Brinta
Maar wel zo'n groot wit ding dus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Turks is taaier, Marokkaans is vetter. Meer my kind of food dus.
Die ik heb gekregen zijn kleiner.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel zo'n groot wit ding dus?
Bella hou je ook van het Jersey accent? Uiteraard niet zoals Texas, maar het heeft wel swing!
Djeweseyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ik heb gekregen zijn kleiner.
Jersey is grappig, heerlijk altijd mezelf irriteren aan Jersey Shore.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een reclame van MTV mobile, met een glimmende glitterende Dino, ik had een Zwabmomentje
Zwab, de vage plaatjesmanquote:
is best gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ooit beland ik echt een keer in het gekkenhuis...
PFffffffffffffff
Ik ben en kom vanwege mijn raadswerkzaamheden wel eens op een bepaalde gesloten en open afdeling. Lijkt me echt niks voor mij. Ben best wel op mezelf enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef omearos het volgende:
[..]
is best gezellig
* omearos heeft een jaar in een instelling gezeten
ik zit op een open afdeling, alleen doordeweeks. En je hebt idd altijd mensen om je heen, dus je leert om op een andere manier op jezelf te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben en kom vanwege mijn raadswerkzaamheden wel eens op een bepaalde gesloten en open afdeling. Lijkt me echt niks voor mij. Ben best wel op mezelf enzo.
Doe rustig aan Bosquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ooit beland ik echt een keer in het gekkenhuis...
PFffffffffffffff
slapen is dan een goed idee. Sterktequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ja, kijk ik woon nu al begeleid als is het niet echt Psychisch of onder behandeling en nu volg ik al een soort van training, maar ik heb nog te vaak naar mijn zin momenten zoals nu dat ik op het punt op instorten sta, maar de tranen maar niet willen komen.
Maar goed kan beter alvast op bed gaan liggen met muziekje op en dan zo slapen, morgen weer om 9.00 uur op het werk zijn
::W
Welterustenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ja, kijk ik woon nu al begeleid als is het niet echt Psychisch of onder behandeling en nu volg ik al een soort van training, maar ik heb nog te vaak naar mijn zin momenten zoals nu dat ik op het punt op instorten sta, maar de tranen maar niet willen komen.
Maar goed kan beter alvast op bed gaan liggen met muziekje op en dan zo slapen, morgen weer om 9.00 uur op het werk zijn
::W
Wat voor afdeling? Excusie als ik teveel vraag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zit op een open afdeling, alleen doordeweeks. En je hebt idd altijd mensen om je heen, dus je leert om op een andere manier op jezelf te kunnen zijn.
Shutter Islandquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat voor afdeling? Excusie als ik teveel vraag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |