Je hebt al vaker met zulke situaties te maken gehad?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vooral die ziekmelding blijven aanpraten, erg slim. Als ze hem wegsturen morgen kun je je altijd nog ziekmelden. Daarvoor is het (bijna) het domste wat je kunt doen.
Ja joh, even door de zure appel wanneer je toch al aan de kant geflikkerd bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:43 schreef eleusis het volgende:
Niet ziek melden. Zelfs als hij echt griep zou hebben, zou ik aanraden nu wél te gaan.
Even door de zure appel heen bijten en "goede wil" tonen. Sturen ze hem weg, dan de bond bellen. Moet een standaard zaak zijn.
Ja. Meer dan me lief is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt al vaker met zulke situaties te maken gehad?
Regelmatig, ja. Ik ben hiervoor 5 jaar HR verantwoordelijke geweest en heb dit proces dus van beide kanten kunnen volgen. En zoals r_one al zegt: Er is formeel geen ontslag, er is alleen iets tegen de vriend van TS gezegd. Op het moment dat de baas doorkrijgt dat ie fout zit en gaat draaien, kan hij gaan roepen dat hij dat nooit gezegd heeft en dat de vriend van TS zich onterecht ziek heeft gemeld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt al vaker met zulke situaties te maken gehad?
Dus ziekmelden na de aanzegging tot ontslagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
En morgen gelijk ziekmelden vanwege stress door dit bericht.
Ja, want een toer langs de bedrijfsarts stelt ook niets voor. Die staan er universeel om bekend dat ze altijd wel luisteren naar stress-argumenten, en alles precies zo opschrijven zoals jij het wilquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja joh, even door de zure appel wanneer je toch al aan de kant geflikkerd bent.
Standaard gevalletje, je doet het ff en volgende ochtend weer over naar de orde van de dag.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, wat is er vanochtend gisterochtend gebeurd, TS? Vertel, vertel.
Wat erquote:
gisterenochtend gebeurd is weten we, maar wat is er vanochtend gebeurd?quote:
Inderdaad, ts kan zich beter afvragen of ze wel met hem door wilt of dat ze hem ook ontslag geeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik herkende de TS en toen heb ik haar andere topique gelezen.
salaris opschorten
Zit er niet een groter verhaal achter? Eerst was ie overspannen en hield ie zijn werkgever niet op de hoogte, nu heeft ie weer last van zijn rug.. ik kan me voorstellen dat er misschien nog het e.e.a. meer is gebeurd?
Nee, dat weten we niet. Het gedoe speelde eergisteren, dus ik wil weten of de vriend zich gisteren heeft ziekgemeld of niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat er
[..]
gisterenochtend gebeurd is weten we, maar wat is er vanochtend gebeurd?
Heeft de vriend van ts zich ziekgemeld en zichzelf daarmee in een zwakkere positie gemanouvreerd?, is hij toch op zijn werk verschenen?, heeft hij de bond ingeschakeld of is er op wat voor manier dan ook contact geweest tussen hem en zijn werkgever?
Gezien het conflictvermijdend karakter vrees ik dat dat wel is gebeurdquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat weten we niet. Het gedoe speelde eergisteren, dus ik wil weten of de vriend zich gisteren heeft ziekgemeld of niet.
Vertel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat er gisterenochtend gebeurd is weten we, maar wat is er vanochtend gebeurd?
Heeft de vriend van ts zich ziekgemeld en zichzelf daarmee in een zwakkere positie gemanouvreerd?, is hij toch op zijn werk verschenen?, heeft hij de bond ingeschakeld of is er op wat voor manier dan ook contact geweest tussen hem en zijn werkgever?
Aangezien ze het savonds laat nog niet wist wat te doen, lijkt het erop dat de vriend gisteren gewoon na het te horen hebben gekregen gewoon naar huis is gegaan en toen nog geen actie heeft ondernomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat weten we niet. Het gedoe speelde eergisteren, dus ik wil weten of de vriend zich gisteren heeft ziekgemeld of niet.
of heeft een te erge last van haar rug om te reagerenquote:
Je weet dat TS niet degene was met rugproblemen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
of heeft een te erge last van haar rug om te reageren
misschien nu wel. weet jij het?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat TS niet degene was met rugproblemen?
ze praat al voor dr vriend, misschien is ze zo sociaal dat ze de rugpijn ook overneemtquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat TS niet degene was met rugproblemen?
Je kunt het jezelf makkelijk en moeilijk maken. Één telefoontje naar de vakbond/juridisch loket leert je dat Lord_V, r-one en Heiden6 gelijk hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef marloesje22 het volgende:
Lord, er zijn gewoon mensen die zeggen, heen gaan.. en mensen die zeggen ziekmelden..
wordt er niet makkelijk op hoor!!!! En niet willen horen, dan was ik dit topic niet gestart..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |