Dat is nu eenmaal zoals de wet in elkaar zit. Als werknemer ben je verplicht om je werkgever op de hoogte te houden. Uiteraard zou het een werkgever ook sieren om zelf eens te informeren, maar dit is geen plicht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom word van de werknemer verwacht dat hij constant de werkgever netjes op de hoogte houdt?
De werkgever kan zelf ook interesse tonen door eens te informeren hoe het gaat toch.
Tsja dat is ook vreemd, hoe krijg je dat voor elkaar op deze leeftijd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef willempjewever het volgende:
Een burn out op jonge leeftijd, hulde!
Omdat er 22 in je naam staat misschien?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:41 schreef marloesje22 het volgende:
Heb het ook over mijn vriend, en daarbij.. hoe weten jullie hoe oud IK ben?
Dat heeft hij ook gedaan door zich ziek te melden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal zoals de wet in elkaar zit. Als werknemer ben je verplicht om je werkgever op de hoogte te houden. Uiteraard zou het een werkgever ook sieren om zelf eens te informeren, maar dit is geen plicht.
PICS!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:44 schreef marloesje22 het volgende:
Ja omdat Marloesje alleen niet kon...
Dat is niet mijn leeftijd.. ben zelf 27 en mijn vriend is 34
Wet Verbetering Poortwachter stelt dat je als werknemer (en ook als werkgever) alles eraan moet doen om zo snel mogelijk weer aan het werk te komen. Je werkgever op de hoogte houden is redelijk noodzakelijk hiervoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook gedaan door zich ziek te melden.
Welke wet zegt vervolgens dat je wekelijks moet bellen met de werkgever om te vertellen hoe het gaat?
Wat Netsplitter zegt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
Het is goed mogelijk dat er in zijn contract staat dat bij langdurige ziekte er maar 70% van zijn salaris betaald wordt.
Dat is bij mij namelijk ook het geval.
Eerst 2 wachtdagen, daarna 70% loon.
Thanks.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wet Verbetering Poortwachter stelt dat je als werknemer (en ook als werkgever) alles eraan moet doen om zo snel mogelijk weer aan het werk te komen. Je werkgever op de hoogte houden is redelijk noodzakelijk hiervoor
70% van het laatste salaris.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef marloesje22 het volgende:
Ja, 70% kan idd.. heb ik ook gelezen.. maar dan wel in ieder geval het minimum loon toch?
sorry nu geen pics, zit niet op mn eigen pc!
We wachten anders wel tot je op je eigen pc zit hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef marloesje22 het volgende:
Ja, 70% kan idd.. heb ik ook gelezen.. maar dan wel in ieder geval het minimum loon toch?
sorry nu geen pics, zit niet op mn eigen pc!
Disagree.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Wet Verbetering Poortwachter stelt dat je als werknemer (en ook als werkgever) alles eraan moet doen om zo snel mogelijk weer aan het werk te komen. Je werkgever op de hoogte houden is redelijk noodzakelijk hiervoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |