Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Op school hebben we ook internet.
Alleen als je zegt wat je wilt eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben je morgen thuis dan om 3 uur? dan kunnen we ook nog wel ff naar de surfvijver!
Ja ok, maar jij hebt ook een agressieve pup dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha ja hier lopen ook vaak van die buitenlandse jochies..die springen gelijk een paar meter aan de kant als ik eraan kom met de honden.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
stuur die mail eens door dan, die heb ik niet gekregen.
Floxquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe heet dat ene kind ook weer van die elitaire meneer.
Plork toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik noem 'm _Multiply86_.
![]()
"Hoe heet je hond?"
"Underscoremultiplyzesentachtigunderscore!"
Dat telt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz heeft wel wat nieuws gedaan, gisteren heeft hij een haring op
als je het omdraait staat er Pingoo!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat ben jij!![]()
Maar wat is dat eigenlijk een oognip?
Dat is leuk dat heb ik nog over zitten te twijfelenquote:
Wat goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is leuk dat heb ik nog over zitten te twijfelen
En Ean (voornaam wil ik niet gebruiken dus dan maar de voorletters) mag waarschijnlijk deze week naar de babykamer. Vanaf nu elke voeding de fles aanbieden en zo wordt de sonde afgebouwd
Ean is een leuke naam voor gebruik op Fok ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En Ean (voornaam wil ik niet gebruiken dus dan maar de voorletters) mag waarschijnlijk deze week naar de babykamer. Vanaf nu elke voeding de fles aanbieden en zo wordt de sonde afgebouwd
Godverquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Barbaaf het volgende:
mijn favoriete tennisbabe is een ronde verder
Wat heerlijk F_R .quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Tennis kan best leuk zijn hoor.quote:
quote:
En dan zijn broer Kees, die nu Hulpsint wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen Sjon als we de buurvrouw met de eurazierteven tegenkomen "moet je kijken Sjonnie, geile wijvuh"
Neeeeeheeeeee ik heb de zus Kees ( net als me broer ).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
En dan zijn broer Kees, die nu Hulpsint wordt.
Oh wat schattig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan wat ik voor Thessa vond vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Es kijken of ik ergens een leuke letterbak voor dr op de kop kan tikken![]()
Ze wordt alweer bijna 4
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef Pagan het volgende:
Ik las etterbak. Onze buren een stukje verderop hebben een Ierse Etter.
Ja ze is toch sowieso gek op honden? Dit is leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik vond ze zo leuk die hondjes, het zijn echt dingen waar Thessa uren mee kan spelen en die ze overal mee heen zal sleuren
Ik ben met Samara haar boeken aan het uitzoeken, in plaats van ze naar de kringloop te brengen zijn we er nu kinderzwerfboeken van aan het maken. Samara vind het prachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan wat ik voor Thessa vond vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Es kijken of ik ergens een leuke letterbak voor dr op de kop kan tikken![]()
Ze wordt alweer bijna 4
Oh leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben met Samara haar boeken aan het uitzoeken, in plaats van ze naar de kringloop te brengen zijn we er nu kinderzwerfboeken van aan het maken. Samara vind het prachtig!
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh leuk!
Heb je nog leuke meidenboekjes voor kinderen van 4 tot en met 6?
Ze vind dit zo leuk en het is natuurlijk veel leuker als je nog eens hoort hoe de boeken bevallen. En ze zal straks nog wel meer gaan lezen als ze haar brilletje heeft. Ze vind lezen leuk maar de letters gaan nu door elkaar als ze geconcentreerd aan het lezen is zegt ze.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is zoooooo dol op boeken, en de kids van mn zusje ook, ik vind het zo leuk, ik doe niks als boeken kopen voor die kids.
Ik ga meestal naar de Kringloop maar ik wil Samara er anders ook wel gewoon iets voor geven, net zo leuk natuurlijk
Ik heb er ook voor Joey heeeel veel gekocht maar die vond en vind er niets aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder kocht ook eindeloos boeken voor ons
Ouchquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef senesta het volgende:
Virginia AndrewsVolgens mij heb ik de dawn serie nog ergens liggen
Mijn ouders werden armer van mij lid van de bieb laten zijn, ik was echt stelselmatig te laat met inleveren. Zal nooit wat worden met mij en een biebquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had niet echt veel boeken zelf, toen waren we nog armElke week tripje naar de bieb.
Hier ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hebben hem eind basisschool in het NL gelezen en begin middelbare school in het Engels
![]()
Het was ook het enige waar ik op school geen enkel probleem mee had, de boekenlijsten voor het eindexamen. Voor Nederlands en Engels heb ik echt lijsten met honderden boeken ingeleverd en de leraren laten kiezen wat samen de mooiste lijst zou vormen![]()
Ik ga ook nooit meer, koop het nu allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind biebboeken vies. Andere mensen hun snotjes en haren tussen de pagina's vinden enzo
Wat zijn blokboekjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ging elke vrijdag naar de bieb. En dan het maximale aantal boeken meenemen.
En op school kreeg ik blokboekjes mee.
Ja, ik word nu doorverwezen naar het artroseteam. Da's speciaal voor jonge (ahum) mensen met artrose. Daar gaan ze kijken naar pijnbestrijding en fysio en zo.quote:
Oh bah jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind biebboeken vies. Andere mensen hun snotjes en haren tussen de pagina's vinden enzo
Oh, ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nederlands vond ik echt geen ene reet aan blugh. Engels vond ik veel leuker en ook die boeken. Daar stond ik ook altijd goed voor.
Ow, daar heb ik er ook een heleboel van, de hele serie van Bloemen op Zolder, en de Weeskinderen en zo. En iets met een Engel geloof ik (een meisje dat Angel heette).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef senesta het volgende:
Virginia AndrewsVolgens mij heb ik de dawn serie nog ergens liggen
Mijn Engels leraar was een ongelooflijke hork en ik verbeterde hem constant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, ik wel.
Mijn Engelse leraar was een eikel en mijn docente Nederlands een supertof wijf.
Dat leest echt heel anders dan smsjes oid hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
OP zo een e-reader lezen lijkt me echt ruk.
Ik heb dr al een schijthekel aan om smsjes te lezen op mn telefoon
Nou, aangezien ik meestal in bad lees lijkt het me helemaal niksquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat leest echt heel anders dan smsjes oid hoor.
Het werkt echt!![]()
Nee, dan zou ik het ook niet doen nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik meestal in bad lees lijkt het me helemaal niks
Het leest juist heel prettig. Als je een e-reader hebt met e-ink tenminste. Leest net als papierquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
OP zo een e-reader lezen lijkt me echt ruk.
Ik heb dr al een schijthekel aan om smsjes te lezen op mn telefoon
Heb ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het leest juist heel prettig. Als je een e-reader hebt met e-ink tenminste. Leest net als papier
Yups.quote:
Droogt ie ook weer zo fijn op als ik m in bad laat flikkeren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het leest juist heel prettig. Als je een e-reader hebt met e-ink tenminste. Leest net als papier
Vast wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Droogt ie ook weer zo fijn op als ik m in bad laat flikkeren?
Drom, doe mij maar boeken van papierquote:
Die moet je ook niet in bad laten vallen trouwensquote:
Oh nou dr is nog nooit een boek aan overleden, ze ruiken allemaal heerlijk naar Lushquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die moet je ook niet in bad laten vallen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |