Ze vind dit zo leuk en het is natuurlijk veel leuker als je nog eens hoort hoe de boeken bevallen. En ze zal straks nog wel meer gaan lezen als ze haar brilletje heeft. Ze vind lezen leuk maar de letters gaan nu door elkaar als ze geconcentreerd aan het lezen is zegt ze.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is zoooooo dol op boeken, en de kids van mn zusje ook, ik vind het zo leuk, ik doe niks als boeken kopen voor die kids.
Ik ga meestal naar de Kringloop maar ik wil Samara er anders ook wel gewoon iets voor geven, net zo leuk natuurlijk
Ik heb er ook voor Joey heeeel veel gekocht maar die vond en vind er niets aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder kocht ook eindeloos boeken voor ons
Ouchquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef senesta het volgende:
Virginia AndrewsVolgens mij heb ik de dawn serie nog ergens liggen
Mijn ouders werden armer van mij lid van de bieb laten zijn, ik was echt stelselmatig te laat met inleveren. Zal nooit wat worden met mij en een biebquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had niet echt veel boeken zelf, toen waren we nog armElke week tripje naar de bieb.
Hier ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hebben hem eind basisschool in het NL gelezen en begin middelbare school in het Engels
![]()
Het was ook het enige waar ik op school geen enkel probleem mee had, de boekenlijsten voor het eindexamen. Voor Nederlands en Engels heb ik echt lijsten met honderden boeken ingeleverd en de leraren laten kiezen wat samen de mooiste lijst zou vormen![]()
Ik ga ook nooit meer, koop het nu allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind biebboeken vies. Andere mensen hun snotjes en haren tussen de pagina's vinden enzo
Wat zijn blokboekjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ging elke vrijdag naar de bieb. En dan het maximale aantal boeken meenemen.
En op school kreeg ik blokboekjes mee.
Ja, ik word nu doorverwezen naar het artroseteam. Da's speciaal voor jonge (ahum) mensen met artrose. Daar gaan ze kijken naar pijnbestrijding en fysio en zo.quote:
Oh bah jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind biebboeken vies. Andere mensen hun snotjes en haren tussen de pagina's vinden enzo
Oh, ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nederlands vond ik echt geen ene reet aan blugh. Engels vond ik veel leuker en ook die boeken. Daar stond ik ook altijd goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |