Vind je het heel erg als ik zeg dat ik dacht dat die kleine ook een meisje is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is echt 1.5 jaar een onooglijke vette larf geweest, t wordt tijd
Ja ik zat net te kijken, leuk stel zo hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ai, die aswolken.
Hij moet vrijdag wel terug zijn natuurlijk!
Heb je de foto van de kids van mn zusje gezien?
Weet je nog hoe dat dikke jongetje was eerst?
Wat vind jij?
Dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik dacht dat die kleine ook een meisje is?
Ja omdat jij dat zei jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel.:P
Aangezien jij ook denkt dat ik een man ben.
nou, bij die foto van net ging het ook al fout, dus ehh...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja omdat jij dat zei ja
Als ik een foto van jou zou zien zou ik vast weten dat je een vrouwtje bent
Bij jou foto zie ik dus echt wel dat je een mannetje bentquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, bij die foto van net ging het ook al fout, dus ehh...
Ah dat scheelt iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, ze zet die foto zelf ook overal online
Oke, voor jou ook danquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Waarom dinges jij nooit wat voor mij?
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrok me vanmorgen helemaal de pleuris trouwens. Ik liep naar buiten met de honden met mn slaperige kop.
Heel de buurt versierd met gele ballonnen, echt, overal mega grote pijlen gemaakt van gele ballonnen en zo, ik dacht dat ik een nachtmerrie had of zo.
De Jumbo gaat vandaag open![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |