sinds FOK! & Beslist.nl samenwerken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Barbaaf het volgende:
Sinds wanneer staat er een [ afbeelding ] achter de TT?
't Zal wel, nooit van gehoordquote:
vind k niet raarquote:
waarom durf je niet te rijden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef Oognip het volgende:
Vriend en ik hebben net de ouders van vriends ouders opgehaald omdat hij die nodig heeft dit weekend. Ik had bedacht dat ik het eerste stuk zou rijden, 80 weg en stukje snelweg, maar toen puntje bij paaltje kwam durfde ik het echt nietik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs maar durf echt niet te rijden
Heb het laatste stukje (30 weg) gereden maar zelfs dat vind ik eng. Ik denk dat ik binnenkort een rijlesje ga nemen om wat meer zekerder te worden. Een rijbewijs zonder te durven rijden is ook zo zonde.
Wat een mooie oude man multi
Ik ben heel onzeker in de auto en ben bang voor andere wegmisbruikers en ongelukken. Toen ik net mijn rijbewijs had, ging er ook van alles mis waardoor ik denk ik bang ben geworden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom durf je niet te rijden?
k ben zo blij dat ik daar geen last van heb na mn ongeluk. ja, dat ene bochtje, is doodeng, maar als je dat weer een paar keer gedaan hebt, en t vertrouwen in jezelf en de auto hebt, komt t goed, en scheur ik nu weer overal naar toe
Automaat lijkt me ook wel makkelijk, maar dat schakelen vind ik op zich niet erg. Bovendien kunnen we ook alleen maar rijden als we bij onze ouders zijn en dat is niet heel vaak dus echt oefenen lukt ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij is nu 11 jaar, lekker ding. Zon lief beest.
Ik vond rijden ook altijd supereng Oognip, zat misschien 1x per jaar in een auto. Maar sinds een jaar ofzo rij ik regelmatig. Heb nu een automaat die ik af en toe kan lenen, daar voel ik me veel zekerder in.
Dan ga je je rijbewijs toch halen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had graag mn rijbewijs gehad. Kan er nu nog steeds best wel mee zitten.
Vandaag is mn nichtje van 18 geslaagd voor haar rijbewijs. Dat steekt wel. Ook omdat ik zo ver bij mn ouders vandaan woon.
Ben twee jaar bezig geweest. Het kan niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ga je je rijbewijs toch halen?
Hmm, kan niet in steeds zakken of kan niet in psychisch / lichamelijke problemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ben twee jaar bezig geweest. Het kan niet.
Of financieel na twee jaar en een kapitaal verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, kan niet in steeds zakken of kan niet in psychisch / lichamelijke problemen?
Twee jaar lessen zonder vooruitgang toen een rijtest gedaan bij het cbr met een 'deskundige'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, kan niet in steeds zakken of kan niet in psychisch / lichamelijke problemen?
Ah, da's schijtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Twee jaar lessen zonder vooruitgang toen een rijtest gedaan bij het cbr met een 'deskundige'.
Daar kwam uit dat ik debiel was ofzo en moest ik stoppen met lessen.
Heb je toen een fiets gekochtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Twee jaar lessen zonder vooruitgang toen een rijtest gedaan bij het cbr met een 'deskundige'.
He? Waarom 'moest' je stoppen? Het lijkt me dat je toch in staat moet zijn om je rijbewijs te halen ooit. Je bent toch niet geestelijk beperkt of weet ik wat? (daar bedoel ik verder niks mee)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben skeel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
He? Waarom 'moest' je stoppen? Het lijkt me dat je toch in staat moet zijn om je rijbewijs te halen ooit. Je bent toch niet geestelijk beperkt of weet ik wat? (daar bedoel ik verder niks mee)
*edit. ah je ziet dus niet genoeg. das kut
Nee ik heb mn brommerrijbewijs gehaald.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je toen een fiets gekocht
Ook best gevaarlijk
Nee, een bolderkar. Oscar mag trekken. Ga niet zelf fietsen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb je trouwens al een fietsmand voor Oscar DM?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, een bolderkar. Oscar mag trekken. Ga niet zelf fietsen.
Eigenlijk ben ik manager van de lokale sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er is niets mis met DM hoorAnders zou ze ook niet haar opleiding kunnen doen lijkt mij
Ja daar hebben we elkaar ontmoet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik manager van de lokale sociale werkplaats.
Heb jij mijn fiets gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel een fietsmandje voor je.
Ja ja, en man zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik manager van de lokale sociale werkplaats.
Ze heb tettuuuuuhhhquote:
Je gaat je Peludo echt niet Willy noemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Serieus. Mn volgende hond noem ik Willy.
Ik heb echt een ome Willy en zn zoon heet Jip.
Wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Je gaat je Peludo echt niet Willy noemen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja vast. Jij slaapt. Ik zie t zelf.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Oognip het volgende:
Check dit!
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een iPhone 4 gewonnen!!!whaaa
Mja, dat schijnt te kunnen, volgens mij heeft Sjefke een mini-pc in zn voorpoot ingebouwd want als hij op schoot ligt kan hij evengoed postenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja vast. Jij slaapt. Ik zie t zelf.
Mja, met jou weet je het nooitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je door zou hebben dat ik een grapje maakte
Baas!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, dat schijnt te kunnen, volgens mij heeft Sjefke een mini-pc in zn voorpoot ingebouwd want als hij op schoot ligt kan hij evengoed posten
Wat moet je nou met een jurkquote:
Dan mag je wel een heeeeeeeeeeeeeele grote kopenquote:
Dat mag sowieso welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan mag je wel een heeeeeeeeeeeeeele grote kopen
Foto van Sjefke bij jou, hij ligt hier te slapenquote:
Nee hij wil niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Foto van Sjefke bij jou, hij ligt hier te slapen
Godin, het lijkt de diabetes verpleegkundige die ik zo'n tien jaar geleden kende.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Redelijk.
Ik zie ook niet goed genoeg en dat staat gelijk aan debiel voor t cbr.
Ze sprak tegen me of ik een peutertje was. Ze kneep nog net niet in mn wangetjes.
Ze vroeg zelfs of ze mn pappie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Godin, het lijkt de diabetes verpleegkundige die ik zo'n tien jaar geleden kende.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze vroeg zelfs of ze mn pappie.erbij moest halen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:41 schreef Nonneke het volgende:
morning![]()
kreeg daarstraks een smsje van mn werk "hoi je stond gister en vandaag ingeroosterd, maar dat wist je niet"
hmnee dat wist ik inderdaad niet anders was ik er wel geweest
ja goed optijd ook hmquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das mooi kut zeg, ook mooi dat ze daar dan nu al mee komen
![]()
Maar ik luv je wel hoor
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:41 schreef Nonneke het volgende:
morning![]()
kreeg daarstraks een smsje van mn werk "hoi je stond gister en vandaag ingeroosterd, maar dat wist je niet"
hmnee dat wist ik inderdaad niet anders was ik er wel geweest
Wat schattigquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:29 schreef Rewimo het volgende:
Er vinden overigens hevige bouwwerkzaamheden plaats in de spar voor ons raam, door een koppeltje tortelduiven
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Multi wat had jij leuk gedingest trouwens![]()
Ik wilde m bijna zelf houden
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Oognip het volgende:
Waarom is de grootste stinkzak van mijn studie naast mij gaan zitten?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
ik zal er wel een keertje 1tje voor jou dingesen.
Hij is echt 1.5 jaar een onooglijke vette larf geweest, t wordt tijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef Oognip het volgende:
Mooie meisjes oh-oh en met die kleinste komt het ook wel goed
Waarom dinges jij nooit wat voor mij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
ik zal er wel een keertje 1tje voor jou dingesen.
om p je scherm mee te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Oognip het volgende:
Waarom is de grootste stinkzak van mijn studie naast mij gaan zitten?
quote:
Ai, die aswolken.quote:
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik dacht dat die kleine ook een meisje is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is echt 1.5 jaar een onooglijke vette larf geweest, t wordt tijd
Ja ik zat net te kijken, leuk stel zo hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ai, die aswolken.
Hij moet vrijdag wel terug zijn natuurlijk!
Heb je de foto van de kids van mn zusje gezien?
Weet je nog hoe dat dikke jongetje was eerst?
Wat vind jij?
Dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik dacht dat die kleine ook een meisje is?
Ja omdat jij dat zei jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel.:P
Aangezien jij ook denkt dat ik een man ben.
nou, bij die foto van net ging het ook al fout, dus ehh...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja omdat jij dat zei ja
Als ik een foto van jou zou zien zou ik vast weten dat je een vrouwtje bent
Bij jou foto zie ik dus echt wel dat je een mannetje bentquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, bij die foto van net ging het ook al fout, dus ehh...
Ah dat scheelt iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, ze zet die foto zelf ook overal online
Oke, voor jou ook danquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Waarom dinges jij nooit wat voor mij?
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrok me vanmorgen helemaal de pleuris trouwens. Ik liep naar buiten met de honden met mn slaperige kop.
Heel de buurt versierd met gele ballonnen, echt, overal mega grote pijlen gemaakt van gele ballonnen en zo, ik dacht dat ik een nachtmerrie had of zo.
De Jumbo gaat vandaag open![]()
![]()
Echt, ik voelde me net Alice in Wonderland of zoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Op school hebben we ook internet.
Alleen als je zegt wat je wilt eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben je morgen thuis dan om 3 uur? dan kunnen we ook nog wel ff naar de surfvijver!
Ja ok, maar jij hebt ook een agressieve pup dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha ja hier lopen ook vaak van die buitenlandse jochies..die springen gelijk een paar meter aan de kant als ik eraan kom met de honden.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
stuur die mail eens door dan, die heb ik niet gekregen.
Floxquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe heet dat ene kind ook weer van die elitaire meneer.
Plork toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik noem 'm _Multiply86_.
![]()
"Hoe heet je hond?"
"Underscoremultiplyzesentachtigunderscore!"
Dat telt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz heeft wel wat nieuws gedaan, gisteren heeft hij een haring op
als je het omdraait staat er Pingoo!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat ben jij!![]()
Maar wat is dat eigenlijk een oognip?
Dat is leuk dat heb ik nog over zitten te twijfelenquote:
Wat goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is leuk dat heb ik nog over zitten te twijfelen
En Ean (voornaam wil ik niet gebruiken dus dan maar de voorletters) mag waarschijnlijk deze week naar de babykamer. Vanaf nu elke voeding de fles aanbieden en zo wordt de sonde afgebouwd
Ean is een leuke naam voor gebruik op Fok ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En Ean (voornaam wil ik niet gebruiken dus dan maar de voorletters) mag waarschijnlijk deze week naar de babykamer. Vanaf nu elke voeding de fles aanbieden en zo wordt de sonde afgebouwd
Godverquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Barbaaf het volgende:
mijn favoriete tennisbabe is een ronde verder
Wat heerlijk F_R .quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Tennis kan best leuk zijn hoor.quote:
quote:
En dan zijn broer Kees, die nu Hulpsint wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen Sjon als we de buurvrouw met de eurazierteven tegenkomen "moet je kijken Sjonnie, geile wijvuh"
Neeeeeheeeeee ik heb de zus Kees ( net als me broer ).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
En dan zijn broer Kees, die nu Hulpsint wordt.
Oh wat schattig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan wat ik voor Thessa vond vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Es kijken of ik ergens een leuke letterbak voor dr op de kop kan tikken![]()
Ze wordt alweer bijna 4
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef Pagan het volgende:
Ik las etterbak. Onze buren een stukje verderop hebben een Ierse Etter.
Ja ze is toch sowieso gek op honden? Dit is leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik vond ze zo leuk die hondjes, het zijn echt dingen waar Thessa uren mee kan spelen en die ze overal mee heen zal sleuren
Ik ben met Samara haar boeken aan het uitzoeken, in plaats van ze naar de kringloop te brengen zijn we er nu kinderzwerfboeken van aan het maken. Samara vind het prachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan wat ik voor Thessa vond vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Es kijken of ik ergens een leuke letterbak voor dr op de kop kan tikken![]()
Ze wordt alweer bijna 4
Oh leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben met Samara haar boeken aan het uitzoeken, in plaats van ze naar de kringloop te brengen zijn we er nu kinderzwerfboeken van aan het maken. Samara vind het prachtig!
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh leuk!
Heb je nog leuke meidenboekjes voor kinderen van 4 tot en met 6?
Ze vind dit zo leuk en het is natuurlijk veel leuker als je nog eens hoort hoe de boeken bevallen. En ze zal straks nog wel meer gaan lezen als ze haar brilletje heeft. Ze vind lezen leuk maar de letters gaan nu door elkaar als ze geconcentreerd aan het lezen is zegt ze.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is zoooooo dol op boeken, en de kids van mn zusje ook, ik vind het zo leuk, ik doe niks als boeken kopen voor die kids.
Ik ga meestal naar de Kringloop maar ik wil Samara er anders ook wel gewoon iets voor geven, net zo leuk natuurlijk
Ik heb er ook voor Joey heeeel veel gekocht maar die vond en vind er niets aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder kocht ook eindeloos boeken voor ons
Ouchquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef senesta het volgende:
Virginia AndrewsVolgens mij heb ik de dawn serie nog ergens liggen
Mijn ouders werden armer van mij lid van de bieb laten zijn, ik was echt stelselmatig te laat met inleveren. Zal nooit wat worden met mij en een biebquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had niet echt veel boeken zelf, toen waren we nog armElke week tripje naar de bieb.
Hier ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hebben hem eind basisschool in het NL gelezen en begin middelbare school in het Engels
![]()
Het was ook het enige waar ik op school geen enkel probleem mee had, de boekenlijsten voor het eindexamen. Voor Nederlands en Engels heb ik echt lijsten met honderden boeken ingeleverd en de leraren laten kiezen wat samen de mooiste lijst zou vormen![]()
Ik ga ook nooit meer, koop het nu allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind biebboeken vies. Andere mensen hun snotjes en haren tussen de pagina's vinden enzo
Wat zijn blokboekjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ging elke vrijdag naar de bieb. En dan het maximale aantal boeken meenemen.
En op school kreeg ik blokboekjes mee.
Ja, ik word nu doorverwezen naar het artroseteam. Da's speciaal voor jonge (ahum) mensen met artrose. Daar gaan ze kijken naar pijnbestrijding en fysio en zo.quote:
Oh bah jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind biebboeken vies. Andere mensen hun snotjes en haren tussen de pagina's vinden enzo
Oh, ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nederlands vond ik echt geen ene reet aan blugh. Engels vond ik veel leuker en ook die boeken. Daar stond ik ook altijd goed voor.
Ow, daar heb ik er ook een heleboel van, de hele serie van Bloemen op Zolder, en de Weeskinderen en zo. En iets met een Engel geloof ik (een meisje dat Angel heette).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:47 schreef senesta het volgende:
Virginia AndrewsVolgens mij heb ik de dawn serie nog ergens liggen
Mijn Engels leraar was een ongelooflijke hork en ik verbeterde hem constant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, ik wel.
Mijn Engelse leraar was een eikel en mijn docente Nederlands een supertof wijf.
Dat leest echt heel anders dan smsjes oid hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
OP zo een e-reader lezen lijkt me echt ruk.
Ik heb dr al een schijthekel aan om smsjes te lezen op mn telefoon
Nou, aangezien ik meestal in bad lees lijkt het me helemaal niksquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat leest echt heel anders dan smsjes oid hoor.
Het werkt echt!![]()
Nee, dan zou ik het ook niet doen nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik meestal in bad lees lijkt het me helemaal niks
Het leest juist heel prettig. Als je een e-reader hebt met e-ink tenminste. Leest net als papierquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
OP zo een e-reader lezen lijkt me echt ruk.
Ik heb dr al een schijthekel aan om smsjes te lezen op mn telefoon
Heb ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het leest juist heel prettig. Als je een e-reader hebt met e-ink tenminste. Leest net als papier
Yups.quote:
Droogt ie ook weer zo fijn op als ik m in bad laat flikkeren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het leest juist heel prettig. Als je een e-reader hebt met e-ink tenminste. Leest net als papier
Vast wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Droogt ie ook weer zo fijn op als ik m in bad laat flikkeren?
Drom, doe mij maar boeken van papierquote:
Die moet je ook niet in bad laten vallen trouwensquote:
Oh nou dr is nog nooit een boek aan overleden, ze ruiken allemaal heerlijk naar Lushquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die moet je ook niet in bad laten vallen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |