Gehoord wel ja. Wat ze doen? Geen flauw idee. Klinkt als een soort toetjesbedrijf of zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Idd. Ik durf te wedden dat niemand hier ooit van Freo had gehoord. En nu dus wel
neequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV heeft volgend jaar het meeste van allemaal toch, omdat ze 2 sponsoren nemen.
7,5 + 1,5 is nog steeds geen 10 miljoen van Ajax...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PSV heeft volgend jaar het meeste van allemaal toch, omdat ze 2 sponsoren nemen.
klopt zeker, Ajax vangt ook enorm veel hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
7,5 + 1,5 is nog steeds geen 10 miljoen van Ajax...
De internationale naamsbekendheid en het imago van Ajax is positiever, sterker. Daar zit een prijskaartje aan vast. De kenners zeggen overigens wel dat Ajax met hun 10 miljoen het onderste uit de kan heeft gehaald.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor Europese topclubs en internationaal opererende bedrijven kan ik shirtsponsoring wel begrijpen, maar je kunt toch niet zeggen dat er in Nederland nog niemand van Aegon had gehoord bijvoorbeeld?
Ook vind ik de waarde van een sponsor-overeenkomst moeilijk in te schatten. Waarom is het shirt van Ajax 10 miljoen waard voor Aegon, en het shirt van Psv voor Philips maar 7,5 miljoen geloof ik? Of het shirt van Feyenoord maar 5 miljoen voor ASR? Terwijl de exposure en uitstraling van Feyenoord nog altijd erg groot is dankzij de enorme aanhang en aantrekkingskracht van de club, ondanks de slechte sportieve resultaten.
Om nog maar te zwijgen over hoe belachelijk weinig Fc Twente krijgt voor de shirtsponsoring.
Aegon krijg door het sponsoren van Ajax het imago mee dat ze de nr.1 bank-verzekeraar van Nederland zijn, en een hele grote in Europa, een wereldspeler met talent en ideeën.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor Europese topclubs en internationaal opererende bedrijven kan ik shirtsponsoring wel begrijpen, maar je kunt toch niet zeggen dat er in Nederland nog niemand van Aegon had gehoord bijvoorbeeld?
Klopt, maar FC Volendam wist dat in 1973 al te omzeilen door met het logo van Veronica op de shirts te gaan spelen. Daarbij stelden ze dat de V voor Volendam stond, en dat de boot er op stond omdat ze in Volendam veel kotters hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk weetje: tot 1982 was shirtsponsoring in Nederland bij wet verboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |