De PvdA kon dat toch in het vorige kabinet doen? Overvallen zijn niet van 2011, maar vonden ook tussen 2006-2010 plaats.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar de VVD heeft de verkiezingen gewonnen. Ik hoop trouwens voor 'rechts' dat jij niet optreedt als woordvoerder. Dan is Nederland verzekerd van een verpletterende overwinning voor links.
Wacht effe. Noemt VS mij nou dom, bevoordeeld en minder bedeeld?quote:
Kan je ook normaal reageren? Overdrijf niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon gigantische hekken bouwen om de huizen van oudere Nederlanders. En waakhonden subsidieren. Of weet je wat? We laten Chuck Norris gewoon patrouilleren door probleemwijken!
Ehhhhhhhh...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht effe. Noemt VS mij nou dom, bevoordeeld en minder bedeeld?
Wel bij de les blijven, vreemde jongeman. We hadden het over de grootte van de partijen. Jij had het over linkse winst, terwijl de VVD de grootste partij is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De PvdA kon dat toch in het vorige kabinet doen? Overvallen zijn niet van 2011, maar vonden ook tussen 2006-2010 plaats.
Oh, je was serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kan je ook normaal reageren? Overdrijf niet zo.
Niet geluisterd maar teringherriequote:
Meer dan genoeg. Maar ik vrees jouw dubbele agenda.quote:
Kom op, is toch mooie muziek.quote:
Mooiquote:
Je hebt gelijk, mijn fout, ik las de verkeerde reactie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven, vreemde jongeman. We hadden het over de grootte van de partijen. Jij had het over linkse winst, terwijl de VVD de grootste partij is.
Dan word ik wel vice-premier in dat geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi
Mijn afkeer jegens overheidsingrijpen wordt enkel ter uwer zijde begrepen en mijn gebrek aan eigen morele waarden laat VS et al ruimte voor conservatieve agenda's.
Wakker NL met Joost Eerdman. Betere reclame kan links zich niet wensen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn fout, ik las de verkeerde reactie.
De VVD mag van mij inderdaad meer aan marketing doen. Waarom is er geen fatsoenlijke rechtse omroep?
Zolang jij nog denkt dat het libertarisme, hoe subtiel ook, geen salonfähige ideologie is, heb je van mij en de mijnen weinig te vrezen. Net zoals je van Wilders dachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Maar ik vrees jouw dubbele agenda.
Ik staatssecretaris en spindoctor a la Jack de Vries.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan word ik wel vice-premier in dat geval.
Joost Eerdmans... wat een mongool is dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wakker NL met Joost Eerdman. Betere reclame kan links zich niet wensen.
Dat is te weinig. Paul&Witteman is een forse tegenaanhanger. NOS is naar mijn mening ook links. Waarom kennen we geen fatsoenlijk rechts journaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wakker NL met Joost Eerdman. Betere reclame kan links zich niet wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |