Ik ook niet. De meest efficiente manier om dat op beschaafde en geciviliseerde vorm te doen is verlaging van de uitkeringenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben fel gekant tegen straatklootzakjes, maar voel er gewoon voor om a la de PVV Nederland om te toveren tot een semi-nazistische heilstaat.
Somsquote:
Hehe, geweldig filmpje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teweinig, daarom PvdA meer uitkering geven!
Asielzoekers worden al gekort nu op hun eetgeld, het gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook niet. De meest efficiente manier om dat op beschaafde en geciviliseerde vorm te doen is verlaging van de uitkeringen
Goed geformuleerde zin, allochtoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Asielzoekers worden al gekort nu op hun eetgeld, het gaat de goede kant op.
Vorige week of 2 weken geleden was er volgens mij ook al een oveerval op een juwelier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)enstraat-aangehouden
Gaat lekker vandaag
Ik ook niet, maar ga evengoed door het lint.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In jullie ogen doe ik dat waarschijnlijk wel, omdat ik niet alle allochtonen over een kam scheer en niet compleet door het lint ga als moslima's gescheiden mogen zwemmen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Asielzoekers worden al gekort nu op hun eetgeld, het gaat de goede kant op.
Oh, eens in de zoveel tijd tegenwoordig. Politie staat machteloos.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vorige week of 2 weken geleden was er volgens mij ook al een oveerval op een juwelier.
Swa.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed geformuleerde zin, allochtoon.
Ben jij stiekem ook zo'n mannetje die bij voorkeur alle Marokkaantjes het land uitzet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ga evengoed door het lint.
VS gaat undercover mocrolandquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed geformuleerde zin, allochtoon.
Ja ach, nog meer dan onze staatsburgers als minimumloon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard.
Niettemin blijven ze daarmee nog altijd op een fictieve uitkering van ¤ 1.500 zitten
Nee, ik heb een andere voorkeur met ze.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij stiekem ook zo'n mannetje die bij voorkeur alle Marokkaantjes het land uitzet?
Ik vind het veel te veel. Het lijkt wel alsof er in Amsterdam overvallen aan de lopende band worden gepleegd. Blijkbaar loont het om dat gokje te wagen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, eens in de zoveel tijd tegenwoordig. Politie staat machteloos.
Kennelijk. Geniet om de een of andere duistere reden nog steeds geen prioriteit. Loopt de spuigaten uit zo langzamerhandquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vind het veel te veel. Het lijkt wel alsof er in Amsterdam overvallen aan de lopende band worden gepleegd. Blijkbaar loont het om dat gokje te wagen?
Here we go againquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vind het veel te veel. Het lijkt wel alsof er in Amsterdam overvallen aan de lopende band worden gepleegd. Blijkbaar loont het om dat gokje te wagen?
Ewaaaa schnel die fotow uit dieze forum jwtz!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS gaat undercover mocroland
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat sommige - niet alle - mensen op het platteland (Koosquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kennelijk. Geniet om de een of andere duistere reden nog steeds geen prioriteit. Loopt de spuigaten uit zo langzamerhand
Val jij niet stiekem op linkserds?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
Amsterdam wordt geregeerd door de PvdA mensen.
Speculatie is derhalve onnodig.
Juist linkse mensen moeten er voor zorgen dat de criminaliteit wordt opgelost. De rijkere klasse kan haar eigen beveiliging betalen; de armere klasse niet. Juist de arme klasse valt ten prooi aan de criminaliteit. Links wilt toch zo graag voor de onderklasse opkomen, waarom laten ze in dit aspect de onderklasse dan vallen?quote:
Onder die 'niet alle' versta jij onze Limburgse medelanders?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat sommige - niet alle - mensen op het platteland (Koos) daar geen weet van hebben en denken dat het met de criminaliteit wel meevalt.
M'n ex was GroenLinksert.quote:
Weer een knap staaltje dom uit je nek lullen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Juist linkse mensen moeten er voor zorgen dat de criminaliteit wordt opgelost. De rijkere klasse kan haar eigen beveiliging betalen; de armere klasse niet. Juist de arme klasse valt ten prooi aan de criminaliteit. Links wilt toch zo graag voor de onderklasse opkomen, waarom laten ze in dit aspect de onderklasse dan vallen?
Hoezo? Wijs mij de onwaarheden aan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer een knap staaltje dom uit je nek lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |