KV?? nu??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:44 schreef Staal het volgende:
Ik heb trouwens een slapende vlieg op mijn beeldscherm
Koos, kom er maar in.
Droste effect...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:13 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een vriendje. Denkt-ie.
Behalve voor de bikkelsquote:
quote:
quote:Einde der tijden nu op 21 oktober
LOS ANGELES - De christelijke prediker die voor afgelopen zaterdag ten onrechte het einde der tijden had voorspeld, heeft een nieuwe datum geprikt voor de Dag des Oordeels: 21 oktober.
Ik heb er ook al zin an, tis toch al weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste wereldondergang heb meegemaakt.quote:
Daarom, ik zal de koekjes en warme melk maar weer klaarzetten voor die goeie ouwe Jezus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb er ook al zin an, tis toch al weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste wereldondergang heb meegemaakt.
Uiteraard, ik heb vorige maand nog mijn first-class plek aldaar gereserveerd, als ik het goed begrijp heeft u nog geen plaats gereserveerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, ik zal de koekjes en warme melk maar weer klaarzetten voor die goeie ouwe Jezus.
Mijn persoonlijke ondergang en eeuwig branden in de hel mag natuurlijk wel gastvriendelijk tot stand gebracht worden.
Ik ben bang van niet, maar ik denk dat ze daar wel rekening houden met ondergetekende.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb vorige maand nog mijn first-class plek aldaar gereserveerd, als ik het goed begrijp heeft u nog geen plaats gereserveerd?
U heeft een zwarte creditcard? Dan is het idd geen probleem, die accepteren ze daar ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, maar ik denk dat ze daar wel rekening houden met ondergetekende.
Werkelijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft een zwarte creditcard? Dan is het idd geen probleem, die accepteren ze daar ook.
Wist u trouwens dat de zwarte creditcard het lijden van de Afrikaanse bevolking symboliseert, waardoor de houder ervan z'n vermogen heeft kunnen opbouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik heb wel een zwarte creditcard, nu ga ik me schamen.Mazzelpik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, zouden ze in de hel een skybox hebben van waaruit men het gepeupel lijdzaam ziet binnenkomen om hun vreselijke lot te ondergaan?
Waarschijnlijk wel, maar de vraag is hoe daar een plek te krijgen. Moeten we a la Mao of Stalin tekeer gaan of simpelweg een nieuwe Enron of andere credietcrisis starten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mazzelpik.
Overigens, zouden ze in de hel een skybox hebben van waaruit men het gepeupel lijdzaam ziet binnenkomen om hun vreselijke lot te ondergaan?
Mischien moeten we samenwerken, dat de één een bloeddorstige dictator is die een nieuwe oorlog begint terwijl de ander daarvoor dan de wapens levert en daarbij gebruik maakt van dwangarbeid door Afrikaanse kinderhandjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar de vraag is hoe daar een plek te krijgen. Moeten we a la Mao of Stalin tekeer gaan of simpelweg een nieuwe Enron of andere credietcrisis starten.
Preferably the latter, want dan is het leven op aarde ook wat prettiger.
Geen slecht plan, maar ik heb het al redelijk druk met m'n oorlogsdiamanten bijbaantje, maar het moet lukken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moeten we samenwerken, dat de één een bloeddorstige dictator is die een nieuwe oorlog begint terwijl de ander daarvoor dan de wapens levert en daarbij gebruik maakt van dwangarbeid door Afrikaanse kinderhandjes.
Dan hoeven we niet eens meer die skybox plaats te reserveren, dan nodigt de duivel ons persoonlijk uit.
That makes two of us, goeiemorgen lieverd.quote:
Dan kunnen we vanuit de oorlogsdiamanten een vehikel maken wat geschikt is voor internationaal betalingsverkeer met grondstoffen in ruil voor wapens, compleet met certificaten dat de grondstoffen uitsluitend zijn gedolven door duurzame kinderhandjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen slecht plan, maar ik heb het al redelijk druk met m'n oorlogsdiamanten bijbaantje, maar het moet lukken.
"Liberia seal of quality approval".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen we vanuit de oorlogsdiamanten een vehikel maken wat geschikt is voor internationaal betalingsverkeer met grondstoffen in ruil voor wapens, compleet met certificaten dat de grondstoffen uitsluitend zijn gedolven door duurzame kinderhandjes.
Nog extra stoer met wat druppeltjes negerbloed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen we vanuit de oorlogsdiamanten een vehikel maken wat geschikt is voor internationaal betalingsverkeer met grondstoffen in ruil voor wapens, compleet met certificaten dat de grondstoffen uitsluitend zijn gedolven door duurzame kinderhandjes.
Omdat ik geen zin heb om tot twaalf uur in mn bed te rotten.quote:
Zijn wij daar even blij om.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om tot twaalf uur in mn bed te rotten.
Kan ik jou tenminste dwarszitten.quote:
Ik doelde meer op dat je geen luie donder bent en wel wat bijdraagt aan de samenleving, maar swa die uitleg kan ik ook mee leven.quote:
Oh, ik ben wel degelijk een luie donder. Ga zo effe de stad in om vanmiddag weer plaats te nemen om mijn zeer relaxte bank met een filmpje of boekje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat je geen luie donder bent en wel wat bijdraagt aan de samenleving, maar swa die uitleg kan ik ook mee leven.
Goed bekeken, het weer is er niet naar buiten te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel degelijk een luie donder. Ga zo effe de stad in om vanmiddag weer plaats te nemen om mijn zeer relaxte bank met een filmpje of boekje.
Nee, op 21 mei begint het op 21 okt. is het echte einde.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Nu vergaat de wereld op 21 oktober a.s.
Het was een rekenfoutje.
Oja. Het was al een beetje begonnen. Hm.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, op 21 mei begint het op 21 okt. is het echte einde.
Tegen wie dreigen ze dan vraag ik af?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Kredietbeoordelaar Fitch heeft gedreigd de kredietwaardigheid van België te verlagen van stabiel naar negatief.
Bron: de Telegraaf.
Hier het artikel:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegen wie dreigen ze dan vraag ik af?
De Belgische regering?
En wat willen ze met die dreigementen bereiken, dat er een regering komt? Dat zou Fitch toch geen reet moeten boeien. Speelt mischien de Amerikaanse regering in dit "dreigement" een rol?
Dan moeten ze gewoon de kredietwaardigheid van België verlagen en niet mauwen met "dreigingen", want je dreigt alleen maar als je bij je tegenover iets wil bereiken. Echter hoeft dit niet het geval te zijn, aangezien ik de Telegraaf inhoudelijk geen betrouwbare bron vind (i.v.m. het vermeende "dreigen").quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, we hebben in Europa al decennia geen vertrouwen meer in de instantie "België" dus waarom zou Fitch daar anders over denken?
Nah, dat toekomstbeeld impliceert namelijk dat "Belgen" straks nog bestaan, daar ben ik nog niet zo heilig van overtuigd. Dat zooitje ongeregeld kan beter vandaag dan morgen van elkaar scheiden, het enige waar ze met z'n allen nu nog aan bungelen is stadsdistrict Brussel, maar dat houdt ook ooit een keer op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon de kredietwaardigheid van België verlagen en niet mauwen met "dreigingen", want je dreigt alleen maar als je bij je tegenover iets wil bereiken. Echter hoeft dit niet het geval te zijn, aangezien ik de Telegraaf inhoudelijk geen betrouwbare bron vind (i.v.m. het vermeende "dreigen").
Toekomstbeeld?
[ afbeelding ]
Die is toch geïncarneerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Waar is ethiraseth trouwens gebleven? Ik vond hem altijd wel een relaxte user.
"Belgium is pretty much a non-country"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
Tja, we hebben in Europa al decennia geen vertrouwen meer in de instantie "België" dus waarom zou Fitch daar anders over denken?
Het is een "haar".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef Hexagon het volgende:
DotCommunism.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Nee dat betekent dat het vertrouwen in dat Belgie al haar schulden afbetaald afneemt, waardoor ze waarschijnlijk - als de markt dat vindt - tegen een hogere rente geld moeten lenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegen wie dreigen ze dan vraag ik af?
De Belgische regering?
En wat willen ze met die dreigementen bereiken, dat er een regering komt? Dat zou Fitch toch geen reet moeten boeien. Speelt mischien de Amerikaanse regering in dit "dreigement" een rol?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee dat betekent dat het vertrouwen in dat Belgie al haar schulden afbetaald afneemt, waardoor ze waarschijnlijk - als de markt dat vindt - tegen een hogere rente geld moeten lenen.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Whiskers2009
Voorschrift
Teun_ZHV
GSbrder
du_ke
EchtGaaf
Dutchnative
eriksd
KoosVogels
Kally
Friek_
von_Preussen
Boze_Appel
betyar
Zienswijze
Netsplitter
JoaC
yvonne
3-voud
robin007bond
Snakey
Toverheks
Morendo
mlg
Ryan3
Staal
PietjePuk007
Gert
Reya
motorbloempje
Socios
Mutant01
Picchia
Monolith
Renesite
phpmystyle
Tem
swarmahoer
Laysa
TitusPullo
Mwanatabu
dotCommunism
Zeeland
Nautilus.
BrandX
paddy
PiRANiA
mootie
fokthesystem
GlowMouse
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Voorschrift
remlof
robin007bond
KoosVogels
betyar
EchtGaaf
eriksd
Whiskers2009
mlg
Dutchnative
Zienswijze
du_ke
GSbrder
Boze_Appel
Staal
Friek_
Reya
Mutant01
Zeeland
dotCommunism
3-voud
Morendo
Monolith
Nautilus.
michaelmoore
Mishu
Tem
Auti
Bram_van_Loon
Cobra4
TitusPullo
Pietverdriet
Cerbie
Rucky
Sjappel
fokthesystem
AgLarrr
MuyTrabajo
yvonne
LouieAnderson
AchJa
goodmorningvietnam
Ser_Ciappelletto
BrandX
RobertoCarlos
badisbad
Partizan8919
phpmystyle
waht
JoaC
Verklaar dan eens waarom jij bij mij op plaats 2 staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel overeenstemming op politiek gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |