Is dat dan de eerste FOK! gangbang?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Zet het op je verlanglijstje. Die heren willen je wel thuis brengen.
Die nase.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk aan mijn enorme Joodse haakneus die overal achter blijft steken.
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joden zijn speciaal, die krijgen gewoon een extra hoofdletter. Duhhhh
Niet echt lekker inderdaad. Maar goed dat is de vrijheid van de TS.quote:
Übermenschen?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik schrijf bevolkingsgroepen altijd met hoofdletter, maar Joden zijn wel extra speciaal.
Ben je altijd zo overenthousiast?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat dan de eerste FOK! gangbang?
Echte mannen hebben ook een grotere neusquote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
Ik ben geen Jood maar heb wel een grote neus![]()
. ik wil ook Jood worden.
Klopt, ik pleit dan ook niet voor censuur.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet echt lekker inderdaad. Maar goed dat is de vrijheid van de TS.
Kan niet. Je bent pas écht joods als je mama joods is.. Of is ze dat??quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
Neem een andere moeder.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je je lul half afsnijden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
Maar het lukt niet erg, ondanks je blik.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik mijn collectie SOA´s kan rondstrooien, dan altijd!
Ja, maar ik kom er op de terugweg naar het station altijd langs, dan is de verleiding altijd grootquote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nee, aangezien jullie ergens anders hebben afgesproken toch??
Nog minder???quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je je lul half afsnijden.
Nee, daarom reageer ik dus ook altijd zo overenthousiast.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar het lukt niet erg, ondanks je blik.
Nee,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet. Je bent pas écht joods als je mama joods is.. Of is ze dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |