Keertje bowlen toch met z'n allen?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is?
Ik wil wel zo slapenDus vertel
Ja gezellig!quote:
Uiteraardquote:
Zoiets.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga wel mee bowlen uiteraard, wel om bier te drinken want bowlen kan ik niet maar bier drinken wel.
IJsje eten met C_Aquote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Nu al zin in
Bowlen![]()
Ow en een ijsje eten met patje
Ow Ow wacht! Een ijsje eten - bowlen - meet
Dat is wel zonder aanduwen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:50 schreef Socios het volgende:
Ik own hard in bowlen. Afgelopen weekend nog een 200-game gegooid.
Haha koningquote:Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een bloedserieuze vraag! Ik kom anders nog geeneens in de buurt van de 100!
Ik ook niet hoor. Is lengtegebonden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een bloedserieuze vraag! Ik kom anders nog geeneens in de buurt van de 100!
Weet je wel hoe lang die banen zijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
Zijn jullie er allemaal zo slecht in, ja? Wat is er moeilijk aan een bal rechtdoor gooien?
Ik gooi vaak over die bumpers.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Zullen wij dan samen op een baan met bumpers?
Ik ben slecht en heb hulp nodigquote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
Zijn jullie er allemaal zo slecht in, ja? Wat is er moeilijk aan een bal rechtdoor gooien?
Jij mag ook op onze baan hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben slecht en heb hulp nodig
Wil altijd de lichtste bal anders krijg ik spierpijn
Mijn bal is wel eens op de baan ernaast gekomen, soms ben ik gewoon een beetje lomp
Met effect komen ze ook wel eens uit de goot terug de baan op, dus doe maar zonder.quote:
Ik pak vaak een wat zwaardere omdat je dan lekker uit kunt halen, het gaat dan ook niet om de hoeveelheid kegels, maar de snelheid waarmee je ze raaktquote:Op maandag 23 mei 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben slecht en heb hulp nodig
Wil altijd de lichtste bal anders krijg ik spierpijn
Mijn bal is wel eens op de baan ernaast gekomen, soms ben ik gewoon een beetje lomp
hmmm lijkt erop dat Socios dan alleen staat te bowlenquote:
Oké, misschien wil ik dan ook wel eens zonder proberen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met effect komen ze ook wel eens uit de goot terug de baan op, dus doe maar zonder.
Zwaar doet pijnquote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik pak vaak een wat zwaardere omdat je dan lekker uit kunt halen, het gaat dan ook niet om de hoeveelheid kegels, maar de snelheid waarmee je ze raakt
Ik zal van je winnen!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:50 schreef Socios het volgende:
Ik own hard in bowlen. Afgelopen weekend nog een 200-game gegooid.
Dat wil ik doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat je zo door die ondergrondse 'ballenbaan' ook weer terug komt.
Ohw ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
Benny we moeten ook nog de winkelwagen race doen
wasdaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
Benny we moeten ook nog de winkelwagen race doen
2 winkelwagens, 2 teams van 2 personen.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals de naam al zegt... met een hockeystick alles uit de schappen slaan
dan kan ik sowieso niet, verjaardag goede vriend van mequote:
quote:
HAHA, ik zag jullie huig!quote:
Het valt me mee, best laat geworden op de gamesmeet, nog iemand als een malle richting huis gebracht en de dag erop weer redelijk fris op. Wel geen reet gedaan die dag: mails beantwoorden en een pc bij iemand in elkaar gezet, maar daar word je niet moe van.quote:
Nee, drank, BBQ en weerwolven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doen jullie op een gamesmeet? Gamen?
File in een dorp?quote:
Gezelligquote:
Wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:22 schreef Kally het volgende:
Verslapen
Kwartier maar toch, uit mijn ritme nu
Raar maar waarquote:
Maassluisquote:
Niet zo goed als Gers Pardoel.quote:
Maar hij weet wel waar die doekoes zittenquote:
Haha zeker, ik wist niet eens dat Wolluk zo'n rappers had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar hij weet wel waar die doekoes zitten
Hebben ze meer dan een supermarkt, bakker, slager en een apotheek? Zo ja, dan wint mijn dorpje, waar meer lantaarnpalen staan dan er inwoners zijnquote:
We hebben hier evenveel Tweedewereldoorlog bommen als Polen, dat telt voor iets.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze meer dan een supermarkt, bakker, slager en een apotheek? Zo ja, dan wint mijn dorpje, waar meer lantaarnpalen staan dan er inwoners zijn
quote:
Maassluis ook niet, maar toch is het de hotspot waar vervelende westlanders, marrokanen en grefo's samenkomenquote:
Je was gewoon leergierig.quote:
Ik nul, ze renden altijd weg uit het donkere park voordat ik maar iets kon doen!quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nul, ze renden altijd weg uit het donkere park voordat ik maar iets kon doen!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nul, ze renden altijd weg uit het donkere park voordat ik maar iets kon doen!
Venlo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik later groot ben (nog groter ja) dan ga ik gewoon ergens wonen waar het leuk is
quote:
Lach er maar om, zelfs de vrouwelijke muggen wilden me niet prikken!quote:
Lijkt me wel lachen, zo in het buitenland waar geen woordenboek voor is!quote:
Maar jij wilde ze wel even aan je satéprikker rijgen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Lach er maar om, zelfs de vrouwelijke muggen wilden me niet prikken!
Yakitori-prikker he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij wilde ze wel even aan je satéprikker rijgen!
voorzie jij in de centrale verwarming van drie steden of lees ik je zin nu verkeerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond vroeg slapen
Kut CV3 grote steden is veel werk om bij te houden
Je zou het zo kunnen lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorzie jij in de centrale verwarming van drie steden of lees ik je zin nu verkeerd?
had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zou het zo kunnen lezen
CV = CityVille = spelletje op FaceBook = BEGIN ER NIET AAN!
Gewoon je iPhone laten zwemmen! Dat turen naar zo'n klein schermpje moet ook hoofdpijn geven!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Koppijn gaat niet weg
Vanavond sturen jullie me naar bed hoor
nee ik zat op laptop tot laatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon je iPhone laten zwemmen! Dat turen naar zo'n klein schermpje moet ook hoofdpijn geven!
Ga ik ook niet doen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
CV = CityVille = spelletje op FaceBook = BEGIN ER NIET AAN!
tussenuren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:34 schreef Lutte het volgende:
En weer effe thuis.. Was gymtas vergeten, dus nu maar gelijk thuis eten.
Al dat gamen en FOK!enquote:
Dat kun je instellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:19 schreef Kally het volgende:
Mijn telefoon is grappig, iedereen heeft witte posts, miran blauwe en ik groene.
Jullie zijn speciaal!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:19 schreef Kally het volgende:
Mijn telefoon is grappig, iedereen heeft witte posts, miran blauwe en ik groene.
Standaard heb je zelf een groene kleur en de TS een blauwe of zoquote:
Ben je ook zonder!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat ik speciaal was met me blauwe kleurtje
Maak haar roze!quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo ff big fight met mijn ma krijgen. Laat ze de jongste alleen naar huis lopen terwijl ze zelf nog ergens langs moest, nu is hij nergens te vinden. Gvd
Watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo ff big fight met mijn ma krijgen. Laat ze de jongste alleen naar huis lopen terwijl ze zelf nog ergens langs moest, nu is hij nergens te vinden. Gvd
Dat zeg ikquote:
De oorzaak is iets wat je inderdaad met je ma mag bespreken. Maar kinderen hebben iets tegen zeven sloten tegelijkertijd en zo.quote:
Heb je ze nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef Laysa het volgende:
kutzooi...nu heb ik dus schoenen gekocht en nu heb ik nog een paar gezien wat ik ook mooi vind....moet ik die zeker ook weer gaan kopen
gelukkig opgelost....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef Kally het volgende:
Hij had gezegd dat hij nog even op school bleef spelen, mijn ma dacht dat hij de speeltuin hier bedoelde, miscommunicatie dus.
En je gaat ze allebei dragenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja!!!.tuurlijk...schoenen zijn een soort van eerste levensbehoefte![]()
Bruiloft
Tja dan moet je ze inderdaad gaan kopen... Als de wereld vergaat kan ik niet op vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nu leren gekocht, maar heb nu ook beeldige nacht blauwe suede pumps gezien....ik denk dat het wel moet...anders vergaat de wereld en dat wil ik niet op mn geweten hebben
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
Zo, boodschappen binnen. Ik zit en kom niet meeer overeind vandaag.
ja zie nou wel....dan zou dat komen omdat ik die beeldige schoenen had laten staan....komen we dr mooi goed van af zo met zn allequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja dan moet je ze inderdaad gaan kopen... Als de wereld vergaat kan ik niet op vakantie
meisje meisjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
Miran, schoenen ben ik wel weer meisje meisje in zoals jij in de sportzaak
noem je me nu een campingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:27 schreef Kally het volgende:
Lays kopen dus
Ik moet nog naar Londen, of heet je Camping?![]()
Ik had heel die sportzaak wel leeg kunnen kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
Miran, schoenen ben ik wel weer meisje meisje in zoals jij in de sportzaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aap, noot. miesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar huisCiao
![]()
Dat weet jij nietquote:
Ja dat weet ik, want dan zou jij weten dat ik geen snor hebquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, want dan zou jij weten dat ik geen snor heb
quote:
Irritantquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ligt mn moeder ergens dood in een greppel... ze neemt d'r telefoon niet op
Oh, ze nam opeens op, de greppeldel dat ze is!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Irritant
Miran ik was net 1 kilo kwijt vergeleken met gisterochtend
Valse nichtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ze nam opeens op, de greppeldel dat ze is!
Bijna thuis
Whoehoeeeequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Irritant
Miran ik was net 1 kilo kwijt vergeleken met gisterochtend
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Lutte het volgende:
Na deze week waarschijnlijk (hopelijk) van Latijn af!!!!!!
![]()
Van waar?quote:
Wasda?quote:
Oquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
Hey crv!
Het is dus eindelijk zover?
Gefeli en we zien je vast en zeker wel weer verschijnen..
Was het leuk?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ook hier even gedag zeggen.
waarschijnlijk even voorlopig laatste avondje fok![]()
Miss crv komt vanavond en daarna samen naar NL om de zooi te pakken en definitief NL te verlaten
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Definitief NL verlaten
God wat zou ik dat graag willen
Working on itquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Definitief NL verlaten
wacht niet te lang. Gewoon stappen gaan ondernemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Definitief NL verlaten
enig zicht al wanneer ?quote:
kom allemaal hierheenquote:
Neequote:
Ja maar... toerisme gaat achteruit op Tenerife, waardoor weinig werk....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
wacht niet te lang. Gewoon stappen gaan ondernemen
Ik ga ook vroegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
ow en als ik na 10 uur nog op fok ben, moeten jullie me naar bed sturen
[KSC #3677] GEEN SEKS EN ETEN HIER!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
beiden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
[..]
we waren beiden vrij vandaag
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
[..]
we waren beiden vrij vandaag
okeeejquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
over zo'n anderhalf uur ben ik thuisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke vertel eens meer nu?![]()
PM staat ook open hoor
Daar blijf ik op wachtenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke vertel eens meer nu?![]()
PM staat ook open hoor
nu kan ik ook wel zeggen dat mijn pm open staat, maar dan kun je het net zo goed gelijk hier postenquote:
ik heb 3 pullen bier op vanmiddag maar ik begrijp je nog steeds nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb iemand bij cv die steeds like doet bij mijn cv posts
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb iemand bij cv die steeds like doet bij mijn cv posts
Dat was ook voor Miran sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb 3 pullen bier op vanmiddag maar ik begrijp je nog steeds niet
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb 3 pullen bier op vanmiddag maar ik begrijp je nog steeds niet
ah ok nu snap ik het. tja te oud voor dat soort dingenquote:
Je bent nooit te oud ok flats, huizen en community buildings te bouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:54 schreef crv het volgende:
[..]
ah ok nu snap ik het. tja te oud voor dat soort dingen
ik laat bouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud ok flats, huizen en community buildings te bouwen
Spam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
[KSC #3677] SEKS EN ETEN HIER!!! (de combinatie mag ook)
Oke zoekopdracht aanpast we wilden 29 t/m 31 juliquote:
zo uit mn hoofd is dat geen probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke zoekopdracht aanpast we wilden 29 t/m 31 juli
quote:
het is nog geen 10 uurquote:
Hmm manlief niet zo blij met het londen verhaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
het is nog geen 10 uur![]()
Of heb je weer wat in je bad laten vallen ?
En dat kom zo zelden voorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm manlief niet zo blij met het londen verhaal
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat kom zo zelden voor
Voel me net koen nu
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm manlief niet zo blij met het londen verhaal
Nah jij mag anders heul veul, nou ja mag, maar hij is o zo makkelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat kom zo zelden voor
Voel me net koen nu
Volgens mij valt dat wel mee en is je hubby gewoon verstandig als ik het zo leesquote:
Ja maar ik vroeg het, hij zei ja, hij dacht dat siep aan het boeken was, ik hang op, en hij begint te zeikenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee en is je hubby gewoon verstandig als ik het zo lees
ik hou verder ook wijs mijn mondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest bemoei ik me niet met huiselijke aangelegenheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |