Keertje bowlen toch met z'n allen?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is?
Ik wil wel zo slapenDus vertel
Ja gezellig!quote:
Uiteraardquote:
Zoiets.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga wel mee bowlen uiteraard, wel om bier te drinken want bowlen kan ik niet maar bier drinken wel.
IJsje eten met C_Aquote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
Nu al zin in
Bowlen![]()
Ow en een ijsje eten met patje
Ow Ow wacht! Een ijsje eten - bowlen - meet
Dat is wel zonder aanduwen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:50 schreef Socios het volgende:
Ik own hard in bowlen. Afgelopen weekend nog een 200-game gegooid.
Haha koningquote:Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een bloedserieuze vraag! Ik kom anders nog geeneens in de buurt van de 100!
Ik ook niet hoor. Is lengtegebonden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een bloedserieuze vraag! Ik kom anders nog geeneens in de buurt van de 100!
Weet je wel hoe lang die banen zijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
Zijn jullie er allemaal zo slecht in, ja? Wat is er moeilijk aan een bal rechtdoor gooien?
Ik gooi vaak over die bumpers.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Zullen wij dan samen op een baan met bumpers?
Ik ben slecht en heb hulp nodigquote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
Zijn jullie er allemaal zo slecht in, ja? Wat is er moeilijk aan een bal rechtdoor gooien?
Jij mag ook op onze baan hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben slecht en heb hulp nodig
Wil altijd de lichtste bal anders krijg ik spierpijn
Mijn bal is wel eens op de baan ernaast gekomen, soms ben ik gewoon een beetje lomp
Met effect komen ze ook wel eens uit de goot terug de baan op, dus doe maar zonder.quote:
Ik pak vaak een wat zwaardere omdat je dan lekker uit kunt halen, het gaat dan ook niet om de hoeveelheid kegels, maar de snelheid waarmee je ze raaktquote:Op maandag 23 mei 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben slecht en heb hulp nodig
Wil altijd de lichtste bal anders krijg ik spierpijn
Mijn bal is wel eens op de baan ernaast gekomen, soms ben ik gewoon een beetje lomp
hmmm lijkt erop dat Socios dan alleen staat te bowlenquote:
Oké, misschien wil ik dan ook wel eens zonder proberen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met effect komen ze ook wel eens uit de goot terug de baan op, dus doe maar zonder.
Zwaar doet pijnquote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik pak vaak een wat zwaardere omdat je dan lekker uit kunt halen, het gaat dan ook niet om de hoeveelheid kegels, maar de snelheid waarmee je ze raakt
Ik zal van je winnen!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:50 schreef Socios het volgende:
Ik own hard in bowlen. Afgelopen weekend nog een 200-game gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |