quote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dichters kunnen toch nooit dominant zijn man maar ik zal even aan jouw aanvraag voldoen nu momentje![]()
Ha-loquote:
Ha-lo.quote:
kinky,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
hij zei 'mss heb jij binnenkort wel schoonfamilie'!
Jij hebt mij wel goed onder de duim jongedamequote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben helemaal niet dominant eigenlijk..
Dominante Droomvrouwen, Dichters en een Deugniet ?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij hebt mij wel goed onder de duim jongedame
Heyyquote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zerobero![]()
[..]
kinky,leuke jongen hoor.
Jannquote:
Heb ook 1 voor jou gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja niet helemaal zoals het hoorde geloof ik![]()
7-Upquote:
Hehehe doe maar zo wolv+makeupquote:
quote:
hahahah omg gezienquote:
goedmakendannnquote:
Sorry.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JULLIE MET JULLIE 7UP GRAPJES OMG $&+#"$7?995#)+??6412345689
Doe eens niet zo dominant.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je het moeilijk?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik hoor dit plaatje nu zo in mijn hoofd hequote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah omg gezientof man
[..]
[ afbeelding ]
nee.. 7up ligt nogal gevoelig...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
Ze is nog van streek van al het geruzie van gisteren
wrm?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee.. 7up ligt nogal gevoelig...
Neuhquote:
Janpiraat is een lieverd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah omg gezientof man
[..]
goedmakendannn
Owja, dat met dat legitimatie vragen vanwege 7-upquote:
Ik moest lachenquote:
Dat is dan ook wel heel dom, iedereen weet immers dat 7-up geen alcohol bevat.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Owja, dat met dat legitimatie vragen vanwege 7-up
Jottem, we gaan een leuk verhaaltje horen!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
hou op hou op, ik moet denken aan mijn blunder met sprite en wodka
Karma een bitch? Wat een lachertje.. Kom maar opquote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lach maar. Wie het laatst lacht lacht het best. Karma's a bitch.
Wie het laatst lacht dat is de laatste persoon op aarde en die heeft een kutleven... toch ?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan wel wat hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wodka niet puur drinkenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
Truste klinkquote:
Ja trusten meis, beloof je vannacht wel een keer over mij te dromen?quote:
Slaap lekkerquote:
Woon jij ook op het Kanaleneiland?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoor geknal hier op 't Kanaleneiland, gezellig onderonsje zeker
Ja, jij ook?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Woon jij ook op het Kanaleneiland?
World War Oost?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
Tsjek me facebook uit voor harde raps uit WW Oost. Vrede.
nou ok hier komt ie dan,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jottem, we gaan een leuk verhaaltje horen!
toe maar hatsekiedee, toemaar.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nou ok hier komt ie dan,
Het was een mooie vrijdag, een van de eerste zonnige dagen van het jaar, Hatsekiedee besloot samen met wat 'vrienden' (hieronder valt ook die papzak van dat peepshowgedoe) eerst een terrasje te pakken en daarna een fles wodka, en wat versnaperingen te kopen. Hatsekiedee begon eenmaal aangekomen in het vondelpark direct met drinken, terwijl 2 'vrienden' gingen voetballen bleef Hatsekiedee doordrinken. Hatsekiedee had inmiddels besloten dat mixdrankjes voor homo's waren, en dat was hij toch absoluut niet. Hierop begon Hatsekiedee pure wodka te nuttigen, Hatsekiedee draafde hiermee te ver door. Na half zwalkend een halfuur naar de juistte tram te hebben gezocht pakte Hatsekiedee de tram naar huis. Eenmaal thuis besloot Hatsekiedee dat het een goed idee was om zijn vrienden op FOK! van zijn dronkenschap te verwittigen, de modjes stelden dit niet op prijs, ze noemden het 'bagger' en banden Hatsekiedee 48 uur. DAS GODVERDOMME HET HELE WEEKEND JA![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vond ik ook toen ik voor het eerst wodka bestelde, en ik heb het geweten.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Hatsekiedee had inmiddels besloten dat mixdrankjes voor homo's waren,
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nou ok hier komt ie dan,
Het was een mooie vrijdag, een van de eerste zonnige dagen van het jaar, Hatsekiedee besloot samen met wat 'vrienden' (hieronder valt ook die papzak van dat peepshowgedoe) eerst een terrasje te pakken en daarna een fles wodka, en wat versnaperingen te kopen. Hatsekiedee begon eenmaal aangekomen in het vondelpark direct met drinken, terwijl 2 'vrienden' gingen voetballen bleef Hatsekiedee doordrinken. Hatsekiedee had inmiddels besloten dat mixdrankjes voor homo's waren, en dat was hij toch absoluut niet. Hierop begon Hatsekiedee pure wodka te nuttigen, Hatsekiedee draafde hiermee te ver door. Na half zwalkend een halfuur naar de juistte tram te hebben gezocht pakte Hatsekiedee de tram naar huis. Eenmaal thuis besloot Hatsekiedee dat het een goed idee was om zijn vrienden op FOK! van zijn dronkenschap te verwittigen, de modjes stelden dit niet op prijs, ze noemden het 'bagger' en banden Hatsekiedee 48 uur. DAS GODVERDOMME HET HELE WEEKEND JA![]()
![]()
![]()
![]()
wodka puurquote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat vond ik ook toen ik voor het eerst wodka bestelde, en ik heb het geweten.
Of eigenlijk niet, ik wist niks meer
Wees blij dat Darwin je nog niet ingehaald heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nou ok hier komt ie dan,
![]()
![]()
![]()
Ik woon 3 bomen verderopquote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik woon boven in deze boom:
[ afbeelding ]
Jij?
Grappig om iemand die zo dicht bij je woont, hier te treffen.quote:
Shy Ronniequote:
What are the odds.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Grappig om iemand die zo dicht bij je woont, hier te treffen.
FUCK DE MAATSCHAPPIJ ALLES MOET KAPOT ALLES MOET KAPOT IK WIL BIERRRRRRRquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Dan kom je morgen te laat op je werk.
Ik drink geen bier, ik wil je wel een fles wijn naar de kop gooien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
What are the odds.
Gooi eens een biertje naar me, wil je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil ook 18 zijn en wodka kopen en wietIk zou als ik jou was direct een uitvaartverzekering afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Mag wel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, ik wil je wel een fles wijn naar de kop gooien.
grapje![]()
dat kost geld, (en dat heb ik dus nodig voor wodka en wiet enzo) ze kunnen beter mijn lichaam in de fik steken, door al de alcohol zal ik instantcrêmeren. en dan mogen ze mijn as uitstrooien over amsterdamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was direct een uitvaartverzekering afsluiten
OKeuujjj!!! KOMT IE!!!!!!quote:
Trustenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga ook maar denk ik.....
Trusten allen
Ah, dankjewelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
OKeuujjj!!! KOMT IE!!!!!!
*Maakt een zwaaiende beweging* *gooit de fles wijn naar hooidraad*
*zet een zware stem op*: HIER HEB JE UM, WAT ZEGGEN WE DAN?
Doei!quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:40 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doei!
Ah, dit wordt weer een nacht huiswerk tot 5 uur vermoed ik.
hehe eerder klaar dan verwacht though, nu het concept uit typen en dan ben ik 2 uur klaarquote:
quote:
ik helaas ook.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil ook 18 zijn en wodka kopen en wietWaar woon je, kom ik langs togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard PI'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe standaard PI?
Niets meer aan veranderenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe standaard PI?
dit was toch jouw standaard PI:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets meer aan veranderen [ afbeelding ]
Wat een genot voor het oogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:22 schreef dralion13 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook een standaard PI [ afbeelding ]
altijd als ik jouw PI zie denk ik: OEI! een pijltje! belangrijk dus ff lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat een genot voor het oog[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat een genot voor het oog[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan met de gymles?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gymles aan kleuters geven; it was killing.
springn van de kast/bank. Kranten raken door pittenzakjes ernaar te gooien. Op klossen lopen en een tikspel... Ik dacht dat het mee zou vallen maar ze waren druk allesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met de gymles?
En hoeveel kleuters hebben het overleeft?
ok, eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb nog niks gegeten vandaag, nu maar eens even gaan doen
Dat kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dit was toch jouw standaard PI: [ afbeelding ] ?
Gym op de basisschoolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:36 schreef Oceanview het volgende:
Kleutergymles vond ik altijd zo leuk vroeger.
Apenkooi inderdaadquote:
Verstoppertje in het donker, hoogtepunt van het jaar.quote:
dat deed ik dan weer nooitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Apenkooi inderdaadEn natuurlijk ongegeneerd aan de tieten van de juf zitten en net doen alsof je niet beter weet [ afbeelding ]
nostalgiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Verstoppertje in het donker, hoogtepunt van het jaar.
En ik tot groep 5 maar denken dat de zwarte pieten daadwerkelijk onze gymzaal gebruikte om te oefenen.
Zonde. Tegenwoordig krijg je gelijk een klap in het gezichtquote:
Ja die hebben ze 'perongeluk' achter gelatenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nostalgie
en dan zo'n zwartepieten diploma krijgen![]()
Boodschapjes op de wc?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga even poepen en dan denk ik maar eens boodschapjes doen [ afbeelding ]
![]()
succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:42 schreef Oceanview het volgende:
ik ga eens briefindeling engels in mijn kop stampen en dan naar mijn examens toe
Doei
Tot straksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga even poepen en dan denk ik maar eens boodschapjes doen [ afbeelding ]
![]()
Succes manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:42 schreef Oceanview het volgende:
ik ga eens briefindeling engels in mijn kop stampen en dan naar mijn examens toe
Doei
jaloezie allesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even lunchen achter m'n pc![]()
Hotdogs
Dat klinkt best wel goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hotdogs
Nice ik ga voor de knakworstenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hotdogs
spinaziequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Niet haten, spinazie is voor de echte krijgers, Popeye, K-cash, Henkie, Bloempje. Eén en ieder.
Maak ons maar weer jaloersquote:
Geeft niet hoor, ik snap je blijdschapquote:
Ik had melk, nu is het opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik snap je blijdschap
Wat voor chocola heb je?
quote:
Sportsequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens naar de sportschool
Tot straks
Oh oke.quote:
Liever een onderdanig meisje zonder mening ja?quote:
Gelukkig meid, het was anders wat geweest zeg... poe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yay ik mocht nu al naar huis. Weer een dag stage overleefd
noh, zeg al 50/50.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Liever een onderdanig meisje zonder mening ja?
Oh fijn welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yay ik mocht nu al naar huis. Weer een dag stage overleefd
waarom zo sarcastisch dan?!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gelukkig meid, het was anders wat geweest zeg... poe.
Ohjee...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:25 schreef dralion13 het volgende:
ben de hele dag al bezig om er voor te zorgen dat ik vandaag geld op mn paypal account krijg om een bepaalde betaling te doen, (spoedoverboeking en alles) maar het staat er nog steeds niet op
En is al wel van mn rekening af
Mijn buschauffeur werd gek van een vrouw in de bus vandaagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh wat dra?
De buschauffeur is aan het fluiten,![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn buschauffeur werd gek van een vrouw in de bus vandaag
Hij was aan het overleggen met andere buschauffeurs over weet ik veel wat.
En die vrouw: ja god ziet alles, ook wat je daar aan het smoezen bent met de politie. Hij ziet alles!
Vervolgens heeft ze iedereen vertelt dat het zo maar over kan zijn, dat je zomaar dood kan zijn. En toen stond ze op, moest de bus keihard remmen, viel ze om
Ik dacht: ja, daar ga je, hij komt je halen hoor.
God straft meteen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn buschauffeur werd gek van een vrouw in de bus vandaag
Hij was aan het overleggen met andere buschauffeurs over weet ik veel wat.
En die vrouw: ja god ziet alles, ook wat je daar aan het smoezen bent met de politie. Hij ziet alles!
Vervolgens heeft ze iedereen vertelt dat het zo maar over kan zijn, dat je zomaar dood kan zijn. En toen stond ze op, moest de bus keihard remmen, viel ze om
Ik dacht: ja, daar ga je, hij komt je halen hoor.
Spaghettiman!quote:
Heyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Spaghettiman!
Je raad nooit wat ik gister gegeten heb
Hihi ik zei toch dat je het nooit zou radenquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hihi ik zei toch dat je het nooit zou raden
Het was lasagne
Kom brengen danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb nog bonbon bloc voor jullie in de aanbieding hier dames![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik ben ondanks dat ik 8.5 uur in de keuken gestaan heb toch heel erg hyperactief. Ga straks voor het eerst in vier jaar vlees etenKip. Boh.
Omdat ik geen varkensvlees, rundvlees en wild eetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Goedzo
En wat is de reden dat je voor kip hebt gekozen als eerste vlees, en niet varkens of rundvlees?
Nee, bami met kleine stukjes (biologische) kip.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:01 schreef dralion13 het volgende:
Varkensvlees is echt veul lekkerder dan kip naar mijn mening
Wat voor kipgerecht ga je eten?
En gebraden kippenpoot (waar je op een barbaarse manier met je tanden hompen vlees vanaf scheurt) of iets anders?
Zaterdag in Deventer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef Gridlok het volgende:
ik heb best wel zin an een BBQ met bierie.
Langzaam opbouwen dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, bami met kleine stukjes (biologische) kip.Ben sowieso bang dat ik buikpijn krijg, heb al gevoelige darmen en sowieso na vier jaar iets niet gegeten te hebben is het wel even wennen.
Lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, bami met kleine stukjes (biologische) kip.Ben sowieso bang dat ik buikpijn krijg, heb al gevoelige darmen en sowieso na vier jaar iets niet gegeten te hebben is het wel even wennen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
sharr leeft in een concentratiekamp?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shar heeft 4 jaar niks gegeten omg
Bel de krant, het nieuws en Maximaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk al acht jaar niet, toen ik begon woog ik 1200 kiloquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maxima was laatst jarig en ze is nu 40 jaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bel de krant, het nieuws en Maxima [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Eigenlijk al acht jaar niet, toen ik begon woog ik 1200 kilo
Dat klonk droogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maxima was laatst jarig en ze is nu 40 jaar.
Shotgun.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Patje komt me ophalen hoorDen Bosch is niet heel ver van Oud-Beijerland. Vindt hij. En ik.
doe je toch niet voor een post van klinkquote:
Soms moet je hard zijn met pijn in je hartquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
doe je toch niet voor een post van klink
Hij is wel zo'n persoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
doe je toch niet voor een post van klink
Wat!? Serieusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ga weg jij
[..]
Ze is ouder dan mijn mama. Moet je nagaan.
Pics!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
Oh grutjes ik heb mooie bloempjes op mijn nagels gemaakt![]()
Mijn moeder wordt in augustus 40 geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat!? SerieusHoe oud is jouw moeder? Mijn moeder is een oude bok met een heel jeugdig uiterlijk.
Tof, gisteren ook alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
Oh grutjes ik heb mooie bloempjes op mijn nagels gemaakt![]()
Dat is een eiwitbom dus goed voor je.quote:
Mijn moeder mag al bijna met pensioenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ga weg jij
[..]
Ze is ouder dan mijn mama. Moet je nagaan.
Ja maar die waren toch stiekem misluktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt in augustus 40 geloof ik.
[..]
Tof, gisteren ook al
Mijn mama zou willen dat ze met pensioen mochtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn moeder mag al bijna met pensioen
Hehehehe. Mijn niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn moeder mag al bijna met pensioen
PICS.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja maar die waren toch stiekem misluktDeze zijn veel mooier
Oke, oke, maar straksjes. Moet nog 1 laagje opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehehe. Mijn niet.Maar ze werkt dan ook niet.
[..]
PICS.
Foeiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zit nu mijn eetlust weg te werken met een zak chips
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zit nu mijn eetlust weg te werken met een zak chips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte foto wel
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk klinker:Skattig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte foto wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |