quote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dichters kunnen toch nooit dominant zijn man maar ik zal even aan jouw aanvraag voldoen nu momentje![]()
Ha-loquote:
Ha-lo.quote:
kinky,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
hij zei 'mss heb jij binnenkort wel schoonfamilie'!
Jij hebt mij wel goed onder de duim jongedamequote:Op maandag 23 mei 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben helemaal niet dominant eigenlijk..
Dominante Droomvrouwen, Dichters en een Deugniet ?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij hebt mij wel goed onder de duim jongedame
Heyyquote:Op maandag 23 mei 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zerobero![]()
[..]
kinky,leuke jongen hoor.
Jannquote:
Heb ook 1 voor jou gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja niet helemaal zoals het hoorde geloof ik![]()
7-Upquote:
Hehehe doe maar zo wolv+makeupquote:
quote:
hahahah omg gezienquote:
goedmakendannnquote:
Sorry.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JULLIE MET JULLIE 7UP GRAPJES OMG $&+#"$7?995#)+??6412345689
Doe eens niet zo dominant.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je het moeilijk?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik hoor dit plaatje nu zo in mijn hoofd hequote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah omg gezientof man
[..]
[ afbeelding ]
nee.. 7up ligt nogal gevoelig...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
Ze is nog van streek van al het geruzie van gisteren
wrm?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee.. 7up ligt nogal gevoelig...
Neuhquote:
Janpiraat is een lieverd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah omg gezientof man
[..]
goedmakendannn
Owja, dat met dat legitimatie vragen vanwege 7-upquote:
Ik moest lachenquote:
Dat is dan ook wel heel dom, iedereen weet immers dat 7-up geen alcohol bevat.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Owja, dat met dat legitimatie vragen vanwege 7-up
Jottem, we gaan een leuk verhaaltje horen!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
hou op hou op, ik moet denken aan mijn blunder met sprite en wodka
Karma een bitch? Wat een lachertje.. Kom maar opquote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lach maar. Wie het laatst lacht lacht het best. Karma's a bitch.
Wie het laatst lacht dat is de laatste persoon op aarde en die heeft een kutleven... toch ?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan wel wat hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wodka niet puur drinkenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
Truste klinkquote:
Ja trusten meis, beloof je vannacht wel een keer over mij te dromen?quote:
Slaap lekkerquote:
Woon jij ook op het Kanaleneiland?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoor geknal hier op 't Kanaleneiland, gezellig onderonsje zeker
Ja, jij ook?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Woon jij ook op het Kanaleneiland?
World War Oost?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
Tsjek me facebook uit voor harde raps uit WW Oost. Vrede.
nou ok hier komt ie dan,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jottem, we gaan een leuk verhaaltje horen!
toe maar hatsekiedee, toemaar.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nou ok hier komt ie dan,
Het was een mooie vrijdag, een van de eerste zonnige dagen van het jaar, Hatsekiedee besloot samen met wat 'vrienden' (hieronder valt ook die papzak van dat peepshowgedoe) eerst een terrasje te pakken en daarna een fles wodka, en wat versnaperingen te kopen. Hatsekiedee begon eenmaal aangekomen in het vondelpark direct met drinken, terwijl 2 'vrienden' gingen voetballen bleef Hatsekiedee doordrinken. Hatsekiedee had inmiddels besloten dat mixdrankjes voor homo's waren, en dat was hij toch absoluut niet. Hierop begon Hatsekiedee pure wodka te nuttigen, Hatsekiedee draafde hiermee te ver door. Na half zwalkend een halfuur naar de juistte tram te hebben gezocht pakte Hatsekiedee de tram naar huis. Eenmaal thuis besloot Hatsekiedee dat het een goed idee was om zijn vrienden op FOK! van zijn dronkenschap te verwittigen, de modjes stelden dit niet op prijs, ze noemden het 'bagger' en banden Hatsekiedee 48 uur. DAS GODVERDOMME HET HELE WEEKEND JA![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vond ik ook toen ik voor het eerst wodka bestelde, en ik heb het geweten.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Hatsekiedee had inmiddels besloten dat mixdrankjes voor homo's waren,
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nou ok hier komt ie dan,
Het was een mooie vrijdag, een van de eerste zonnige dagen van het jaar, Hatsekiedee besloot samen met wat 'vrienden' (hieronder valt ook die papzak van dat peepshowgedoe) eerst een terrasje te pakken en daarna een fles wodka, en wat versnaperingen te kopen. Hatsekiedee begon eenmaal aangekomen in het vondelpark direct met drinken, terwijl 2 'vrienden' gingen voetballen bleef Hatsekiedee doordrinken. Hatsekiedee had inmiddels besloten dat mixdrankjes voor homo's waren, en dat was hij toch absoluut niet. Hierop begon Hatsekiedee pure wodka te nuttigen, Hatsekiedee draafde hiermee te ver door. Na half zwalkend een halfuur naar de juistte tram te hebben gezocht pakte Hatsekiedee de tram naar huis. Eenmaal thuis besloot Hatsekiedee dat het een goed idee was om zijn vrienden op FOK! van zijn dronkenschap te verwittigen, de modjes stelden dit niet op prijs, ze noemden het 'bagger' en banden Hatsekiedee 48 uur. DAS GODVERDOMME HET HELE WEEKEND JA![]()
![]()
![]()
![]()
wodka puurquote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat vond ik ook toen ik voor het eerst wodka bestelde, en ik heb het geweten.
Of eigenlijk niet, ik wist niks meer
Wees blij dat Darwin je nog niet ingehaald heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nou ok hier komt ie dan,
![]()
![]()
![]()
Ik woon 3 bomen verderopquote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik woon boven in deze boom:
[ afbeelding ]
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |