Jah en dan? Voor internationale reizen blijft een ov-chipkaart niet nodig, dus geldt je SOV gewoon als netkaart, binnen Nederland en hoef je niet in te checken en hoef je pas te bepalen vanaf emmercih(gr)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sja, sorry. Ik heb het niet bedacht![]()
Gewoon een "paaltje" zal er wel staan trouwensVoor wat dat waard is
Ja. En die persoon vroeg zich dus af hoe het zou moeten als je dus WEL verplicht zou gaan worden om met een SOV in en uit te checken. Dan heb je dat probleem dus welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah en dan? Voor internationale reizen blijft een ov-chipkaart niet nodig, dus geldt je SOV gewoon als netkaart, binnen Nederland en hoef je niet in te checken en hoef je pas te bepalen vanaf emmercih(gr)
Dan hoeven ze toch ook niet naar 5 in te korten als er 1 bak stuk is? Zou je denken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
De rijtuigen blijven bij NSR inderdaad bij groepjes in elkaar: BAB of BBB. Dat is echter iets administratiefs en geen technische reden. Bij Hispeed kan het dus gerust anders zijn.
Het was een BBABB stam dus dat zal wel niet met die setjes van 3 zijn gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
De rijtuigen blijven bij NSR inderdaad bij groepjes in elkaar: BAB of BBB. Dat is echter iets administratiefs en geen technische reden. Bij Hispeed kan het dus gerust anders zijn.
En die beveiliging is wel nodig, want de treinen in tegengestelde richting komen elkaar op dat traject tegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef dennistd het volgende:
En in Wijhe moet je niet alleen een keervoorziening aanleggen, ook moet je de beveiliging van Olst-Wijhe op tenminste 1 spoor aanpassen: er is geen mogelijkheid tot beveiligd links rijden daar.
Wat ik van Somda begreep is dat de Oostenrijkers er moesten rijden, maar dat die met een defect terzijde staan (airco stuk). Deze 5 rijtuigen zijn kennelijk bij elkaar gesprokkeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoeven ze toch ook niet naar 5 in te korten als er 1 bak stuk is? Zou je denken?
Nouja, je zou de treinen uit beide richtingen natuurlijk 3 minuten langer in Olst kunnen laten staanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
En die beveiliging is wel nodig, want de treinen in tegengestelde richting komen elkaar op dat traject tegen.
Met de pimpel gaat het 9 van de 10 keer goed hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En dan dat omroepen van de locatie van de 1ste klas rijtuigen, 'k snap niet waarom ze daar nog de moeite voor nemen. Ik heb werkelijk waar nog nooit meegemaakt dat die rijtuigen op de plek zaten die werd omgeroepen.
Of tijdelijk een soort Glanerbrug-beveiliging (of wat was hetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nouja, je zou de treinen uit beide richtingen natuurlijk 3 minuten langer in Olst kunnen laten staan
Simpele oplossing: Zet de 1e klas altijd in het middenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het was een BBABB stam dus dat zal wel niet met die setjes van 3 zijn gedaan. Maargoed, 't blijft gewoon een hoop geklungel met de Benelux. De trein ervoor werd al opgeheven in Roosendaal dus deze wel laten rijden was wel het minste wat ze konden doen.
En dan dat omroepen van de locatie van de 1ste klas rijtuigen, 'k snap niet waarom ze daar nog de moeite voor nemen. Ik heb werkelijk waar nog nooit meegemaakt dat die rijtuigen op de plek zaten die werd omgeroepen.
Wat wil je bereiken met 3 minuten wachttijd in Olst?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef dennistd het volgende:
Nouja, je zou de treinen uit beide richtingen natuurlijk 3 minuten langer in Olst kunnen laten staan
Argentiniëquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
De Wadlopers zijn eindelijk uit België vertrokken: http://www.flickr.com/photos/rob46/5754598417/
Utrecht Centraal, balie NS HiSPeedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:31 schreef RubenK het volgende:
Iemand enig idee of je een interrail global pass ook ergens aan een loket kunt kopen?Wil volgende week donderdag op pad voor 3 daagjes en ben een beetje bang dat dat ding er dan niet op tijd gaat zijn
Hoe lang duren de verbouwingen van....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef Temlin het volgende:
NIJMEGEN - De stationsomgeving van Nijmegen en het station zelf gaan de komende tientallen jaren ingrijpend op de schop. Doel is een levendig en functioneel Centraal Station over zo'n 20-30 jaar, meldt de gemeente dinsdag.
De komende jaren groeit het dagelijkse aantal reizigers van nu 40.000 fors door, aldus de gemeente die rekent op meer drukte aan de westkant van het station als de nieuwe stadsbrug klaar is. Dan zijn een nieuwe ingang, aanpassingen aan de stationstunnel en fietsenstallingen hard nodig. Ook cultuur, werken en woningbouw zijn onderdeel van de plannen. Het Rijk noemt Nijmegen als voorbeeldproject.als het maar niet zo lang duurt als in Arnhem
Het mag wel zo mooi worden.
Nou inderdaad. Waar stopt het eens met die megalo projecten? 20-30 jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe lang duren de verbouwingen van....
Amsterdam C.
Rotterdam C.
Arnhem
Utrecht C.
en Den Haag C. nu officieel al?
2015 moet alles klaar zijn. (Of eerder)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe lang duren de verbouwingen van....
Amsterdam C.
Rotterdam C.
Arnhem
Utrecht C.
en Den Haag C. nu officieel al?
Ah, daarvoor ben ik vandaag op pad geweest, en niet voor de Plan U te fotograferen.quote:
Dan beginnen we van vooraf aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Temlin het volgende:
[..]
2015 moet alles klaar zijn. (Of eerder)
Je kunt er als je de materieelplanning goed doet, twee stammen ICRm kwijt op een zijde, dus het kan opzich prima. Dan kan je deventer als eindpunt alleen om dan eerst met de trein naar Apeldoorn en dan de bus naar Zwolle moeten pakken, lijkt me ook niet fijn. Ik gok dat de trein doorrijdt tot Wijhe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
In Deventer is nou ook niet echt gillend veel plek voor kerende treinen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |