Fuck, dat klopt, transitie ATB - Memor inderdaad. Nou ja, verhaaltje gaat ongeveer nog steeds op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
In dit geval zal het wel gaan om de omschakeling van ATB naar Memor. Voorheen was er een stukje "geen beveiligingssysteem", nu volgen twee beveiligingssystemen elkaar meteen op en er moet ook getest worden of dat goed gaat.
"Alleen zitten ze opgesloten in de kelder en we zijn de sleutel al een tijdje kwijt."quote:
quote:
En heel het land juicht. Right.quote:"We doen het niet goed, we moeten beter worden!"
Dat kunnen ze wel maar dat doen ze dus niet. De Maestro-functie is op onbemande stations uitgeschakeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef Fixers het volgende:
Enne die kaartautomaten accepteren die ook geen Maestro?
Nee, een half uurtje extra maar dus dat valt nog wel mee.quote:
Van Somda begrijp ik nu: Er hebben Belgische I6 rijtuigen in de genoemde omloop gereden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:48 schreef greavy het volgende:
Edit: Trein 9209 start in Brussel.. Ik verwacht dat er andere rijtuigen dan de ÖBB in zitten, want die zijn gister uitgelopen te Amsterdam volgens iemand. Maar het kan best ergens een LM gereden hebben naar Brussel..
Kun je weet moeite gaan doen om het geld alsnog terug te krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. weer vergeten uit te bliepen. Kankerkaart
De treinen die in Roosendaal hebben overnacht hadden ook een heerlijke brandgeur uit Kalmthout meegekregen, zo heb ik gehoordquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Er hing me toch een verschrikkelijke stank rond 1 van de bakscheidingen van treinstel 9570...Net alsof er een dooie hond onder klem zat of zo
Binnen was niets aan de hand, maar zowel bij het instappen in Utrecht als bij het uitstappen in Ede was de lucht niet te harden
Ja euh, het staat overal uitgelegd dat je moet in- en uitchecken en bij iedere aankondiging van een station wordt wel omgeroepen dat je niet moet vergeten om uit te checken (behalve bij SLTs). Ligt toch echt een beetje aan jezelf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. weer vergeten uit te bliepen. Kankerkaart
Nah 'k ga niet meer weg. 't Waait idioot hard en het is bewolktquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef greavy het volgende:
Ireyon, de Thalys al gezien? En nog even achter de Belgische I6 rijtuigen aan?
Ik mag vanmiddag ook nog uitcheckenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Kun je weet moeite gaan doen om het geld alsnog terug te krijgen.
Heb jij mij jarenlang horen smeken of er alsjeblieft zo'n ding ingevoerd mag worden? DAN zou het aan mij liggen jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja euh, het staat overal uitgelegd dat je moet in- en uitchecken en bij iedere aankondiging van een station wordt wel omgeroepen dat je niet moet vergeten om uit te checken (behalve bij SLTs). Ligt toch echt een beetje aan jezelf.
Zwaai je nog ff als je bij Almelo de Riet komt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef greavy het volgende:
Ja, oké. Ik moet nog naar Hengelo straks, en uit Hengelo maar naar Amsterdam om met de I6 rijtuigen naar Dordrecht te gaan
In de hoop dat ze er nog in zitten...
Rijdt het daar alweer inmiddels?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zwaai je nog ff als je bij Almelo de Riet komt?
Jep.quote:
Zal ik doen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zwaai je nog ff als je bij Almelo de Riet komt?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef greavy het volgende:
EETC gaat straks bij de rangeerwerkzaamheden zelf de taken verrichten met de van VolkerRail overgenomen locjes V60D Knabbel of Babbel, hier werd Knabbel overgebracht naar Den Bosch:
[ afbeelding ]
Aldus Kevin Piket op Flickr. Volgens mij gaan de 1200'den de treinen naar de grens rijden.
Machtig mooie machines!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Die 1200-en,wat een locs, hè?
Bijna 60 jaar oud en ze rijden nog steeds.
Niet de overkapping, maar wat daar onder zit: er komen nieuwe (rol)trappen en liften.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:56 schreef greavy het volgende:
Wt zijn ze allemaal in Gouda aan het verbouwen? Ik zie allemaal hekken enzo, iets met de overkapping enzo?
Of heb ik weer iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |