Jup, ook PS3. ook bij een parkje dat t gewoon 5 seconden duurt voordat de fontein met water zichtbaar is :/quote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
PS3 juist, ik knalde oppeens tegen een gouden hek aan, eerst stond ie er niet, en toen oppeens toen ik er 2 keer tegenaan was geknald wel..
Ja, je ziet vaker bij die aankomst-op-locatie-cutscene van dat soort "popup". Maar die fontein is typisch ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup, ook PS3. ook bij een parkje dat t gewoon 5 seconden duurt voordat de fontein met water zichtbaar is :/
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
Ik snap het niet goed. Ik speel hem ook op de ps3 maar heb van die artefacten eigenlijk geen last.
Hoelang was je hiermee bezig/hoeveel autos totalled?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef PirE het volgende:
Net even deze trophy binnengehaald en ondertussen wat auto's opgehaald en wat landmarks ontdekt. Case score was wel 1 star voor de moeite![]()
Vehicle: $47,999
City: $7,096
Injuries: $1,550
[..]
Misschien is dat het bij mij ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Taxidude het volgende:
Ben nog maar weinig bugs tegengekomen.... of ik ben zo gefocust op de gameplay dat het me niet meer opvalt
Neuh. Denk eerder aan 80 auto's..quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef Driepink het volgende:
Ongeveer 20 autos totalled,, zal ik nu dan die 47k trophy binnenslepen?
Oh,. dan ga ik binnenkort wel ff verder botsen enzo.. is het nou eigenlijk ook zo dat "duurdere autos" meer schade $$$ opleveren enzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neuh. Denk eerder aan 80 auto's..
Dik uur incl. oplossen van de zaak (1e zaak bij traffic). Heleboel auto's in puin gereden en ik heb een extra rondje gedaan langs alle hidden vehicles in het zuiden van de stad (die moest ik toch nog ophalen). Snelste is gewoon auto's T-bonen op een kruising of op de tegenligger inrijden. Tijdens het versnellen geef ik ook nog wat duwtjes in de zijkant van toevallige passanten en na de crash wisselen en herhalen. Bankjes e.d kost veels te veel tijd en je rijdt je auto heel snel kapot op die dingen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoelang was je hiermee bezig/hoeveel autos totalled?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Dik uur incl. oplossen van de zaak (1e zaak bij traffic). Heleboel auto's in puin gereden en ik heb een extra rondje gedaan langs alle hidden vehicles in het zuiden van de stad (die moest ik toch nog ophalen). Snelste is gewoon auto's T-bonen op een kruising of op de tegenligger inrijden. Tijdens het versnellen geef ik ook nog wat duwtjes in de zijkant van toevallige passanten en na de crash wisselen en herhalen. Bankjes e.d kost veels te veel tijd en je rijdt je auto heel snel kapot op die dingen.
Dunno of het in een spoiler maar het is iets over die achievement.Krijg je de achievement niet gelijk dan? Pas bij t afronden van de zaak? Dat is klote..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kan het dus niet niet tijdens een case doen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Studio Secretary murderInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ferdinand heet hij toch?![]()
Nee, je unlocked hem pas in dat overzichtsscherm.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Krijg je de achievement niet gelijk dan? Pas bij t afronden van de zaak? Dat is klote..
En je kan het dus niet niet tijdens een case doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨Hehe, tijdens die cases dacht ik dat ook elke keer. Hij wilde ze elke keer maar wat graag te grazen nemen ja! Welke case ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
¨quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hehe, tijdens die cases dacht ik dat ook elke keer. Hij wilde ze elke keer maar wat graag te grazen nemen ja! Welke case ben je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
¨SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Misschien stel je gewoon lage eisenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef Tijn het volgende:
Ik ben prima te spreken over de performance op de X360 trouwens. Ik las mensen die zeurden over veel pop-in en lage framerates, maar ik vind het prima speelbaar en heb eigenlijk nergens last van
Ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 23:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of ik ben niet zo'n zeikerd
Nee, maar serieus, ik heb nog geen frameratedrop gemerkt
Nergens last van (PS3).quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef speknek het volgende:
Ik heb aan de lopende band frameratedrops, ik ben geen graphicshoer maar begin me er nu vrij erg aan te storen. Zodra ik bij de volgende disc ben maar een HD install proberen, en anders zet ik hem naar 720p.
Misschien dat het scheelt dat ik sowieso maar in 480p ofzo speel vanwege m'n analoge TVquote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef speknek het volgende:
Ik heb aan de lopende band frameratedrops, ik ben geen graphicshoer maar begin me er nu vrij erg aan te storen. Zodra ik bij de volgende disc ben maar een HD install proberen, en anders zet ik hem naar 720p.
Nee,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ry-la-noire-face-off
Interessanterwijs de eerste multi-platformtitel sinds ooit die heb beter doet op de ps3 dan de 360.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Is hij gesloten? Dan moet je eerst nog ergens anders heen (ik moest even terug naar politiekantoor).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo weer verder, zit alleen vast bij de fruit market
Oke dan, normaal staat dat wel op je location lijstquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is hij gesloten? Dan moet je eerst nog ergens anders heen (ik moest even terug naar politiekantoor).
En na zo'n cut-scene kan het ook voorkomen dat je ineens je shotgun kwijt bent en weer je handwapen vast hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:44 schreef maniack28 het volgende:
- De voorgegenereerde filmpjes die je auto van een andere kant laten komen/ vervangen door de standaard auto (als je die al aan gort gereden had)
Elke keer als je alle telefoons op de kaart ziet weet je dat er iets is of dat je inlichtingen kunt vragen, dus even de telefoon oppakken en toen verscheen het politiekantoor in m'n locatielijst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Oke dan, normaal staat dat wel op je location lijst
Dat is gewoon scripted denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:13 schreef -CRASH- het volgende:
Dit is een manier dat een achtervolging ook kan eindigen.......
Als een tram de vluchtende auto (die tussen de huizen de weg op springt) vol in de zijkant ramt....
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:34 schreef biertank het volgende:
Ff een vraagje tussen door, hoe bevalt de game?
Ik zie dat ie goeie cijfers haalt bij review sites, maar daar ben ik het lang niet altijd mee eens.
Wat is jullie ervaring?
Aanrader?
Alvast bedankt!
Dan was het wel eens eerder vermeldt..... En dat heb ik tot nu toe nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Dat is gewoon scripted denk ik
Daar vermoed ik bij elke achtervolging. Want soms karren ze makkelijk door ondanks gebeuk en lekke band tot ze bij een steegje aankomen oid, en dan ligt juist daar toevallig een krant op de grond.
Soms is het scripted, maar ook een keer moest ik een achtervolging overnieuw doen omdat ik mijn auto helemaal kapot had gereden op bankjes en andere auto'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Dat is gewoon scripted denk ik
Daar vermoed ik bij elke achtervolging. Want soms karren ze makkelijk door ondanks gebeuk en lekke band tot ze bij een steegje aankomen oid, en dan ligt juist daar toevallig een krant op de grond.
Oh ok, ik had namelijk dat ook een keer met een tram plus dat ik vaker in achtervolgingen iets zie gebeuren (keihard remmende auto om btosing te ontwijken en zo) wat me dan scripted lijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef Document1 het volgende:
Achtervolgingen zijn niet scripted volgens mij, althans degene die ik opnieuw moest doen waren iedere keer anders.
Deel is scripted en bij sommige achtervolgingen kan je als speler het moment van ingrijpen bepalen (wanneer beuk je de auto met de lekke band van de weg) terwijl dat bij andere vastligt (eerder genoemde tram en die steeg met de krant en nog een aantal maar ik wil niet teveel spoileren). Je ziet het vrij snel omdat je de AI bij sommige achtervolgingen onmogelijk kan inhalen. Heb het al een paar keer gehad dat een runner ineens bij je wegspringt omdat hij scripted punt moet halen, zelfde met een auto die ineens van je wegrijdt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef Document1 het volgende:
Achtervolgingen zijn niet scripted volgens mij, althans degene die ik opnieuw moest doen waren iedere keer anders.
Dit dus!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik jammer vind is de uitwerking van de street crimes.
Is je missie bijvoorbeeld in het oosten van de map is de street crime altijd in het westen .
Ook vind ik dat je veel te veel moet rijden . Ik had liever gehad dat street crimes gewoon random verschijnen als je toevallig in de buurt bent. Nu moet je heel de tijd veel te lang en te ver rijden.
Het voelt niet echt politie achtig aan.
Ik kreeg meer en meer het gevoel dat het ook een gemiste kans is om een game neer te zetten die we ons 10 jaar verder nog herinneren. Als die puntjes, die dingetjes nu eens wat beter waren uitgewerkt en er iets meer sidequests (al is het maar een random shooting o.i.d.) i hadden gezeten, dan had ik het iets beter kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind die street crimes wel goed.
Anders wordt het spel te traag. Te weinig actie en krijg je een soort Heavy Rain.
Tussen de missies door wat side quests.
Een kritiekpunt vind ik dat ik altijd mijn pijltje kwijt ben als ik op de kaart aan het zoeken ben en daarna wil kijken waar ik ben. Hadden ze een opvallende kleur moeten geven.
Nog een kritiekpunt vind ik dat ik nog altijd niet ontdekt heb hoe ik van hide-positie (achter een muur of auto) weer terug kan gaan naar gewoon lopen. Gaat een beetje stroefjes altijd.
Maar dit zijn kleinigheden. Voor de rest ben ik er zeker van dat dit gewoon de must-have game is van 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder is het spel tot nu toe errug vermakelijk. Ik vind het die 60,- meer dan waard.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ja ik dacht ook een tijdje aan Fahrenheit maar ik denk dat dit toch meer een Rockstar game is dan dat het lijkt bij de eerste indruk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kreeg meer en meer het gevoel dat het ook een gemiste kans is om een game neer te zetten die we ons 10 jaar verder nog herinneren. Als die puntjes, die dingetjes nu eens wat beter waren uitgewerkt en er iets meer sidequests (al is het maar een random shooting o.i.d.) i hadden gezeten, dan had ik het iets beter kunnen zien.
Maar verder is het een heel cool spel, qua speelwijze (het filmachtige) doet het me veel denken aan Fahrenheit: Indigo Prophecy voor de pc/xbox.
Dat dacht ik ook. Alsof meteen vaststaat dat ze in die bar geweest is en dat in die bar meteen iedereen weet wie die ene vrouw is waar ze informatie over aan het zoeken zijn en dat ze weten met wie ze naar buiten was gelopen en waar naartoe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef Maanvis het volgende:
Daarnaast, iedere vrouw gaat met een luciferdoosje van de bar waar ze waren naar huis.[/spoiler]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij was hij bij de mediamarkt en de e-plaza allebei 39 euro.quote:Maar verder is het spel tot nu toe errug vermakelijk. Ik vind het die 60,- meer dan waard.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Alsof meteen vaststaat dat ze in die bar geweest is en dat in die bar meteen iedereen weet wie die ene vrouw is waar ze informatie over aan het zoeken zijn en dat ze weten met wie ze naar buiten was gelopen en waar naartoe.
En ze hadden wel wat anders kunnen verzinnen dan 3 (of was het meer) keer een luciferdoosje als hint te gebruiken. Doe dan een aansteker of een pen, dan valt het minder op dat ze eigenlijk steeds hetzelfde aan het doen zijn.
[..]ja ik ben stom bezig geweest, maar aan de andere kant krijg ik bij music store wel spaarpuntjes ting ting ting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Volgens mij was hij bij de mediamarkt en de e-plaza allebei 39 euro.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:27 schreef biertank het volgende:
[..]
wtf is dit?
ik stel toch een normale vraag?
Doe eerst de storylijn... als die af is de streetcrimes.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit dus!
Ik vind dat er te weinig kritiek is gegeven op dit soort punten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Je gaat reviews kijken en dan zeg je dat je het er niet altijd mee eens bent. De mensen die de review hebben gemaakt hebben de game gespeeld.quote:
SHARP.......quote:
hehe, we krijgen een redelijk normale reactie, was niet zo moeilijk toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Je gaat reviews kijken en dan zeg je dat je het er niet altijd mee eens bent. De mensen die de review hebben gemaakt hebben de game gespeeld.
Nu vraag je aan ons wat wij ervan vinden? De mensen die hier posten hebben de game ook gespeeld.
Zie je de overeenkomst?
Top, dank je wel voor deze input!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
SHARP.......
Maar.... Eerst twijfelde ik of ik me het spel zou aanschaffen.
Dacht alweer een lame detective spel.....
Maarik heb er geen spijt van... en het blijft boeien.
Dit wordt het 2de spel (ander platinum trophie is van Burnout Paradise) waar ik de platinum trophie ga halen......
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef biertank het volgende:
[..]
Top, dank je wel voor deze input!
Hier heb ik wat aan!
Hij valt tegen ten opzichte van de reviews die ik heb gelezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef biertank het volgende:
.
Is de game aan te raden of valt ie tegen?
Iedereen heeft een eigen smaak. Heel simpel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef biertank het volgende:
[..]
hehe, we krijgen een redelijk normale reactie, was niet zo moeilijk toch?
Ik heb een aantal reviews gekeken, check.
Ik ben het er niet altijd mee eens, check.
Om een review te geven moet je een game spelen, check.
Ik vraag het aan mensen die ook de game spelen, check.
Ik zie de overeenkomst.....
Maar dan kan de mening van de mensen hier nog wel anders zijn.
Daarnaast krijgen de mensen hier ook niet betaald om een review te schrijven.
Bij Black Ops waren de reviewers zeer te spreken over de game, terwijl ik in topics zoals andere geluide hoorde, die in mijn ogen gelijk hadden.
Dus nogmaals ik stel volgens mij een normale vraag.
Is de game aan te raden of valt ie tegen?
Gozer....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Iedereen heeft een eigen smaak. Heel simpel.
Op basis van de reviews moet jij beoordelen of die game wat voor je is ja of nee. Wij kunnen moeilijk je smaak gaan beoordelen.
De vraag die je stelt is gewoon niet zo heel erg slim.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef biertank het volgende:
[..]
Gozer....
Iedereen heeft inderdaad een eigen smaak.
Ik vraag jou niet mijn smaak te beoordelen.
Ik vraag wat mensen van de game vinden.
Zo moeilijk is het toch niet?
nee jij bent erg dom, ik ga nu ook verder niet meer op jou reageren ben er klaar meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
De vraag die je stelt is gewoon niet zo heel erg slim.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef biertank het volgende:
[..]
nee jij bent erg dom, ik ga nu ook verder niet meer op jou reageren ben er klaar mee
quote:
Ik ben zeer te spreken over de game en vind hem geweldig.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef biertank het volgende:
[..]
Gozer....
Iedereen heeft inderdaad een eigen smaak.
Ik vraag jou niet mijn smaak te beoordelen.
Ik vraag wat mensen van de game vinden.
Zo moeilijk is het toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef tuut-chips het volgende:
What the fuck
Progress: Einde van ViceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat de laatste desk leuk is homicide vond ik echt een kut verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over het einde van de homicide deskOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef rumiii het volgende:
Over de Summers CaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ook 'stevig verneukt', vond 'm best lastig nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef speknek het volgende:
Heb net de butterfly case stevig verneukt.
Ierse dude geeft me een uitbrander 'volgende keer lig je eruit!', fade in fade out 'die butterfly case heb je fantastisch gedaan!'.
100%?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
De framerate van de 360 versie is full of shit. Werkelijk niet te filmen hoeveel enorme slowdowns er opduiken.
Anyhow 100% uitgespeeld, op naar de SotT case.
Haha, hier ging het precies zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:21 schreef speknek het volgende:
Ja ze zaten de hele tijd te zeggen dat het bewijs overweldigend was, maar ik had helemaal niks. Brak toch een beetje de suspension of disbelief.
Helemaal nergens last van gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
De framerate van de 360 versie is full of shit. Werkelijk niet te filmen hoeveel enorme slowdowns er opduiken.
1 deel is wel genoeg.....quote:Na vijf lange productie jaren is afgelopen vrijdag dan eindelijk de langverwachte detective game L.A. Noire in de winkelschappen beland.
Deze game scoort uitermate hoog en ook bij ons heeft de game een welverdiende negen gekregen,
goede reden om hier ook een vervolg op te maken?
Er zijn nog geen officiële verklaringen gekomen vanuit het pand van ontwikkelaar Team Bondi, maar het hoofd van uitgever Take Two, Strauss Zelnick, heeft laten weten dat er misschien wel een goede basis is gezet om een geheel nieuwe franchise te beginnen:
“We have every reason to believe that L.A. Noire is another strong franchise for this company.”
Er zijn al zat mensen die deze game in het bezit hebben en natuurlijk ook vele PSX-Sense leden onder ons. Wij willen graag weten wat jullie indruk van dit spel was en of het een goede beslissing zou zijn om een vervolg te zien?
Dat had ik gisterenavond precies hetzelfdequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef speknek het volgende:
Ierse dude geeft me een uitbrander 'volgende keer lig je eruit!', fade in fade out 'die butterfly case heb je fantastisch gedaan!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde homicide deskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik mag het hopen ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:12 schreef Leanotsoynus het volgende:
Een nieuwe GTA zal vrij snel aangekondigd worden denk ik, ik denk zelfs dit jaar nog.
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 06:49 schreef DragonFodder het volgende:
Kun je nog freeroamen als je de storyline uitgespeeld hebt, bijv. voor de streetcrimes?
gewoon spelen, wordt veel spannenderquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef perezoso het volgende:
Ik heb gisteren dit spel een half uurtje gespeeld maar ik vind er niet veel aan, besturing van de auto's is belachelijk, het oplossen van cases, saaaaai. De animatie in in de gezichten maakt het spel ook niet zoveel beter.
Misschien wordt het beter maar voor een spel wat zo gehyped is valt het enorm tegen.
WAT.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef perezoso het volgende:
De animatie in in de gezichten maakt het spel ook niet zoveel beter.
Als je het oplossen van cases niet leuk vindt, is het niet je speel, neequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef perezoso het volgende:
Ik heb gisteren dit spel een half uurtje gespeeld maar ik vind er niet veel aan, besturing van de auto's is belachelijk, het oplossen van cases, saaaaai. De animatie in in de gezichten maakt het spel ook niet zoveel beter.
Misschien wordt het beter maar voor een spel wat zo gehyped is valt het enorm tegen.
hij had een snoeiharde actiegame van rockstar verwachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je het oplossen van cases niet leuk vindt, is het niet je speel, nee
Zit soms ook wel lekkere actie in toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij had een snoeiharde actiegame van rockstar verwacht.
delano.888quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef delano.888 het volgende:
Echt iedereen verwacht dat dit gewoon de volgende gta is he, idioten allemaal..
Ik ben nu in de vice desk en ik heb de vrouw van Phelps alleen in de intro gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Zit soms ook wel lekkere actie in toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef speknek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
http://lanoire.wikia.com/wiki/L.A._Noire_Wikiquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef DaFrenk het volgende:
Net even die Brady Gameguide gekocht bij de MM, toch wel handig om voor de 100% te gaan bij een 2e keer spelen
JA.......quote:Op woensdag 25 mei 2011 06:49 schreef DragonFodder het volgende:
Kun je nog freeroamen als je de storyline uitgespeeld hebt, bijv. voor de streetcrimes?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:01 schreef Maanvis het volgende:
butterfly case:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:12 schreef pugehenis het volgende:
over de 1e zaak van viceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, bij RDR heb ik ook alles van die wikia gehaald en zo'n guide gedownload. Maar vind dat toch niet zo handig om dat op m'n telefoon te moeten bekijken. Zo'n boek met grote screenshots en duidelijke kaarten is dan net iets praktischer om naast je te hebben liggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:10 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
http://lanoire.wikia.com/wiki/L.A._Noire_Wiki
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef Desunoto het volgende:
Het meest vervelende vind ik auto's die opeens verdwijnen. Zet je je auto even stil, stap je uit, loop je 10 meter en je auto is weg.
vreemd. Ik heb toch al zo'n 14 uur gameplay erop zitten maar hier heb ik totaal geen last van (ook ps3). Wel zie ik geregeld pop ups en wat andere grafische slordigheden, maar that's it. Verder al 2 x gehad dat mijn speler zich ergens vastliep en ik er niet meer uitkwam.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup, ook PS3. ook bij een parkje dat t gewoon 5 seconden duurt voordat de fontein met water zichtbaar is :/
Ja, dit heb je idd vrij snel onder de knieën en dat stelt het niets meer voor...quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:06 schreef delano.888 het volgende:
Eigenlijk zijn die interviews wel dodelijk simpel:
Heeft iemand zn gezicht stil: spreekt de waarheid.
Heeft iemand zn gezicht niet stil?:
Heb je bewijs: leugen
Heb je geen bewijs: twijfel..
Elke keer weer..
Uhm, dat het water later verschijnt en auto's verschijnen of verdwijnen is natuurlijk die pop opquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:36 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
vreemd. Ik heb toch al zo'n 14 uur gameplay erop zitten maar hier heb ik totaal geen last van (ook ps3). Wel zie ik geregeld pop ups en wat andere grafische slordigheden, maar that's it. Verder al 2 x gehad dat mijn speler zich ergens vastliep en ik er niet meer uitkwam.
Ja daar heb je gelijk in. Pop ups heb ik meestal met bomen en struiken, auto's alleen op hele grote afstand. Ik heb wel het idee dat hoe meer uren ik speel, hoe erger het wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef DaFrenk het volgende:
Uhm, dat het water later verschijnt en auto's verschijnen of verdwijnen is natuurlijk die pop opMaar daar heeft elke (R*) open world game last van.
Tja, zo kun je van elke game wel wat zeggen natuurlijk. Ik denk altijd het goed te weten en dan nog maak ik fouten!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:06 schreef delano.888 het volgende:
Elke keer weer..
Oh, dan heb jij vast voor elke zaak 5 sterren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:06 schreef delano.888 het volgende:
Elke keer weer..
Dit spel is gewoon totaal niet af, tenmiste zo voelt het wel aan. Echt schandalig hoe spellen tegenwoordig de markt op worden gerushed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uhm, dat het water later verschijnt en auto's verschijnen of verdwijnen is natuurlijk die pop opMaar daar heeft elke (R*) open world game last van. Je moet wat zonder constant laadschermen
Bij de tweede Arson case liep ik in een veldje naast de crime scene en merkte ineens dat Cole tot z'n middel in de grond stond. Even later zakte ik door de grond en zag ik LA van onderen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Echt schandalig hoe spellen tegenwoordig de markt op worden gerushed.
LT ingedrukt houden tijdens het vechten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef exile79 het volgende:
Ik heb niet alle delen van het topic doorgespit, maar wel een probleem. Ik ben bij de derde zaak met een naakte vrouw, en in het appartement waar ze woonde (dus niet waar ze tijdelijk zat omdat ze wou scheiden van haar man.) The silk Stocking Murder heet het en gaat over Antonia Maldonado.
In het appartement wordt je aangevallen en moet je vechten, maar het persongae reageert totaal niet op mijn knoppen dus ik wordt gewoon neer gemept. Iemand hier bekend mee? Het is super frustrerend.
Ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat deze game helemaal af is? Het voelt allemaal gewoon erg rommig aan imo.
Ja, als je teveel fout hebt kan het zijn dat je de interrogation opnieuw moet doen, maar meestal kun je gewoon verder zolang je maar een gedeelte vd vragen goed hebt. Je krijgt dan wel geen 5 sterren op het eindrapport, maar dat heeft verder geen consequenties. Toch is het wel de moeite waard om alles goed te hebben tijdens de ondervraging, wat zo krijg je het complete verhaal te horen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:06 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ben er vanavond mee begonnen en vind het tot nu toe wel een vet en uniek spel.Maar ik heb een vraag.
Stel je ondervraagt de verdachte en je hebt al de onderwerpen fout gegokt. Wat gebeurd er dan? Moet je dan opnieuw?
Ik stoor me er ook niet aan, daarvoor zijn er teveel pluspunten.quote:
tip: talk met je partnerquote:
Ah bedankt. Ja ik probeer ook die 5 sterren te krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:39 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, als je teveel fout hebt kan het zijn dat je de interrogation opnieuw moet doen, maar meestal kun je gewoon verder zolang je maar een gedeelte vd vragen goed hebt. Je krijgt dan wel geen 5 sterren op het eindrapport, maar dat heeft verder geen consequenties. Toch is het wel de moeite waard om alles goed te hebben tijdens de ondervraging, wat zo krijg je het complete verhaal te horen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik ben in beetje in de war met de savegames (heel onduidelijk allemaal) Maar klopt het dat the red lipstsick murder de laatste case is van disc 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat de enige oplossing? Zo niet, kan ik hem later opnieuw spelen?
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:02 schreef Rijstbal het volgende:
ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat de enige oplossing? Zo niet, kan ik hem later opnieuw spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt de case later opnieuw doen door de optie "CASES" te kiezen in het hoofdmenu.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Hoe simpel. Thanks!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
LT ingedrukt houden tijdens het vechten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Ah bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt de case later opnieuw doen door de optie "CASES" te kiezen in het hoofdmenu.Zou ik ook wel willen wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Maanvis het volgende:
hoe pak je iemand levend op dan in hostage situation? In zijn arm schieten ofzo? Ik heb het alleen maar geprobeerd bij street crimes, de ene keer krijg je dan een ambulance + coroner en de andere keer alleen een ambulance, dus dan denk ik dat ie wel opgepakt is ofzo
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Niet, want dat wordt van tevoren bepaald. Soms kan je je wapen niet trekken, soms wel.. ik vind dat jammer. In bijv. RDR kan je zelf kiezen, veel beter!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Maanvis het volgende:
hoe pak je iemand levend op dan in hostage situation? In zijn arm schieten ofzo? Ik heb het alleen maar geprobeerd bij street crimes, de ene keer krijg je dan een ambulance + coroner en de andere keer alleen een ambulance, dus dan denk ik dat ie wel opgepakt is ofzo
er is toch wel iemand die dit weet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik ben in beetje in de war met de savegames (heel onduidelijk allemaal) Maar klopt het dat the red lipstsick murder de laatste case is van disc 1?
ja maar kun je hem ook zonder te schieten overmeesteren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet, want dat wordt van tevoren bepaald. Soms kan je je wapen niet trekken, soms wel.. ik vind dat jammer. In bijv. RDR kan je zelf kiezen, veel beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het een glitchDe muziek blijft maar afspelen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Rijstbal op 26-05-2011 18:55:52 ]#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Waren op. Maar goed ik ging er van uit dat ik alles al had en anders maar geen 5 sterrenquote:
haha, ik dacht precies hetzelfde toen ik aan het spelen was. "hey, dat is Alan!"quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Leuk spel maar niet boeiend genoeg helaas. Na de cases verkoop ik het spel dan ook
Wat is dit trouwens voor look-a-like:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ik ging de missie twee keer herstarten om het even goed te bekijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef eight het volgende:
[..]
haha, ik dacht precies hetzelfde toen ik aan het spelen was. "hey, dat is Alan!"
Zou zomaar kunnen ja, lijkt er best opquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef Rijstbal het volgende:
Toch nog 5 sterren gehaald. Mistte 1 clue.
En trouwens nu we het toch over look-a-likes hebben is die chief van de homicides niet Lundy van Dexter?Ik weet zn echte naam niet.
Oh en dit kan ik wel even voor je bevestigen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:17 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
er is toch wel iemand die dit weet?
Uhm, da's de één na laatste homicide case volgens mij. Dus dan krijg je nog de laatste en 4 cases van Arson die het verhaal afronden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben net klaar met die case met de zwervers (hobo camp), hoever ben ik en hoeveel cases nog?:P
nee, jij krijgt ook nog 3 cases van Vice voordat je naar arson gaatquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uhm, da's de één na laatste homicide case volgens mij. Dus dan krijg je nog de laatste en 4 cases van Arson die het verhaal afronden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel zin in de extra desks als DLC. Dat zou dan m'n eerste PSN aankoop worden
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
D'oh! Helemaal vergeten ja, maar misschien ook omdat ik die hele Vice desk niet zo leuk vond. Hoewel het natuurlijk wel in de overal story line past.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef eight het volgende:
[..]
nee, jij krijgt ook nog 3 cases van Vice voordat je naar arson gaat
Dat kun je nog in de freeroam doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja uitgespeeld.
Film reels en side missions niet allemaakl gedaan, maargioed..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef DaFrenk het volgende:
Over het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel zin in de extra desks als DLC. Dat zou dan m'n eerste PSN aankoop wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Ik zat te wachten op die blik en dat hij je dan laat denken dat hij onschuldig isquote:
Ik ook, maar heb geen zin om verder te gaan. Een hoop saaie cases. En wat een brave moorden ook allemaal. Had wel verwacht dat het er allemaal wal bloederiger aan toe zou gaan. Waarom geen in stukken gesneden lichamen verstopt in een vuilniszak of zo?quote:
RDR is echt 100x beter dan Noire.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:50 schreef NoCigar het volgende:
Haha, nog steeds niet binnen, collega van me die ik er op geattendeerd had, kocht hem vorige week donderdag voor hetzelfde bedrag als ik hem bestelde bij de Saturn. Uit nijd maar Red dead redemption gekocht, ook leuk, maar niet wat ik wil natuurlijk. En in de handleiding staat paard als paart afgedrukt, en dat stoort me ontzettend bij het spelen, dus dat hou ik maar even vol.
En ik ben er ook weer achter wat ik minder vind aan het gamen via de TV: ik zie het allemaal minder als die fijne 24 inch monitor voor mijn neus.
Gisteren heb ik wat negers neergemept zonder mn hoed te verliezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens al iemand gelukt om met hoed je gevecht te winnen ?
Mij nog steeds niet
Is ook zo leuk van het spel, dat ze in die tijd zo lekker racistisch waren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gisteren heb ik wat negers neergemept zonder mn hoed te verliezen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op die blik en dat hij je dan laat denken dat hij onschuldig is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu met die lipstick murder bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Ik vind ze wel tof, mooie afwisseling ook na al die lijken van homicide.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:40 schreef eight het volgende:
Ik stoorde me wel aan die 3 cases van Vice, die waren echt saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Bug tijdens lipstick murder case?Hou je wel de linker trigger ingedrukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wel realistisch spelletje dat er Race: Negro op de paspoorten van negers staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gisteren heb ik wat negers neergemept zonder mn hoed te verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 78% gewijzigd door Baghdaddy op 27-05-2011 15:03:25 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Blijkbaar is er ook een Black Dahlia spel:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef Roces18 het volgende:
Overigens komt Zaterdag op Veronica : The Black Dahlia op televisie. Die case zit ook in het spel namelijk..
Jouw digitale penis moet wel erg groot zijn nuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:10 schreef -CRASH- het volgende:
Is het toeval dat er weer detective films uit de 50tigers op de tv (BBC2) komen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Game Completion 83.2%
Assigned Cases 21/21
Street Crimes 7/40
Landmarks 30/30
Vehicles 67/95
Newspapers 13/13
Film Reels 50/50
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Bug tijdens lipstick murder case?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel, maar het is hier geen twitter dacht ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Net begonnen aan LA Noire maar het ondervragen ging niet echt goed. Begin denk ik even opnieuw.
Ow, dus we gaan bij elke case van de game vertellen hoe het gegaan is en of je het opnieuw gaat proberen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Nee, het is een LA Noire topic dus ForumPimp dus ga jij eens heel gauw naar Twitter zitten zeuren.
Of je overdrijft een beetje heel veel en komt erachter dat hij dat waarschijnlijk niet zou doen. Al deed hij dat, so what? Dit topic gaat toch om dit spelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ow, dus we gaan bij elke case van de game vertellen hoe het gegaan is en of je het opnieuw gaat proberen?
Heb je hulp nodig?????quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef ForumPimp het volgende:
Ik ben net met case 2 begonnen. 1e vraag was goed en 2e vraag was fout. Daarna ben ik overnieuw begonnen en heb ik het nog een keer geprobeerd omdat ik het wel goed wil doen. Nu heb ik de 1e vraag fout en de 2e vraag goed. Ik ga weer opnieuw beginnen zometeen.
delano.888quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Zeik niet zo fucking idioot, als we allemaal naar jou gaan luisteren zouden 90% van de posts in dit topic dus niet mogen..
Dat was het probleem iddquote:
Ik vind RDR fantastisch. Duidelijk beter dan dit spelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vond het wel een redelijke game maar wel zwaar overrated.
Had ik eerst ook last van.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was het probleem idd. Ik snapte er echt niks van
. Maar ja, boksen doe je niet zo heel vaak, dus was ik het weer even kwijt
.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef ForumPimp het volgende:
Ik ben net met case 2 begonnen. 1e vraag was goed en 2e vraag was fout. Daarna ben ik overnieuw begonnen en heb ik het nog een keer geprobeerd omdat ik het wel goed wil doen. Nu heb ik de 1e vraag fout en de 2e vraag goed. Ik ga weer opnieuw beginnen zometeen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Dik uur incl. oplossen van de zaak (1e zaak bij traffic). Heleboel auto's in puin gereden en ik heb een extra rondje gedaan langs alle hidden vehicles in het zuiden van de stad (die moest ik toch nog ophalen). Snelste is gewoon auto's T-bonen op een kruising of op de tegenligger inrijden. Tijdens het versnellen geef ik ook nog wat duwtjes in de zijkant van toevallige passanten en na de crash wisselen en herhalen. Bankjes e.d kost veels te veel tijd en je rijdt je auto heel snel kapot op die dingen.
Dunno of het in een spoiler maar het is iets over die achievement.Om hier nog even op in te gaan; een uur. FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een véél betere methode: ga naar de Hollywood fire station (naast het politiebureau) en stap de brandweerwagen in. Rij hem vijf keer in de prak (na iedere keer duikt er een nieuwe wagen op) en zit je al tegen de 50,000 aan. En dat in slechts 15 minuten.
Overigens niet geheel onbelangrijk. De totale aangerichte schade kun je tussendoor nakijken via Social Club (lees: de website). Ga naar case tracker en klik op de betreffende case. Rechtsbovenaan zie je vervolgens een memo met verschillende criteria (vehicle, city en injuries). Voilá.
Ooooooooooooh wat een goed gevat antwoord, ik ben er helemaal stil van! Hoe kom je er op! Mijn naam neerzetten met wat smilies!!! DAMN wat ben ik nu onder de indruk van je man!quote:
Gisteren maar weer eens opgestart. Blijft genieten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik vind RDR fantastisch. Duidelijk beter dan dit spel
Het gaat niet om je naam, alhoewel die ook retared is. Maar gaat om jou als user, huidige username die ik gebruik is vrij recent geregistreerd. Maar ik ken goed onder mijn andere username, ik kan gerust zeggen dat jij degene bent die tyfusdom is. En je bent een nerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh wat een goed gevat antwoord, ik ben er helemaal stil van! Hoe kom je er op! Mijn naam neerzetten met wat smilies!!! DAMN wat ben ik nu onder de indruk van je man!
Niet normaal zo tyfusdom als sommige mensen zijn..
Heb ik ook last van. Alleen heb ik ze toch aanstaan omdat ik anders niet let op wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk dat ik ook ff de ondertitels uitzet omdat ik anders alleen daar naar kijk.
Ik zat er ook mee te klote omdat ik niet wist waar op moest lettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Alleen heb ik ze toch aanstaan omdat ik anders niet let op wat ze zeggen.![]()
Toch moet ik altijd op start drukken en die Log teruglezen. Het gaat allemaal een beetje te snel voor mij
Hahaha, dat heb ik ook. Sowieso laat ik m'n collega zoveel mogelijk rijden tijdens autoritten, zodat ik de bla bla bla kan skippenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Alleen heb ik ze toch aanstaan omdat ik anders niet let op wat ze zeggen.![]()
Toch moet ik altijd op start drukken en die Log teruglezen. Het gaat allemaal een beetje te snel voor mij
Die omgevingen worden echt prachtig weergegevenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gisteren maar weer eens opgestart. Blijft genieten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die omgevingen worden echt prachtig weergegeven
De sfeer in bijv. dat Tall Trees gebied
Herkenbaar. De ondertitels, de tips links in beeld en de gezichtsuitdrukkingen volgen was soms wat teveel van het goede.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
RDR is een absolute top game. Ik hield eigenlijk helemaal niet zo van het wild west thema maar na afloop heb ik zelfs eens wat klassiekers gekeken in het western genrequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:08 schreef Leonos het volgende:
Nu twijfel ik of ik zometeen LA Noire ga halen of RDR
Qua prijs is RDR beter though
Als je ze triggert hoef je ze nog niet te doen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:10 schreef DaFrenk het volgende:
Man wat is het irritant dat je die voltooide street crimes ook automatisch triggert als je ook maar een beetje in de buurt komtJe kunt dat volgens mij ook niet cancelen, want als je weg rijdt dan faal je de case en spawn je ergens weer in de buurt van die street crime. Maar eens even een ticket insturen bij Rockstar
Nee, ik bedoel dat de case gewoon begint als je in de buurt komt. Elke keer als ik langs die Angels Flight trein rijd dan begint gewoon die street crime case.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je ze triggert hoef je ze nog niet te doen...
Gewoon links laten liggen.
Net een streetcrime gehad waar ik niks gedaan heb...
de verdachte rende tegen een voetganger aan en die sloeg em KO.
Ik moest em nog alleen in de boeien slaan
Ow op die manier....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de case gewoon begint als je in de buurt komt. Elke keer als ik langs die Angels Flight trein rijd dan begint gewoon die street crime case.
Koop nu RDR voor weinig en haal over een tijdje LA Noire voor net zo weinigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:08 schreef Leonos het volgende:
Nu twijfel ik of ik zometeen LA Noire ga halen of RDR
Qua prijs is RDR beter though
Bedoel je tijdens het zoeken van clues? Als je de laatste clue hebt gepakt krijg je dat geluidje te horen zodat je weet dat je alles gehad hebt. Tijdens ondervragingen kun je makkelijk opnieuw beginnen als je niet alle vragen goed hebt.quote:
Ja maar dat vind ik nepquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:40 schreef eight het volgende:
[..]
Tijdens ondervragingen kun je makkelijk opnieuw beginnen als je niet alle vragen goed hebt.
En dan te bedenken dat Arson de laatste is en je dus weet dat het niet beter wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:44 schreef Captainp00face het volgende:
Vond Homicide tot nu toe wel echt het leukste.. Vind Arson niet bijster interessant.
Yep. Na Homicide is het gedaan met de pret en begint het meer als een verplichting aan te voelen. Vice & Arson zijn stukken minder.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Arson de laatste is en je dus weet dat het niet beter wordt
Maar ligt dat aan de zaken of aan het feit dat je dan al een hele tijd aan het spelen bent en het misschien wel hebt gezien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:03 schreef eight het volgende:
[..]
Yep. Na Homicide is het gedaan met de pret en begint het meer als een verplichting aan te voelen. Vice & Arson zijn stukken minder.
Heb je haast, dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb Homicide gehad. Hoe lang nog voor ik het spel uit heb?. Het gaat maar door
.
Nou ik dacht dat dit de laatste case was. "Ha mooi slot" *achteroverhangt* "Huh, er komt nog meerquote:
Ik moet er nog 6. Heb alleen geen idee welke het zijn, random cars instappen is zo vermoeiendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:51 schreef -CRASH- het volgende:
Nu nog 20 autos en ik heb dan 100% completed
Beide. Het is een feit dat je telkens hetzelfde moet doen. Het verhaal is echter interessant genoeg en het stoorde me dan ook niet. Maar na Homocide vond ik de cases minder interessant worden en voelde het meer als een verplichting om de game uit te spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de zaken of aan het feit dat je dan al een hele tijd aan het spelen bent en het misschien wel hebt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |