Jup, ook PS3. ook bij een parkje dat t gewoon 5 seconden duurt voordat de fontein met water zichtbaar is :/quote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
PS3 juist, ik knalde oppeens tegen een gouden hek aan, eerst stond ie er niet, en toen oppeens toen ik er 2 keer tegenaan was geknald wel..
Ja, je ziet vaker bij die aankomst-op-locatie-cutscene van dat soort "popup". Maar die fontein is typisch ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup, ook PS3. ook bij een parkje dat t gewoon 5 seconden duurt voordat de fontein met water zichtbaar is :/
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
Ik snap het niet goed. Ik speel hem ook op de ps3 maar heb van die artefacten eigenlijk geen last.
Hoelang was je hiermee bezig/hoeveel autos totalled?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef PirE het volgende:
Net even deze trophy binnengehaald en ondertussen wat auto's opgehaald en wat landmarks ontdekt. Case score was wel 1 star voor de moeite![]()
Vehicle: $47,999
City: $7,096
Injuries: $1,550
[..]
Misschien is dat het bij mij ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Taxidude het volgende:
Ben nog maar weinig bugs tegengekomen.... of ik ben zo gefocust op de gameplay dat het me niet meer opvalt
Neuh. Denk eerder aan 80 auto's..quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef Driepink het volgende:
Ongeveer 20 autos totalled,, zal ik nu dan die 47k trophy binnenslepen?
Oh,. dan ga ik binnenkort wel ff verder botsen enzo.. is het nou eigenlijk ook zo dat "duurdere autos" meer schade $$$ opleveren enzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neuh. Denk eerder aan 80 auto's..
Dik uur incl. oplossen van de zaak (1e zaak bij traffic). Heleboel auto's in puin gereden en ik heb een extra rondje gedaan langs alle hidden vehicles in het zuiden van de stad (die moest ik toch nog ophalen). Snelste is gewoon auto's T-bonen op een kruising of op de tegenligger inrijden. Tijdens het versnellen geef ik ook nog wat duwtjes in de zijkant van toevallige passanten en na de crash wisselen en herhalen. Bankjes e.d kost veels te veel tijd en je rijdt je auto heel snel kapot op die dingen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoelang was je hiermee bezig/hoeveel autos totalled?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Dik uur incl. oplossen van de zaak (1e zaak bij traffic). Heleboel auto's in puin gereden en ik heb een extra rondje gedaan langs alle hidden vehicles in het zuiden van de stad (die moest ik toch nog ophalen). Snelste is gewoon auto's T-bonen op een kruising of op de tegenligger inrijden. Tijdens het versnellen geef ik ook nog wat duwtjes in de zijkant van toevallige passanten en na de crash wisselen en herhalen. Bankjes e.d kost veels te veel tijd en je rijdt je auto heel snel kapot op die dingen.
Dunno of het in een spoiler maar het is iets over die achievement.Krijg je de achievement niet gelijk dan? Pas bij t afronden van de zaak? Dat is klote..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je kan het dus niet niet tijdens een case doen?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Studio Secretary murderInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ferdinand heet hij toch?![]()
Nee, je unlocked hem pas in dat overzichtsscherm.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Krijg je de achievement niet gelijk dan? Pas bij t afronden van de zaak? Dat is klote..
En je kan het dus niet niet tijdens een case doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨Hehe, tijdens die cases dacht ik dat ook elke keer. Hij wilde ze elke keer maar wat graag te grazen nemen ja! Welke case ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
¨quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hehe, tijdens die cases dacht ik dat ook elke keer. Hij wilde ze elke keer maar wat graag te grazen nemen ja! Welke case ben je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |