Dat hele systeem van ondervragen en liegen is kut. Verder wel een toffe game.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Was in de aanbieding, 15 euro en 6 euro voor alle DLC´s
Ben nu een vice geworden, leuke spel alleen is het lastig te zien of ze nou liegen of niet. Gezichtsuitdrukking zijn best pittig
Dat vond ik juist het enige leuke, naast het clues zoeken. Verder was het een halfbakken GTA, free roamen in een wereld waar geen hol te doen was behalve wat repetitieve missies.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hele systeem van ondervragen en liegen is kut. Verder wel een toffe game.
Begrijp me niet verkeerd ik vind la noor super tof maar dat systeem is zo slecht.quote:Op zondag 21 april 2013 14:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het enige leuke, naast het clues zoeken. Verder was het een halfbakken GTA, free roamen in een wereld waar geen hol te doen was behalve wat repetitieve missies.
Je had eigenlijk een soort Phoenix Wright systeem moeten hebben..quote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind la noor super tof maar dat systeem is zo slecht.
Eigenlijk wil je die dingen doen door mensen vast te lullen. Dus idd van was je daar gisteravond? Nee! Oké maar getuige X heeft je gezien daar.... Maar nu was het alleen kijken acht gezicht wat nergens op slaat want iedereen zo zenuwachtig zijn tijdens zo'n verhoor. En mensen logen om totaal ongeloofwaardige dingen.
Die game ken ik niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Je had eigenlijk een soort Phoenix Wright systeem moeten hebben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |